marți, august 25

blue is the new black


cum deja v-am anuntat, blue is the new black. va fi atat de mult blue in perioada imediat urmatoare, ca va veti considera fericite ca aveti ochi caprui!
asadar, daca vreodata ai crezut ca stii totul despre misteriosii, intunecatii smoky blue eyes, cred ca te inseli amarnic, spun cei de la sephora. albastrul cerneala este noul negru. variante de deep blue? Denim blue, petrol blue, indigo si nuante stormy.
tenul e ivoire, buzele naturale, tapotate cu texturi matuite sau pudrate, eventual accentuate doar cu un strop de gloss, iar unghiile stralucesc cu rosu moscovit.

17 comentarii:

SoSheSays spunea...

Eu ador albastrul intens. Gasisem o rochie de acel albastru perfect la Zara dar cum am facut ca nu am mai gasit-o dup-aia. Si ce m-am mai ofticat!
De abia astept sa imi acizitionez un eye liner deep blue ai vreo recomandare? :)

adela sirghie spunea...

chiar sephora are un eyeliner blue 04 doe eyed eyeliner feutre longue tenue.
iar ca deep blue 03 am vazut tot la ei un khol et contour care arata f bine.
in materie de albastru nu cred ca duc lipsa de nimik
eu folosesc fard umed trasat cu pensula in loc de tus, ai incercat vreodata? principiul acuarelelor!

SoSheSays spunea...

Nu, nu am incercat dar ar fi o idee! Multumesc pentru recomandari!
In materie de farduri ce iti place?

adela sirghie spunea...

acum folosesc iluminator de la sephora, shiseido si too faced. le amestec deseori. le folosesc si uscate si umede, depinde de cat de aceentuat vreau sa fie machiajul. pentru mine pensula inmuiata in apa e esentiala pentru un machiaj de seara, sa imi spui daca incerci si tu varianta aceasta.

Magda spunea...

am si eu exact aceasta nuanta de albastru care in lumina duce spre indigo.e superb!deci toamna asta trebuie sa il port :D

adela sirghie spunea...

cu unghii de un rosu stralucitor, neaparat!

o-felie-de-liliac spunea...

happy, albastrul e preferatul meu :D

o-felie-de-liliac spunea...

eu am mai incercat varianta cu pensula umeda, si e chiar de efect!
mai ales in timpul spectacolelor, imi dau cu "fard ud" si rezista mult mai bine si are un efect mult mai dramatic. :)

o-felie-de-liliac spunea...

desi am ochi verzi-albastrui , nu-mi sta cu nici o alta nuanta mai bine decat cu albastru, de orice fel :)

adela sirghie spunea...

draga mea felie de liliac, ma tot ameninti cu participarea ta la testimonials
te astept cu mare drag, sa stii.

o-felie-de-liliac spunea...

cred, mi se pare ca o data am participat. eu is cu casa in renovare, deci iti cam dai seama ce e pe la mine... nu-mi gasesc lucruri, peste tot e var, etc... si mai dureaza 2 sapt... uof...
si decat sa particip doar asa, mai bine nu :)

adela sirghie spunea...

nuu, nu ai participat, doar ai amenintat cu participarea! stiu asta ca am tot asteptat comentarii de la tine...
anyway: u r so sweet!

o-felie-de-liliac spunea...

acum eu ma simt cea amenintata :D

glumesc. iti dai seama ca o sa particip, ca doar te urmaresc zilnic...dar inca n-am avut starea sa scriu... :)
ma faci sa rosesc :D

adela sirghie spunea...

da, o felie de liliac inflorit, si eu te urmaresc...

tatiana spunea...

Imi place mult albastrul asta electric. Cred ca confera o mare intensitate privirii

adela sirghie spunea...

pt tatiana: eu ma gandeam ca machiajul acesta ar merge foarte bine la o tinuta mai sobra, blugi inchisi la culoare, camasa alba, sacou negru, geanta neagra.
tu cum l-ai purta?

MS spunea...

Am incercat si eu un machiaj cu albastru inchis - foarte frumos si de atunci a inceput sa ma obsedeze combinatia perfecta si nuanta perfecta de albastru . Din experienta si pe testate albastrul trebuie aplicat prin tuse tamponate , fara sa incercam sa machiem tot ochiul dintr-o singura miscare pt ca pierdem din frumusetea culorii si din intensitatea pigmentilor . Inca ceva foarte important fondul de ten se aplica mai intai doar pe zona ochilor pentru a realiza corectura cea mai buna . De incercam ar fi aplicarea unui pigment albastru ( fardul pudra ) peste un fard negru . Testat si exista la noi - Make Up 4Ever