duminică, noiembrie 15

Prada: L'Eau Ambre


Noul parfum de la Prada a aparut in magazine in luna septembrie, eu l-am descoperit insa ceva mai tarziu, cand a aparut pe piata numarul din noiembrie al revistei Vogue France, unde am vazut reclama. Inainte sa facem oficial cunostinta, am citit ce a scris Octavian Coifan despre el si am retinut ca, dupa parerea lui, va fi un big exit, in sensul ca pentru urmatoarea decada, L'Eau Ambre va insemna cam ce a fost Dune de la Dior pentru anii '90. Lucru care m-a facut initial sa cred ca este mai degraba un parfum comercial decat unul interesant, rafinat dar versatil, cum m-as fi asteptat eu de la Prada. Parfumul este creat de Daniela Andrier. Notele de varf sunt citrice, mandarine si lamaie din Italia, cele de mijloc sunt mai dulci, trandafir de mai, gardenie si ambra gri, iar cele de baza sunt patchouli, opoponax din Somalia, si vanilie(dar accente vanilate discrete, nu puternice).
Atomizorul are un aer clasic, vintage. Pe Scented Salamander am gasit o descriere a acestui parfum care mi-a placut foarte mult, il caracterizau ca fiind discret ca un machiaj nude.
Cele patru ursitoare (sau zane)din imagine, se joaca cu miresmele din sticla vintage, negru cu gri, cu obiectele dorintei si cu destinele noastre de femei cochete, rafinate si vanitoase, intr-un univers de marketing perfect, semnat Prada.

13 comentarii:

MadameCacharel spunea...

Ce bine sună!

Ella Gheorghiu spunea...

ah,Adela..pt. mine parfumurile sunt ca o lenjerie intima..mi-ar placea sa am cate unul pt. fiecare stare de spirit...trebuie sal miros,macar pt.o idee..La mine a fost declansata "carantina" caci strang niste banutzi pt un palton nou..chiar exista un magazin de unde iti plac in general paltoanele?

Zuzele spunea...

suna bine descrierea! Pe mine m-a cucerit din prima aroma de citrice, mandarine si lamaie. Nu l-am testat, dar sunt convinsa ca-mi va placea:)
Apropo...imi place mult Dune, cred ca ti-am mai zis...dar nu neaparat din prima, cat imi place din ultima :)) abia dupa cateva ore ma scoate din minti parfumul asta..cand il simt pe piele dupa ce fac dush sau pe haine, a doua zi..Il iubesc la nebunie, ca de altfel orice parfum de la Dior! Si, daca ar fi sa fiu sincera, ca si pe restul de 99.9% dintre parfumuri :))
Ah! Mi-am adus aminte. Cand eram in liceu am avut un parfum pe care l-am adorat de-a dreptul si din pacate nu=l mai gasesc :((( nu era vreo firma, dar stiu ca l-am incercat in revista Unica acolo unde era o pagina parfumata...se chema Vanilla Fields de la Coty parca...l-am tot cautat de atunci si am intrat pe cateva bloguri care aveau ca subiect de discutie parfumul asta si am inteles ca nu se mai gaseste in romania :(((

G.Girl spunea...

Buna! :)

Ti-am trecut link-ul la categoria Link Exchange, sub numele de Beauty News. O zi frumoasa! :)

Poti verifica aici: http://ginutza-star.blogspot.com/2009/08/link-exchange.html

adela sirghie spunea...

Viorica, nu stiu magazine cu paltoane! Dar am vazut la Zara niste modele care mi-au placut...

adela sirghie spunea...

Madamecharel, Zuze: si eu sunt curioasa sa testez noul parfum de la Prada... din pacate nu a ajuns in Romania, numai pe site-uri online l-am vazut deocamdata.
Eu l-am trecut la beauty news, pentru ca mi s-a parut remarcabil!

adela sirghie spunea...

G. Girl, bine ai venit pe beautynews!
Multumesc mult!

Ella Gheorghiu spunea...

Da,am vazut si eu cateva tot la Zara...sa vedem cu portofelul cum ma tin..

Magda spunea...

Aseara am fost in fuga pe la Sephora.Nu am gasit acest parfum insa am intalnit unul care mi-a placut:Estee Lauder-SENSUOUS.este un parfum de toamna,care pune in valoare latura feminina a celei care il poarta,este delicat si gratios.
app mi-am cumparat o oja OPI pe care am vrut-o bordeux dar este de fapt rosie

adela sirghie spunea...

Magda, felicitari pentru oja rosie!
Este favorita mea.

Magda spunea...

multumesc.Adela dar pe tine nu te-am vazut cu oja ...

adela sirghie spunea...

am avut cateva luni de pauza...

Anonim spunea...

I was recommended this web site by way of my
cousin. I'm no longer positive whether or not this submit is written by him as no one else know such certain approximately my trouble. You're incredible!
Thank you!

Also visit my page: tips on how to lose weight fast