miercuri, august 19

Testimonials luna august Eye Moisture Recharge Shiseido


Eye Moisture Recharge de la Shiseido este un gel revigorant ce hidrateaza zona delicata a ochilor si reduce liniile fine din jurul acestora. Cine doreste sa incerce produsul, este rugat sa lase un comentariu la rubrica de comments de mai jos. Cunoasteti regulile, nu le mai repet, nu am dat multe detalii despre acest gel de ochi, vreau sa va las pe voi sa le desoperiti! Repet, nu este un concurs, nu exista nicio intrebare, sunt invitate toate fetele care citesc blogul. Cea careia ii voi oferi eye moisture recharge de la shiseido, va fi rugata sa posteze un comentariu dupa ce il foloseste. Deadline este 3 septembrie, inclusiv.

18 comentarii:

SoSheSays spunea...

Mi s-a terminat cleanserul si ghici ce...din toata saracia LOL m-am dus direct la Shiseido si mi-am luat unul cu nume sexy, White Lucency. :) Pentru ca ai spus ca sunt produse bune. La asta s-a adaugat faptul ca fusesem in vizita la Pavilionul chinezesc si Turnul japonez de aici din Bruxelles. :) Asa ca s-a potrivit.
Sper sa fie bun. Si m-am mai uitat o data cu jind la Body Creator haha.
Pare interesanta aceasta crema, o sa ma interesez si eu despre ea.

Anonim spunea...

Buna Adela,

felicitari pentru blogul tau! Este un prilej de desfatare si totodata de invatare a ceea ce este frumos!
Mi-ar face placere sa iti pot sugera cateva teme care cred ca ti-ar aduce multi cititori...

cu stima,
Constantin V

adela sirghie spunea...

buna Constantin, bine ai venit pe beautynews! mie partea de beauty mi se pare o opera operta in ceea ce priveste temele, so feel free.
In fiecare zi ma gandesc la cateva teme, dar mereu ajung sa scriu despre altceva, sunt fericita ca muza inspirationala nu ma lasa de izbeliste!

adela sirghie spunea...

pt beauty: la shiseido este si o gama minunata, speciala pentru tenul gras, nu ti-a facut cu ochiul mai repede decat White Lucency?

SoSheSays spunea...

Nu stiu de ce nu mi-a facut cu ochiul am vazut ceva cu deep cleansing si mi-a fost frica sa nu imi usuce tenul pentru ca tenul meu se manifesta in doua moduri: mi se blocheaza porii dar daca insist cu curatarea lor mi se usuca tenul ...continuand sa mi se blocheze porii(asta rezulta in pori dilatati plus comedoane). Acum am tenul aproximativ curat, doar niste semne si am zis sa ajut la disparitia lor cu White Lucency. :)
M-am dus pe Sephora.com si am vazut ratingurile si acesta avea rating mai mare.
Ai avut gama pentru ten gras de la ei?

adela sirghie spunea...

pt beauty: din gama pentru ten gras de la Shiseido am avut doar un un produs matifiant pentru zona T, care ma fericea cu cateva ore de oil free, spre marea mea bucurie!il foloseam dupa crema, inainte de fondul de ten.

Julllya spunea...

Sunt o mie de pareri despre cand e bine sa folosesti o crema de ochi. Eu am aproape 24 de ani si am zis sa nu mai folosesc crema pentru toata fata si in jurul ochilor, sa-mi iau una speciala. Si mi-am luat Aslavital - crema contur ochi, cu argila speciala. Dupa cateva zile, mi-au aparut vreo 2 liniute extrem de fine sub ochi. Acum sunt chiar debusolata, e din cauza cremei sau astea urmau sa vina orice as fi folosit. Totusi in felul asta crema nu m-a convins si cred ca o s-o pasez mamei mele. De mult timp am zis ca argila mie nu-mi prieste.

Shiseido Eye Moisture Recharge, din parerile pe care le-am citit, pare magica. Uite ce scrie o blogerita "Hello unpuffy eyes!!! The lack of puffiness also makes the dark circles look lighter. It's like magic, and all you need is a tiny dab. Does not irritate my eyes." Daca toate astea sunt adevarate, inseamna ca asta chiar e o crema potrivita pentru ochi.
Ce m-a cucerit pe mine din descrierile facute ei e faptul ca face se dispara liniutele fine din jurul ochilor. Asta chiar pare proprietatea ei cea mai importanta. Si ca atenueaza, macar si putin, cearcanele. Eu cred ca m-am nascut incercanata si se pare ca asa raman, oricat de mult as dormi :)

lauras spunea...

sunt foarte curioasa daca Shiseido Eye Moisture Recharge ii bun si pt tenurile sensibile deoarece am un ten sensibil ,am incercat mai multe tipuri de seruri pt ochii dar am avut o senzatie de iritatie:(

adela sirghie spunea...

lauras, inseamna ca trebuie sa incerci produsele inainte de a le cumpara!
cel mai bine este sa te duci nemachiata la sephora si sa incerci acest gel de ochi. incerarca sa mergi dimineata, eventual inainte sa aplici crema de ochi. numai asa poti sa iti dai seama cum reactioneaza pielea sensibila a ochilor tai in contact cu produsul.
poti sa le ceri sa iti dea un esantion.
eu mereu testez cate ceva de la ei. daca nu au avut esantioane, mie mi-au pus din testerul mare o cantitate micutza intr-o cutiutza.

lauras spunea...

multumesc frumos pt sfat!

adela sirghie spunea...

welcome, lauras!

Unknown spunea...

Am o prietena care foloseste produsele cosmetice Shiseido de foarte mult timp. Tin minte ce lupte seculare ducea acum cativa ani pentru a le procura cand in Romania nu existau. Personal nu am folosit nimic din acesta gama dar dupa recenziile citite cred ca este o gama foarte buna.
Ce m-a impresionat in mod deosebit este ca are in compozitie Thiotaurine si antioxidanti care ajuta la combaterea factorilor de mediu. Deasemena poate fi aplicat si peste machiaj.
Sper ca mi-am facut temele destul de bine si nu ma fac de ras. :))

adela sirghie spunea...

pt valentina: welcome on Testimonials!
ma bucur ca ai facut acest pas, mie imi pare sincer rau ca nu particpa toate fetele care imi citesc blogul. Cu aceasta ocazie le invit din nou, pe toate fetele care apreciaza beautynews sa intre la aceasta rubrica.
xoxo, va astept cu drag, va rog nu fiti timide.

madalina spunea...

Niciodata nu am stiut sa imi aleg crema de ochi... se pare ca e o problema, mai ales ca mai am putin, doar 2 saptamani si fac 33 de ani. Imi doresc sa gasesc crema de ochi ideala, care sa ma scape de ridurile fine care s-au instalat cu nerusinare pe negandite :( Am incercat si creme si geluri, dar inca nu pot spune ca ma multumeste ceva pe deplin. Imi amintesc ca mi-am cumparat la un moment dat o crema de ochi de la L'Ocitanne si era foarte grasa... Am apelat la multe astfel de creme, dar nu i-am ramas niciuneia fidela. Dar voi mai incerca...

Magda spunea...

Shiseido Eye Moisture Recharge hidrateaza pielea delicata din jurul ochilor pe toata durata zilei si previne uscarea.Ajuta la drenarea si reducerea umflaturilor si a cearcanelor.
Cum spuneam,pastreaza nivelul de hidratare optim in stratul hidrofil al pielii, conferind o piele moale si elastica.Gelul are o textura usoara,intareste textura pielii si ii furnizeaza substante vitale pentru buna functionare a celulelor. Energizeaza pielea si o catifeleaza iar dupa cele spuse pentru mine este mai mult decat tentanta.
Multe femei folosesc crema lor de fata si pentru zona ochlor desi corect este sa tratam pielea din jurul ochilor cu gelul/crema de care are nevoie.Pielea din jurul ochilor este foarte sensibila si delicata,necesitand ingrijire buna la orice virsta.Este de altfel prima care se rideaza.De aceea,de la 20-25 ani este indicata folosirea cremelor speciale pentru conturul ochilor,care hidrateaza, tonifica,protejeaza pielea si previn aparitia ridurilor.
Folosesc mostra cremei de ochi Shiseido Bio Performance si sunt pur si simplu indragostita:hidrateaza si catifeleaza cu adevarat de aceea o recomand cu incredere!Ma declar CUCERITA

camelcutza spunea...

Shiseido eye moisture recharge contine thiotaurine,un antioxidant care ajuta la combaterea efectelor nocive ale mediului asupra tenului,gelul acesta minune de ocupa de marea problema a tuturor femeilor,liniile din jurul ochilor,improspateaza zona,reduce cearcanele,reduce ridurile,pielea devine neteda si catifelata,fara a fi lucioasa,gelul nu da un aspect gras pielii,astfel ca cearcanele,pielea uscata li ridurile fine dispar dupa utilizarea gelului.Recomand utilizarea lui rece,proaspat scos din frigider,pentru ca astfel efectul lui asupra cearcanelor va fi si mai mare.
Un lucru foarte important de precizat este ca orice femeie indiferent de varsta sau tipul de ten trebuie sa foloseasca crema/gel de ochi,iar acesta de la shiseido,pentru ca nu lasa urme grase si intra rapid in piele,este ideal pentru orice tip de ten.

Magda spunea...

camelcutza:tu ai incercat produsul?

Celestial Dreamer spunea...

suna bine, am mai citit un review al acestui produs la cineva pe blog, iar atunci cand voi termina roll-on-ul d la garnier voi incerca si eu acest produs!!