duminică, august 23

DO and DONT'S


Am doua obiceiuri de beauty care sunt trecute, in majoritatea cazurilor, la rubrica de "asa nu". Primul obicei: ma demachiez cu apa si sapun pe fata. Ok, un sapun bun, de genul Yves Rocher sau cumparat de la targuri de homemade, dar tot sapunuri obisnuite sunt, deci nu sunt indicate in niciun manual de beauty. Dar ma fac sa ma simt bine, ceva de genul pure&simple, viata la tara, si intra in curentul vintage pe care il ador. Folosesc apoi lotiune tonica sau apa de roze si crema de fata pentru ca usuca tenul destul de tare, chiar si eu care am tenul gras simt ca ma strange putin.

Al doilea obicei prost este ca folosesc mascara pana scot ultimul strop din ea. Toata lumea spune ca este bine sa arunci mascara dupa ce o folosesti vreme de maxim 6 luni(am auzit si pareri avizate care spuneau ca limita este de doar 3 luni!)dar eu imi dau seama ca pur si simplu nu pot sa arunc un produs cosmetic pe care il consider foarte bun. Deci pe mine o mascara ma tine mai mult de un an, fie ca e vorba de Rimmel, Max Factor sau Guerlain (acestea sunt ultimele trei pe care le-am avut)Si cand se usuca, dupa un an sa zicem, stiti cat de zgarcita sunt? Nu o arunc, ci torn apa fierbinte fierbinte pe periutza sa o incalzesc foarte bine, apoi o agit si o rotesc in interiorul tubului. Si uite asa mai rezista cateva luni bune. Ah, si mai am un obicei foarte rau, al treilea pacat, cred ca trebuie trecut si acesta tot la beauty: nu fac fitness in fiecare zi, desi mi-am propus asta de ani de zile, macar 10-15 minute. Fac numai de 2-3 ori pe saptamana, fara niciun program, doar daca am chef. Uneori chiulesc si o saptamana intreaga, dar reiau intotdeauna cu entuziasm.

Probabil ca fiecare dintre noi are cateva mici obiceiuri "proaste". Eu cel mai mult ma invinovatesc pentru ultimul. Oricum, o sa mai scormonesc zilele urmatoare in constiinta mea de beauty addict si, daca mai gasesc ceva, va impartasesc negresit, cu conditia sa marturisiti si voi...daca aveti. Aveti?

29 de comentarii:

Zuza O spunea...

Am citit odata un interviu cu Christine Valmy,care mi-a placut fff mult. La intrebarea "Ce NU trebuie sa foloseasca NICIODATA o femeie pentru ten?", doamna Valmy a raspuns: "SAPUNUL, oricat de bun si de calitativ ar fi el"

Beatrix spunea...

Stai linistita ca si eu am obiceiuri proaste:)) ca si tine nu arunc mascara dupa 3-6 luni..ci pana la ultimul strop!
Chestia e ca daca aceste "obiceiuri proaste" ne fac noua bine de ce sa nu facem asa cum simtit? Chiar mereu trebuie sa urmam sfaturile "profesionistilor" ? Oare ei respecta ad literam tot ce spun celorlalti? Eu una ma indoiesc...

SoSheSays spunea...

Eu aproape niciodata nu fac sport, fir-ar sa fie...nu am chef. Mai dansez uneori singura in fata oglinzii. De ingrasat nu ma ingras desi nu ma mai pot lauda cu abdomenul perfect de acum 3-4 ani.

Ce obiceiuri proaste de beauty am?
Cu greu ma pot opri la o rutina de ingrijire a tenului desi teoretic asa ar fi bine pentru piele. Nu pot, mereu imi fac cu ochiul noi si noi produse, nu ma pot abtine sa nu iau altceva.

Mascara ma tine numai 3-4 luni indiferent de marca. Dupa, nu mai e acelasi efect ca la inceput desi recunosc ca as putea prelungi folosirea ei.

SoSheSays spunea...

Ah Adela, voiam sa te intreb, vad ca ti-ai facut cont pe Adsense si ai anunturi? faci bani din ele?? Uite iti dau si eu click :)))

madalina spunea...

Cu siguranta toate avem cate un obicei considerat prost de cei care se declara mari cunoscatori intr-ale frumusetii... Eu de exemplu nu folosesc ceara atunci cand ma eplilez. De multe ori nici macar aparatul de epilat, doar lama. Ce-i drept nici nu am pilozitati abundente care sa imi faca zile amare... pot spune ca din acest punct de vedere sunt norocoasa. Si o alta prostioara pe care o fac frecvent este ca imi spal parul cu sapun. Am descoperit mai nou unul de la firma Florame si sunt multumita pentru ca nu imi lasa firul de par foarte moale. Am si samponul, insa de multe ori il dau la o parte si aleg sapunul din miere de albine. Poate mai sunt o gramada de greseli pe care le comit cand spun eu ca de fapt ma ingrijesc, dar pana la urma cel mai important este sa te simti bine in pielea ta.

adela sirghie spunea...

pt zuza o: ai dreptate, de asta am trecut si eu acest obicei in tabara celor proaste. Anul acesta cred ca m-am demachiat cu sapun de vreo 3 ori, pentru ca am inceput sa folosesc din nou sapun solid pentru maini...inainte foloseam gel, dar nu mi se parea deloc tentant. Asa ca o sa trec din nou pe gel, ca sa nu mai cad in pacat.

adela sirghie spunea...

pt Mika: sigur toti avem obiceiuri proaste. dar ma gandeam ca daca le recunosti, poate te autoconvingi ca trebuie sa scapi de ele.

adela sirghie spunea...

@not beautuful enough: am pus adesense de vreo 2 sau 3 spt, dar nu am facut bani, ca nu da nimeni click di pacate.

adela sirghie spunea...

pt madalina: eu cred ca greseala ar fi daca nu ai folosi nici macar lama!

adela sirghie spunea...

pt not beautiful enough: la anunturile Ad Sense eu nu am voie sa dau click, asta scrie la conditiile preliminare, dar au fost cateva chestii care m-au tentat destul de mult, deci daca nu erau pe blogul meu as fi vrut sa intru:)) Era ceva cu IPL si ceva cu parfumerie online, erau niste anunturi foarte tentante.

Gaby spunea...

Eu zâmbesc prea mult alimentând ridurile de expresie. Iar sport...deloc nu fac, doar plimbări ca babele.

Cya spunea...

Bad beauty habits?
Nu ma spal pe cap in ziua cand imi propun acel lucru, mai adorm cu machiaj pe fata peste noapte, mai trisez si ziua de epilat cu pantaloni/fuste lungi, nu curat placa de par dupa fiecare utilizare, nu arunc periuta de dinti dupa 3 luni, n-am mai facut yoga de saptamani intregi.Intreruperea unui program/rutine, ma face de cele mai multe ori sa ma simt extraordinar de bine, chiar daca regulile incalcate pot face rau, psihic ma invioreaza sa stiu ca nu sunt sclava unui ritual.Azi e zi de mani-pedi.Stiti ceva?Screw it.E si maine o zi.

Zuzele spunea...

Eu am cateva reguli pe care le respect cu sfintenie:
1. ma demachiez in fiecare seara! Cat as fi de obosita, rog pe cineva sa ma ajute, si tot nu adorm cu machiaj pe fata!
2. Dupa dusul de seara, obligatoriu folosesc crema de corp. nu pot sa adorm daca nu trec de faza asta :)
3. Imi spal parul o data la doua zile
4. Folosesc lama de ras aproape zilnic pentru ca imi place senzatia de piele fina
5. Inainte sa ma bag la somn, aplic o cantitate generoasa de crema pentru calcaie
6. NU folosesc niciodata sapun pentru fata. am o prietena care demachiaza 3 degete de fond de ten cu sapun obisnuit, nici macar nu este sapun-demachiant sau ceva special pentru asta.incerc sa o conving de mult timp sa renunte, mai ales ca are probleme serioase cu tenul

Dar, din pacate, am o gramada de reguli pe care le incalc:
-- ma apuca o lene teribila cand trebuie sa ma ocup de mani/pedi. Incerc sa aman cat pot de mult "momentul" ala care imi rapeste jumatate de sambata :) nici la salon nu ajung, aproape de fiecare data imi anulez programarile, si nici nu suport sa-mi atinga cineva unghiutele, cu atat mai mult cuticulele...(apropo de asta, am vazut-o recent la tv pe Udrea si m-am socat...au dat un prim-plan cu manichiura ei si era taiata rau de tot in jurul unghiilor. parca ii facuse manichiura o batrana oarba :(
-- de cele mai multe ori, imi ia jumatate de an sa-mi fac timp sa ma vopsesc. bine ca nu am culoare blonda si radacini negre, dar trebuie sa ma vopsesc pentru o culoare uniforma..de la soare mi se mai decoloreaza pe alocuri si arata destul de nasol--- acum e ok! m-am vopsit saten inchis:)
-- aman cat pot de mult pensatul...ma doare ingrozitor cand imi smulg firele crescute, imi dau lacrimile...asa ca, se intampla destul de des sa stau cu sprancenele neajustate

Zuzele spunea...

adela,stii ceva produse pentru calcaie la sephora? ca aseara m-am uitat 45 de minute peste tot si degeaba:( chiar sa nu fie nimic?

Alexa spunea...

Referitor la sapun, eu am auzit-o si citit-o de multe ori pe Viviana Iordache, dermatolog la Miko, ca sapunurile ar fi mult mai indicate (de ex.cele pentru copii sau cele blande, nu antibacteriene) decat alternativa mai comoda si placut aromata, gelurile. Pentru ca majoritatea contin sodium lauryle (sau laureth) sulphate, ingrediente agresive, care usuca excesiv pielea, dar responsabile pentru producerea spumei. Ma enerveaza parerile astea divergente...
Si eu am folosit sapunuri de la Lush speciale pentru fata, par, corp si unele chiar mi-au placut mult dar trebuie sa recunosc ca eu sunt mai comoda si prefer lichiditatile...:)

adela sirghie spunea...

pt gaby, cyanilla si zuze: a mai calca stramb din cand in cand inseamna ca nu am dezvoltat obsesii in privinta ritualului de beauty.

adela sirghie spunea...

pt zuze: nu stiu nicio crema de calcaie marca sephora din pacate.
eu folosesc de la yves rocher o crema grasa, eficienta, special creata pentru rugozitati, pe baza de levantica si mai am un unt de la alessandro, pentru cazurile foarte grave cand din cauza sandalelor sau pantofilor imi apar bataturi si se ingroasa calcaiele.

adela sirghie spunea...

pt alexa:sunt si sapunuri speciale pentru fata, cel mai cunoscut fiind cel de la clinique, dar am gasit si la Kloarane, pentru fiecare tip de ten.
da, ai dreptate, parerile sunt impartite, asa ca de cele mai multe ori e bine sa alegi ce crezi ca este mai potrivit pentru tine.

Alexa spunea...

Ai dreptate, Adela, deci poate chiar nu este o greseala cum procedezi.

Zuza, foarte bine ca nu sari peste etapa crema de corp seara dupa dus. Am retinut in mod special pentru ca eu de multe ori nu o fac. Nu mai spun de anticelulitic, nu am nici o manare de suflet sa il aplic si masez (caci fara masaj nici nu stiu daca este vreunul eficient), noroc ca nici nu am inca problema asta...dar poate ar fi fost smart sa previn. Apropo, voi ce crema de corp folositi? Mie mi-ar trebui ceva foarte hidratant, care sa intre repede in piele. Acum am o crema cu ciocolata de la Bottega Verde, foarte yummy insa nu prea hidratanta din pacate...

adela sirghie spunea...

pt alexa: eu ma invinovateam cu sapunul, pentru ca nu folosesc din cel special pentru fata, ci din cel obisnuit, pentru maini... bad girl adela very bad girl!
in ceea ce priveste cremele de corp, eu acum folosesc uleiul de la keune, care imi place foarte mult si o lotiune de la l'ociitane, cu miros de levantica.

Butterfly spunea...

La inceput credeam ca am doar obiceiul acela prost de a pastra mascara mai mult de 6 luni, dar citind comentariile mi-am dat seama ca mai pot adauga....mai am momente cand sunt foarte obosita si nu ma demachiez dar, in apararea mea mi s-a intamplat sa ma trezesc la 3 dimineata (pt ca ma mustra constiinta), sa ma demachiez si apoi sa ma culc la loc :D, de asemenea mai uit sa imi dau cu crema imediat dupa baie, nu folosesc nici o crema de fata (in afara de cea pt protectia solara), cosmeticiana mi-a spus sa imi iau o crema gel dar nu stiu pe care si sunt inca in cautari, si cel mai grav mi se pare faptul ca nu beau 2 litri de apa pe zi, au fost zile cand ajunsesem sa calculez cat beau dar am renuntat, pur si simplu nu pot..:(

adela sirghie spunea...

daca nu poti bea 2 litri de apa pe zi, nu e asa o mare problema. Incearca sa mananci fructe, legume, sa bei sucuri, limonade, ceaiuri si supe.
Important nu e cata apa bei,importanta e cantitatea de care au nevoie celulele tale sa fie hidratate.

Butterfly spunea...

Multumesc pentru sfaturi, ma straduiesc ;)

Symlove spunea...

....

Alexandra spunea...

Obiceiuri proaste toate avem;)) eu,de exemplu nu ma demachiez in fiecare seara,mai sar peste cateodata:))si stiu ca nu e bine, chiar deloc,mai ales ca am tenul gras:(

adela sirghie spunea...

@Alexandra: si eu am momente grele seara, cand nu mai am chef de nimic, asa ca te inteleg. Insa eu am gasit si o solutie: servetelele demachiante lasate pe noptiera. Ma demachiez in timp ce adorm.

Andreea Mocan spunea...

off, nici eu nu stau prea bine la capitolul asta. Rimelul ma tine 1 - 2 ani ( cam la 6 luni bag in el o picatura de ulei de ricin care il impedica sa se usuce si pe deasupra, am impresia ca ajuta si genele sa se regenereze). Pur si simplu nu am cum sa gat un rimel in cateva luni pt ca am genele destul de lungi si un strat e suficient si nici nu ma lasa inima sa-l arunc cand e folosit doar pe jumatate. Pensulele pt pudra/fard din nou nu le curat f des, nici macar rar, ci f rar:) Beau 2-2,5 l de apa pe zi, insa e apa de robinet!! Stiu povestea cu clorul si impuritatile dar e singura al carui gust nu ma deranjeaza (nu suport apa plata/ minerala)...dar cel mai grav mi se pare ca e faptul ca nu folosesc crema dupa dus. Rar de tot se intampla si asta pt ca nu prea suport senzatia de lipicios pe piele, desi am incercat multe lotiune, creme, etc care promiteau ca intra ff rapid in piele. Astea ar fi cele mai rele obiceiuri de igiena. In privinta alimentatiei, nu stau f rau, zic eu, cu exceptia faptului ca nu prea mananc carne si peste (si de mica aveam lipsa de fier) si nici legume...Stiu, nu suna f bine. recuperez in schimb cu multe fructe, iaurturi, cereale, branzeturi, oua, alune, nuci, migdale-crude si un NU categoric pt fast food & shit.
La partea cu sportul insa, chiulesc intr-o veselie... si nu ma pot abtine sa nu zic mereu "de maine"

adela sirghie spunea...

@Andreea M:bine ai venit pe beautynews!
Cred ca la partea cu sportul trebuie sa spui "ACUM'' ca sa aiba efect:)
xoxo!

Dora spunea...

Eu cred ca am cea mai jenanta metoda cu mascara. Cu 5 minute inainte sa ma machiez, pun tubul de mascara pe calorifer. :))Cat timp inca miroase bine, nu are o consistenta ciudata si nu ma ustura ochii de la el, nu vad de ce nu l-as putea folosi mai mult de 3-6 luni.