marți, august 25

lavanda esentiala pentru picioare obosite si calcaie crapate


Vara sufar ingrozitor din cauza picioarelor. Mi se umfla, ma strang sandalele, transpir, bataturile se ingroasa, pielea crapa, e foarte dureros si viatza asta e cam amara cateodata zau asa. Petrec o groaza de vreme numai ingrijindu-le. Si nu vorbesc numai din punct de vedere estetic. Nu va asteptati sa spun ceva de genul ah ce cool e sa aplici un stop de gel racoritoar pe talpa piciorului, masezi un pic si esti ca noua! Nuuu, aici e rost de o poveste lunga, treaba e serioasa, nimeni nu vrea sa se trezeasca noaptea din somn ca nu poate dormi din cauza de durere de picioare(mie mi s-a intamplat). Deci pedi la salon o data pe luna? Bifat! Piatra ponce dupa dus? Bifaat. Frecat serios cu piatra ponce dupa dus? Bifat. Tocuri in fiecare zi? Bifaat! Daaa, aici e problema.

Sunt convinsa ca daca as purta slapi sau sandalele alea oribile de guma galbena sau roz bonbon, crocsi parca se numesc, lucrurile acestea tragice ar fi cel mult o gluma buna. Cum eu nu pot din principiu sa cumpar asa ceva, deci nici sa port asemenea chestii, platesc cu varf si indesat. In urma cu ceva vreme, din vacanta din Mallorca, mi-am cumparat o pereche de mules Miu Miu, de la reduceri. Nici nu va dati seama cat fericita eram ca am gasit ceva superb la sales, de obicei ori nu au numarul meu, ori nu au decat in alta culoare, mici sicane ale destinului capricios, deh. Era o pereche frumoasa de mules nude, tipul Mary Jane, cu un toc foarte decent vreo 4 cm. Dar au fost ingrozitori, cred ca papuceii astia au batut orice record. Ma dureau atat de tare picioarele, ca a trebuit sa merg desculta o strada intreaga. Dar am suras larg, mi-am adus aminte ca si Penelope Cruz a facut la fel purtand o rochie lunga, rosie, de gala, si am supravietuit privirilor ironice ale trecatorilor.(de fapt voi ce credeti, ca m-a vazut cineva sau doar treceau zambind aiurea pe langa mine, fara sa observe ca duceam papuceii in mana?)

Acasa, cocotata pe canapea, am evaluat dezastrul. Bubite sparte, multe bube purulente umflate, rugozitati, bataturi si umflaturi, plus o durere seaca, pana la genunchi. Am tinut picioarele in apa cu saruri ca sa calmez cat de cat durerea si am folosit doua produse speciale de la Yves Rocher cu ulei esential de lavanda bio. Primul este gomajul cu piatra ponce naturala, cu ulei esential de lavanda, si pudra de samburi de caise, un amestec puternic ce a eliminat stratul de celule moarte si toate asperitatile dureroase. L-am folosit o data la doua trei zile, desi pe el scrie ca se foloseste saptamanal, dar cum chiar aveam probleme, cred ca a fost o idee buna. Al doilea produs este crema pentru picioare uscate, tot cu lavanda bio, dar si cu unt de karite, ulei de macadamia, de avocado, ulei de coprah si unt de illipe, un amestec foarte hidratant si relaxat si decontractant pe deasupra. Cu crema am masat dimineata si seara, fie preventiv, fie dupa cateva ore de stat pe tocuri. Gomajul a costat 15 Ron, iar crema 29 ron, comanda prin catalog. In aceeasi gama Lavande Essentielle mai sunt cateva produse tentante, un concentrat de baie efervescent, un gel racoritor anti-oboseala, o crema deodorant cu efect pudrat si o masca SOS pentru ingrijire in trei minute, pe care nu le-am incercat pana acum.

happy end fericit:

6 comentarii:

SoSheSays spunea...

Superba poza ai gasit pentru finalul postului!!! haha

adela sirghie spunea...

da frumoasa poza
a venit cu trenul din Franta!

Gaby spunea...

Săraca de tine, ce bine că ai găsit remediu. Eu nu am avut aşa probleme mari, doar nişte crăpături nemernice anii trecuţi.

adela sirghie spunea...

vai ce am mai suferit!

Anonim spunea...

Pentru calcaie crapate - Bepanten/dexpantenol sau seu de oaie (dap nu miroase bine dar are efect rapid, mai ales la crapaturile dureroase). Asta pentru ca promovezi si ideile 100% naturale pe blogul asta :)

adela sirghie spunea...

pentru Aninim: seu de oaie? Interesant, chiar as incerca, insa de unde iau eu seu de oaie?
Cat despre produsele 100% naturale, stiu ca acesta este trendul in materie de beauty:) Insa cum nu folosesc multe produse naturale, nu stiu exact cat de bune sunt si cum functioneaza. Ma limitez sa scriu despre produsele pe care le cunosc si le folosesc. Evident, in momentul in care voi folosi si remedii 100% naturale, veti fi primele care veti afla! XOXO