marți, august 4

apa de roze de la l'occitane


Am ramas cu o antipatie crunta fata de apa de roze, de pe vremea cand parfumul bulgaresc era singura sticluta de pe masuta de toaleta. Nu am stat niciodata sa analizez aceasta antipatie, dar ani la randul nu am facut decat sa inlatur din preajma mea, fara drept la replica, aceasta mireasma, ca si cum mi-ar fi fost impusa dictatorial in vremuri demult trecute.

Dar niciodata nu am uitat, cum spune si cantecul, sa iubesc trandafirii. Dovada? Cand mi s-a terminat apa termala, mi-am adus aminte ca pusesem, undeva, in coltul unui dulapior plin cu cosmetice, Rosee fraicheur de la L'occitane, primit cadou in urma cu un an. Nici macar nu era desigilat. Socotisem, la vremea respectiva, ca are un miros mult prea comun ca sa ma poata incanta vreodata. Din moment ce nici macar Paris de la Yves Saint Laurent nu reusise sa ma convinga de subtilitatile parfumului de roze, ce rost avea sa mai incerc o bruma parfumata? Am uitat produsul pana cand am avut nevoie de el...

Si, dupa 20 de ani, m-am reindragostit de finetea trandafirului. Apa de roze pe care o folosesc acum, Rose Hydrating Face Mist mai contine glicerina, aloe vera si bineinteles, mireasma delicata de roze. Este hidratanta, usor de folosit, ca o boare parfumata. Initial mi s-a parut foarte puternic mirosul, dar am indoit cu apa plata Izvorul minunilor, pentru ca tenul sa beneficieze de un tratament mai soft.
Asadar, ca in rondelul rozelor
mai sunt inca roze mai sunt
si tot parfumate si ele
asa cum erau si acele
cand ceru-l credeam pe pamant.

Folosesc apa de roze in locul apei termale, dupa demachiere, dupa masti faciale sau Pschitt Magique, dar si de fiecare data cand vreau sa imi reimprospatez tenul. De cand mi-am redescoperit dragostea fata de trandafiri, am cumparat o lumanare cu acest miros si am primit cadou o crema de corp de la The Organic Pharmacy, Rose Body Lotion.

13 comentarii:

valentina spunea...

aceeasi problema am avut si eu, nici in ruptul capului nu vroiam sa folosesc o crema cu ulei din petale de trandafir, cu toate ca am auzit de beneficiile ei; mi-am invins pana la urma acest "stereotip" si sunt foarte multumita. crema se numeste Rosegarden si este de la Styx

valentina spunea...

aceeasi problema am avut si eu, nu vroiam sa folosesc o crema de zi cu ulei de petale de trandafir, cu toate ca stiam de beneficiile acestui ulei. mi-am invins acest "stereotip" si sunt foarte multumita. crema se numeste Rosegarden si este de la Styx

adela sirghie spunea...

da, ciudate interdictii creeaza mintea umana.
uite pe mine acum ma face sa zambesc numai numele cremei, Rosegarden.
de vis.
ma declar cucerita.

adela sirghie spunea...

ah, valentina, m-am luat cu rozele si am uitat sa iti urez bun venit pe beauty news! Este primul comentariu pe care il primesc de la tine!

Unknown spunea...

si mie imi pare bine de cunostinta si te felicit pentru acest blog. la cati mai multi vizitatori!

o-felie-de-liliac spunea...

o postare f faina :) esti o scumpa

o-felie-de-liliac spunea...

si mai bine zis, esti un trandafir :)

adela sirghie spunea...

@valentina@o-felie-de-liliac: multumesc mult,fetelor!

adela sirghie spunea...

@o-felie-de -liliac: da, sunt o floare sunt un crin, sunt parfumul cel mai fin. Azi sunt parfum de roze...dar tu esti mereu liliac inflorit?

SoSheSays spunea...

Eu ador parfumul de trandafiri, mi se pare foarte ...tandru. Chiar erotic. haha

adela sirghie spunea...

iar eu am regasit o dragoste pierduta, parfumul rozelor de august!

Magda spunea...

eu stiu ca apa de trandafir este foarte buna pentru ten dar nu am folosit niciodata.se gaseste rar,se prepara greu si de obicei este scumpa.
iubesc trandafirii si mirosul lor,Adela,stie...
acum astept sa miros PARIS de la YVES SAINT LAURENT ca pana acum nu am gasit nici un parfum cu o adevarata mireasma de trandafiri.

adela sirghie spunea...

da, trebuie neaparat sa mirosi Paris, Magda!