marți, august 11

adevarul gol golutz despre creme


Una dintre prietenele mele isi tine cremele, rujurile, fardurile, ojele, creioanele de ochi, chiar si pudrele! in frigider. De fapt, are tot frigiderul plin cu goodies, usa aparatului dezvaluie o lume colorata, vesela, semnnata de sus pana jos Chanel, Dior, Guerlain, Elisabeth Arden, Shiseido. A lucrat ani de zile in domeniul beauty, asa ca are colectii intregi. Shame on her!:) Peste unele produse a trecut timpul, trecut-au anii ca norii lungi pe sesuri, prietena mea spune ca daca le pastreaza in frigider, calitatile lor se conserva muult mai bine, deci nu le arunca chiar daca unele oje au, sa zicem 7 sau 8 ani...poate mai mult. Eu, in frigidder tin numai gelurile de ochi si masca de la Guinot-tot pentru ochi, pentru ca am pleoapele mai umflate dimineata si am citit acest beauty tip care ar potenta actiunea ingredientelor pentru zona sensibila din jurul ochilor.
Si la un seminar tinut de Jessica am mai aflat ca ojele tinute in frigider au viata mai lunga, iar textura si culoarea se pastreaza nealterate mai mult timp.
Voi unde va pastrati cremele?

11 comentarii:

Zuzele spunea...

si eu ma folosesc de frigider, mai ales pe perioada verii, pentru a-mi tine "comoara cremoasa" mereu proaspata. rujurile- desi le folosesc cam rar- demachiantul, apa termala si crema de ochi au tot timpul un loc de cinste pe usa frigiderului :) apropo de demachiant. am fost la sephora sa-mi iau unul de la yes to carrots si o vanzatoare s-a uitat luuuung la mine de parca as fi coborat de pe marte si imi spune: "demachiant??? nu avem asa ceva!!!". eu am inceput sa ma contrazic cu ea si intr-un final a plecat, s-a consultat cu alte 2 "pricepute" si a venit imbufnata: "mda, aveti dreptate! au si demachiant cei de la yes to carrots, numai ca noi nu avem aici!". intr-un final mi-am luat unul de la sephora, pentru ten gras, care este destul de bun. nu este cremos, este apos ca tonicul si amar :))) dar demachiaza foarte bine.

adela sirghie spunea...

si eu am avut un demachiant de la sephora si mi-a placut foarte mult. stiam ca este apos, dar nu stiam ca este si amar!
demachia foarte bine si nu era scump deloc.
dar ma mira ca fetele de la sephora-vanzatoarele din magazin, au fost asa de nepoliticoase, mie mi s-au parut dragute! poate s-au innegurat la fata ca au trebuit sa iti dea dreptate! ah, orgoliile.

Anonim spunea...

buna
eu tin la frigider tot ce tine de ingrijirea pielii,creme,gel de ochi,apa termala,demachiant,lotiune tonica,pentru ca dimineata am fata umflata si astfel mai reduc si din cearcane

Zuzele spunea...

Paradisul meu cu aroma de frezii...


Recent am fost fericita castigatoare a parfumului Incanto Bliss (multumesc inca o data), un amestec minunat de frezii, citrice si lotus. Asa cum mi-am propus, l-am testat pentru prima data imediat ce am pasit pe taram grecesc. Vroiam ca mirosul lui sa-mi aminteasca pentru totdeauna de momentele de vis pe care le-am petrecut in Thasos. De altfel, Incanto Bliss a fost si singurul parfum pe care mi l-am pus in bagaje si am facut cea mai buna alegere pentru ca nici o esenta de pe noptiera mea nu se potrivea mai bine atmosferei de poveste din insula greceasca. Dupa plimbarea cu autocarul (mda, stiu ca-i nasol, dar concubinul meu are teama de avion) si mai apoi cea cu feribotul care ne-a dus printre valuri fix in inima Paradisului, simteam tare mult nevoia sa ma improspatez. Dus nu am putut sa fac decat trei ore mai tarziu pentru ca au fost ceva probleme la cazare, dar m-a salvat parfumul pe care l-am pufait prin zonele esentiale. Toata gasca s-a intors catre mine: "Mamaaaa...ce bine miroase!!! Cu ce te-ai dat?". Am zambit mandra si le-am prezentat "minunea" precizand totodata cum a intrat in posesia mea. Au fost cu totii fascinati si au promis ca-ti vor vizita blogul. Asa ca, daca o sa vina o avalansa de cititori, sa nu te sperii :)

ASa! Sa trecem la micutul meu parfum care mi-a fost de mega-ajutor in saptamana de vacanta pentru ca l-am purtat cu mine peste tot si, de fiecare data cand simteam nevoia de proaspat, pufaiam putin :) Aroma de frezii ma invaluia cat ai zice "puf" si dispareau ca prin minune aromele de souvlaky si gyros care te invaluiau la orice pas pentru ca grecii sunt mai gurmanzi si au plantat taverne si cafenele la tot pasul.

Desi sunt fan inrait al parfumurilor dulci, zilele toride nu-ti prea permit sa te imbraci in mirosul lor. De aceea, temperaturile ridicate te transforma intr-un vanator al aromelor fructate sau florale care sa ne invioreze spiritul. De aceea, Incanto Bliss este alegerea perfecta pentru o vacanta de sezlong, o piele bronzata si o rochita vaporoasa asortata cu slapi, totul traspus intr-o plimbare relaxanta pe faleza.

Nu de putine ori am folosit parfumul si dimineata, inainte de plaja, desi nu e recomandat acest lucru. Simteam ca un puf parfumat prin par o sa-mi faca ziua mai senina. Si asa era! De cateva ori, grecii care lucreaza la taverne si care se baga in sufletul tau de indata ce treci prin fata lor, incercand sa te convinga sa le incerci preparatele, m-au oprit si, dupa reclama de rigoare pe care si-o faceau, imi sopteau "Nice parfum" :) sau intelegeam acest lucru prin limbajul semnelor. Complimentul, uneori involuntar, ma facea sa ma simt mai bine :)

Si sa va mai zic ceva de bine la adresa parfumului. Pe drumul de intoarcere, ne-am oprit la un duty free de la bulgari. Normal ca am intrat si normal ca m-am dus glont la sectorul cu parfumuri. Sa mai spun ca am descarcat pe la incheieturi cateva pufuri generoase de Dior Addict si Pleasures Intense de la Estee Lauder?? Ei bine, la urcarea in autocar, gasca a sarit cu gura pe mine: "Bai, ne omori cu parfumul ala! Ti-ai dat o tona? Ce puternic este parfumul!!! De ce nu ai ramas la ala cu care te-ai dat toata vacanta ca era foarte misto!?!". Iata ca narile lor de necunoscatori in arta parfumului (trebuie sa le spun asa pentru ca s-au luat de iubitul meu, Addict:)) au considerat ca aroma lui Incanto Bliss ar fi cea mai potrivita pentru ziua aia caniculara. M-am obisnuit atat de mult cu prospetimea lui, incat mi s-a parut ciudat cand, a doua zi de Bucuresti, am folosit Midnight Poison. Abia asteptam sa ajung acasa sa fac un dus pentru ca mi se parea foarte puternic.

Asadar, dragele mele, am testat pe propria-mi piele binefacerile micutului Incanto Bliss si rezultatele au fost cele scontate. Este parfumul potrivit pentru o vacanta la malul marii, pentru o zi caniculara in care doriti sa fiti proaspete si pentru o seara romantica petrecuta pe faleza la bratul iubitului.
zuza G

Unknown spunea...

In ceea ce priveste termenul de valabilitate pentru creme: cel care indica perioada cat putem tine in conditii optime nedesfacuta respectiva crema (indica ziua, luna, anul) si capacelul deschis care ne indica cat este valabil produsul din momentul deschiderii (2M, 6M, etc).
Dupa parerea mea nu prelungim valabilitatea unei creme daca o tinem in frigider.

adela sirghie spunea...

pt anonim: le tii in frigider si iarna?
pt zuzele:wow! zuza g, chiar ti-a placut parfumelul. cat despre avalansa de vizitatori, o astept cu bratele deschise! mai ai parfum sau ai terminat toata sticluta?
pt valentina: avem mare nevoie de un chimist care sa ne explice adevarul din spatele frigiderului! sigur este doar termenul de valabilitate cum spui si tu.

camelcutza spunea...

le tin la rece pentru ca am cearcane si cel putin crema de ochi rece ma ajuta,le tin si iarna la frigider pentru ca si iarna am cearcane:).cel putin in cazul meu nu e vb de termen de valabilitate,e o chestie strict cosmetica care ma si ajuta sa nu am fata umflata de bebelus:)

adela sirghie spunea...

pt camelcutza: bine ai venit pe blog, camelcutza!
te invit cu mare drag si la testimonials, este cea mai noua rubrica a blogului!
in ultima vreme si eu ma trezesc cu fata umflata, dar am crezut ca e din cauza caldurii.
gelul si masca de ochi tinute la rece dezumfla rapid zona de sub ochi. Eu mai am si o masca gen ochelari cu lichid albastru tot pentru efecte rapide, dar am uitat sa o folosesc, acum mi-am adus aminte de ea!

Zuzele spunea...

daaa!!! mi-a placut mult parfumul! inca mai am:) nu te gandi ca m-am scaldat in el avand in vedere canicula de acolo. am folosit discret, cate un puf, dar se mentine destul de mult, mai ales ca este apa de toaleta. ma asteptam sa dispara imediat mirosul, dar se mentinea chiar daca intram in apa

natty spunea...

eu tin cremele de ochi, fata si corp in frigider.
rujuri, gloss-uri - la fel.
am pus un parfum in frigider (un fel de body spritzer) dar s-a facut laptos si l-am scos ca imi parea rau de el.
sunt foarte curioasa daca parfumurile tinute in frigider isi pastreaza calitatile sau nu dar nu stiu de unde pot afla.
macar peste vara le-as pune in frigider pentru ca in casa e asa cald.
lacurile de unghii mi-e frica sa nu se intareasca la rece :)

adela sirghie spunea...

pt natty: despre parfumuri nu pot spune nimic cu certitudine, dar ojele pot fi tinute in frigider fara nicio problema, chiar e indicat. Jessica Vartoughian dixit. Si la Peggy Sage, unde merg eu la mani+pedi, de mai bine de 5 ani, tot in frigider le tin fetele de acolo.