marți, august 25

testimonials august Keune Serum Sun Sublime

dragele mele, doua comentarii m-au impresionat cel mai tare: Julllya-care este un new entry pe beautynews, si Alexa, care a scris o adevarata teza de doctorat, am apreciat sincer ca s-a documentat si a folosit toate sursele posibile! va felicit pe amandoua si va astept sa ma contactati pe adelasir@yahoo.co.uk. si celelalte comments mi-au placut mult de tot, tocmai de aceea va rog mult sa nu va descurajati si sa continuati sa participati la urmatoarele testimoniale!

5 comentarii:

Alexa spunea...

suuper, chiar aveam nevoie!! :D
Le incurajez si eu pe calea asta pe fete sa participe in numar cat mai mare la testimoniale, sunt produse foarte atractive.

adela sirghie spunea...

hello alexa! felicitari!
si mie mi se pare ca la testimonials participa prea putine fete!

o-felie-de-liliac spunea...

ok, ok, voi veni si eu :)

adela sirghie spunea...

te asteptam felie de liliac inflorit, sigur ca te asteptam cu drag!

Alexa spunea...

Am revenit cu impresii despre serumul Keune, am vrut sa ii studiez mai mult timp efectele, sa ma edific asupra lui...
E un produs bun, genul pe care l-as cumpara dupa terminare. :) Il aplic pe parul umed, dupa ce ma spal pe cap si miroase initial foarte frumos, dulce, a nuca de cocos, imi inspira mie. Rezultatele, dupa ce imi usuc parul: varfurile mai imblanzite si disciplinate, lungimi hidratate, luciu. Nu ingrasa parul, nu lasa acea pelicula grasa ce imbraca firul capilar, cum ne-am putea teme cand folosim genul acesta de produse, cred ca se absoarbe foarte bine. Din motivul asta, nu ia nici din volum. Imi place foarte mult ca protejeaza parul impotriva caldurii si a radiatiilor UV (chiar si iarna). Uneori folosesc si o masca Tigi, cumparata cam in acelasi timp cu primirea produsului si cred ca ambele imi sunt foarte utile pentru a scapa de frizzy hair. Mersi inca o data, Adela!

Ah as vrea sa te intreb, fiind un serum, tratament, cam cat timp ar trebui sa actioneze inainte sa folosesc uscatorul de par? Aproximativ 20 de minute este ok? Stiu ca ideal ar fi sa nu folosesc deloc feohnul, insa parul meu des si cu fir gros este mai dificil si nu sta neajutat...decat in multe directii.