luni, august 10

sapunurile parfumate


Uneori mi se face dor de vremurile de altadata. Cand sapunurile solide erau la loc de cinste, stateau in dulap printre haine si lenjerii de pat dantelate, sa miroasa frumos si proaspat cand le scoti la lumina. Cu sapunul solid te spalai pe maini, pe corp, chiar si pe par daca iti placea foarte tare mirosul. Din cand in cand, il luai din savoniera din baie si ii miroseai indelung, teatral si spectaculos, esenta parfumata.

Acum doua saptamani, nu stiu cum, mi s-a facut iarasi dor de mirosul si starea de...sapun, care aluneca din maini, face o spuma cremoasa si inmiresmeaza aerul din baie. Am ales unul cu spuma bogata, de la Yves Rocher, imbogatit cu vanilie bio, (vanilie Bourbon extrasa din cultura biologica), glicerina vegetala, fara coloranti si cu baza de curatare tot de origine vegetala. E o bucata mare, vintage, patratoasa, 100g, pregatita sa tina o luna de zile (cred eu, dar asta ramane de vazut! Inainte foloseam un gel, care acum a ajuns in fundul dulapului, pana cand mi se face iar dor de el!

Si m-am gandit cat de ciudat este ca uneori produsele cosmetice au puterea sa trezeasca in noi amintiri dulci, vanilate, delicioase, din copilarie. Ei bine da, sapunul solid parfumat are darul acesta mangaietor.
Poti gasi sapun Yves Rocher Plaisirs Nature si in variantele zmeura dulce-acrisoara, ovaz calmant si delicat, cu ulei aromatic extravirgin din Provence, cu aroma de capsuni zemoase, de vara, mure, nuca de cocos senzuala din Malaezia sau cu acorduri coapte de piersici galbene si dulci.

8 comentarii:

Zuzele spunea...

hello hello! apropo de sapunuri...mi-am luat 2 sapunuri foarte misto din thasos. in oras, la tarabe, se gaseau produse de duzina care miroaseau destul de urat. ei ziceau ca sunt 100% naturale, ca au in compozitie ulei de masline si d-aia miros asa. Costau 2 E, dar nu mi-au placut f mult. In schimb, am facut o vizita la manastirea mihail si gavril si acolo vindeau maicutele sapun facut de ele. arata ffff bine, iar de miros nu=ti mai spun. mi-am luat unul cu aroma de mar si scortisoara si unul cu lamaie. costau ceva mai mult, 6 euro, dar macar sunt foarte bune :)
PS: nu am gasit buretei :( aveau doar niste chestii mari si rigide, dar nu mi-a placut cum arata...pup...zuza g

adela sirghie spunea...

hello again si bine ai revenit, zuza g!
cat ai fost plecata, ai starnit invidia zuzei o, pentru ca ai fost castigatoarea unui testimonial keune. trebuie sa ne vedem sa ti le dau sa le incerci!

Zuzele spunea...

wow! ce misto! merci mult! ce am castigat mai exact? ca sunt curioasa! :)) o sa-ti "rasfoiesc" eu blogul, dar deocamdata nu am avut timp

adela sirghie spunea...

uite, surpriza!
te las sa descoperi singura!

adela sirghie spunea...

sapunurile de la yves rocher costa 14 ron.

SoSheSays spunea...

Mie imi place ideea de săpun solid dar din păcate toate pe care le-am încercat până acum uscau pielea mai mult decât gelurile de duș.

natty spunea...

si eu mai folosesc de la lush din cand in cand
acum mi-ai facut pofta cu cele de la yves rocher imi vine sa le mananc :)

adela sirghie spunea...

sapunurile parfumate te ademenesc...
de la lush nu am incercat nimic, dar am trecut de multe ori pe langa standul lor, care mi-a placut foarte mult.