luni, august 10

demachiantul de ochi: delicat sau waterproof?


Folosesc demachiant de ochi in cantitati industriale. Am impresia ca niciodata nu am indeajuns, si ca risc sa raman fara, si voi fi nevoita sa ma frec la ochi cu produse nepotrivite, care or sa imi inroseasca ochii, or sa imi adanceasca vizibil ridurile si cu toate acestea, tot cu ochii plini de mascara ma voi culca, iar genele mele lungi se vor supara si vor cadea, una cate una, de razbunare. Trecand peste acest scenariu de cosmar, farduri folosesc putin si destul de discret, dar mascara de volum este aplicata cu mare generozitate in fiecare dimineata. Un demachiant de ochi care sa topeasca fardul este prin urmare, produsul cel mai solicitat.

Nu folosesc machiaj waterproof, nu imi place deloc, mi se pare greoi, dar aleg un demachiant bifazic, waterproof, tocmai pentru ca vreau sa imi usurez munca din fieare seara. Nu am nicio simpatie pentru demachiantele delicate, sau pentru cele albicioase, cu consistenta unui lapte de fata, mi se pare ca nu isi fac treaba deloc, trebuie sa aplic si sa reaplic, sa intind si sa frec pana cand ma pot declara multumita. Daca eye make up remover-ul pe care il folosesti acum nu e indeajuns de puternic pentru a dizova cu usurinta fardul si mascara, alege data viitoare formula waterproof. Gandeste-te: cu cat freci mai mult in jurul ochilor, cu atat mai multe riduri vei avea. Iar ochii ridati nu ii poti camufla cu nimic.

12 comentarii:

SoSheSays spunea...

Si eu m-am surprins de cateva ori frcandu-mi de zor fata hahaha si apoi am realizat ca fac foarte mult rau. Demachiantul pe care il am isi face treaba destul de bine nu perfect, pentru fata imi place tare mult dar pentru ochi, hm, merge. Pun pe discheta si las discheta ceva timp pe ochi ca sa topeasca mascara si eye linerul fara sa fiu nevoita sa frec.
Nu ne spui si ce demachiant ai?? :)

adela sirghie spunea...

in acest moment am trei, unul de la clarins, bifazic, altul bourjois, tot bifazic si unul nivea, lapte demachiant pt ochi waterproof.
cel mai bun este bourjois.

natty spunea...

eu am luat unul de la bourjois pentru machiaj waterproof si l-am incercat zilele trecute - ma ustura ingrozitor ochii de la el (adica pielea din jurul ochilor)
pana acum vreun an cel mai bun mi se parea cel cu musetel de la body shop dar cum nu mai am acces la body shop acum am folosit un demachiant de la estee lauder (nu bifazic) care e divin dar costa de vreo 3 ori cat cel de la body shop si nu e asa mare diferenta :)
saptamana trecuta am luat unul de la clarins (nu bifazic) - sa vedem cum se comporta.
mie mi-e frica de cele bifazice pentru ca sunt prea agresive si imi lasa pielea uleioasa.

beautyandthecity spunea...

Eu impac si tenul si zona ochilor cu acelasi demachiant - gelul Cleanance de la Avene - pentru machiajul non-watrproof se potriveste la fix si de asemenea trateaza si tenul mixt/gras.
La etapa lotiunii tonice nu mai ramane nici urma de mascara pe discheta, deci isi face treaba. Am ajuns la acest gel dupa indelungi cautari si usturimi sau iritatii provocate de tot felul de lichide sau lapticuri laudate mai mult sau mai putin.

adela sirghie spunea...

pt natty: ce diferit reactioneaza pielea! eu am folosit estee lauder, si cel bifazic, si cel pentru ochi sensibil si sunt produsele care mi-au facut cel mai mare rau din tot ce am incercat pana acum. Ma pisca, mi se inroseau ochii si se umflau pana crapa pielea si se descuama! nu glumesc! Chiar asa a fost. Cu ambele!
Mie imi place Bourjois, nu ma pisca deloc, e mult mult mai putin uleios decat Clarins.
Oricum , e interesant ce vesi spune tu dupa ce folosesti Clarins. Astept opinia ta.

adela sirghie spunea...

pt beautyandthecity: si eu am auzit numai lucruri bune despre avene!

Butterfly spunea...

Eu stiam ca nu se da cu lotiune tonica in zona ochilor...nu e adevarat?

adela sirghie spunea...

pt butterfly: e interzis sa te dai cu lotiune tonica pe ochi deoarece aceasta poate contine alcool, care usuca si irita rau de tot pielea delicata si sensibila
poti folosi un demachiant special creat pentru aceasta zona, iar daca lasa zona grasa, trebuie sa ii speli cu apa dupa ce o folosesti.

monica spunea...

deci daca lotiunea mea nu contine alcool o pot folosi si in zona ochilor?demachiantul il am pt piele sensibila,dar l-am folosit si pt ochi,are ceva?n-am avut nici o iritatie de la el,nici nu m-au usturat ochii... ce parere ai?

adela sirghie spunea...

zona din jurul ochilor este cea mai sensibila.
chiar daca demachiantul tau obisnuit nu contine alcool, s-ar putea sa contina alte ingrediente care pot fi prea dure pentru ochi.
Eu tratez ochii numai cu produse speciale.

buburuza spunea...

folosesc demachiant lichid pt ochi de la gerovital de 5 sau 6 ani si sunt mega multumita de el. mai am unul de la clinique si unul de la amway(artistry),dar cel de la gerovital va ramane mereu pe locul 1 in sufletul meu:)

adela sirghie spunea...

@buburuza: o sa il incerc si eu pe cel de la Gerovital, nu am mai incercat de multa vreme cosmetice romanesti.