miercuri, august 12

epilatul, programarea, ceara, lama si alti demoni


La inceputul saptamanii m-am epilat din nou. De data aceasta a fost mult mai simplu, parca faceam asta dintotdeauna. Nu mi s-a mai parut greu sa incalzesc oala cu ceara, am facut mult mai putina mizerie decat luna trecuta si am terminat si mult mai repede. Asadar, capat experienta... In plus, mi se pare foarte funny ca ori de cate ori se mai ivesc niste fire razlete, care nu stiu pe unde statusera ascunse, ma pot baza tot pe indemanarea mea sa le elimin. Acum mi se pare floare la ureche sa aplic o fasie in sensul cresterii firelor de par si sa trag de ea. Stiu ca multe fete nu au comentat primele posturi despre epilat pentru ca li s-a parut ciudat sa se expuna, dar beautynews by adela sirghie, fiind un blog de frumusete, are si cateva chestii gen do it yourself. Imi aduc aminte ca atunci cand eram mititica, mama mea se epila acasa. Cumpara ceara, o topea si o folosea. Ziua ei de infrumusetarea era duminica, nu era niciun secret.

Imi place sa stiu ca ma pot baza pe indemanarea mea ori de cate ori vreau si e nevoie. Mi-ar placea sa stiu sa tund de exemplu, insa niciodata pana acum, in ciuda incurajarilor, nimeni nu a vrut sa se lase pe mana mea. Stiu sa fac tratamente cosmetice, extractii, masaje faciale. De coafat ma coafez singura. Nu am experienta unei cosmeticiene, dar cred ca ma descurc onorabil. Voi va faceti lucruri singure acasa sau preferati sa mergeti la salon? Eu le combin.

14 comentarii:

Sorina spunea...

Si eu ma bazez si pe cosmetica proprie, dar nu folosesc ceara, ci aparat. La fel si cu tenul, cu pensatul, uneori nu am cum sa astept pana ajung la cosmetica, asa ca le ajustez cu succes. :-)

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, sorina!
si mie mi se pare cum greoi sa imi fac o programare!
in plus, impresia mea este ca la saloane au sarit calul cu preturile 150 ron un epilat
150 ron spalat, tuns si coafat
200 ron tratament facial
vorbesc aici de saloanele bune din oras.

Beatrix spunea...

cat???150 ron un epilat???Dumnezeule dar ce folosesc?Ceara cu particule de diamante sau?

Mai bine ma epilez singura,ma pensez singura(slava cerului ca imi pot forma sprancene cu aceasi forma,daca nu exista creionul)ma coafez singura si de tuns..am cine sa ma tunda la pret redus si ma tunde cum vreau si sa ma avantajeze

adela sirghie spunea...

da, exact
150 ron un epilat
la atat ajungi daca le aduni pe toate, la un salon ok din Floreasca sa zicem!

Zuzele spunea...

mama ce de bani...eu stiu un salon misto pe la gara basarab(spun asta pentru ca acolo se fac toate prietenele mele si sunt f incantate--ca eu nu ma chinui cu ceara--lama e sfanta pt mine). fetele sunt foarte incantate si merg acolo de ani buni. intre timp s-au mai deschis inca doua saloane ale aceleiasi firme.conditiile sunt foarte ok, fetele dragute si preturile foarte mici. uite ce au si site www.lenion.ro . au mai multe tipuri de servicii, dar pentru epilat sunt renumiti. asa..un pachet formal din epilat lung, axile si inghinal costa 300 mii (30 ron) iar epilat brate- 100 mii. stiu ca in bucuresti sunt saloane foarte scumpe, par de fitze, dar serviciile sunt la pamant. fetele mele pasionate de epilatul cu ceara au incercat multe, dar au ramas la asta. si nu, nu ma platesc sa le fac reclama :)))

SoSheSays spunea...

si eu am aparat dar nu sunt multumita deloc de el...o sa ma fac si eu cu ceara si o sa scriu despre experientele mele. As vrea sa pot sa ma fac cu ceara ....brazilian style haha dar nu poooot ca e groaznic... :((

adela sirghie spunea...

pt zuze: este foarte bine ca ai dat site-ul acela, are preturi ff bune
nici macar nu imi imaginam ca ar putea exista in Bucuresti... poate merge cineva si ne spune cum a fost!

adela sirghie spunea...

pt not beautiful enough: eu ma eplilez singura si brazilian si nu ma mai doare! cred ca din cauza ca ma concentrez!
nu stiu in definitiv de ce nu ma mai doare, dar asa este! doare ff putin cand te epilezi singura. nici nu se compara. pana nu incerci, nu ai cum sa ma crezi. si la brazilian e aceeasi regula: aplici ceara in sensul cresterii firelor de par si cand tragi, ai grija sa fie invers.
si da, hmmmmm, mama natura m-a inzestrat cu niste fire mai degraba groase si puternice decat subtirele si balaie!

o-felie-de-liliac spunea...

eu fac cam totul acasa :)
inclusiv tuns :D

adela sirghie spunea...

eu pot sa tund pe altii, dar pe mine...nu!

diana spunea...

Folosesc epilatorul doar pentru picioare si axila.Ceara o folosesc doar inghinal.Ma fac la salon deoarece sunt o persoana mai comoda si nici prea curajoasa nu sunt.Ma fac de aproximativ 2 ani cu ceara si acum ma duc la salon cu zambetul pe buze.Parca as merge la o cafea.A devenit chiar placut.In 10 minute sunt gata si stau linistita 3 saptamani.De lama nu ma mai ating deoarece cu greu am scapat de acele "radacini".Stiti voi despre ce vorbesc.

adela sirghie spunea...

bine ai venit la comentarii, Diana!
eu chiar ieri m-am epilat.
singura, acasa.
devin experta!:)

Cupcake Splendens spunea...

si eu tin minte cand se epila mama cu ceara cand eram mica...saraca o durea atat de tare ca de fiecare data ma apucam de plans cand o vedeam .
Eu nu ma pot epila singura.am incercat o data cu benzi de ceara dar sunt f sensibila cand e vorba de durere.Ma rad cu lama si atat.nu stiu cand voi avea curaj sa ma duc la un salon pt epilare...am auzit ca epilatul cu zahar nu doare atat de tare.

Camelia Andrasescu spunea...

Eu de mai bine de 10 ani ma epilez singura , inginal cu ceara in rest(picioare , brate , axila) cu aparatul si nu am nici o problema. In primul rand economisesc timp. De preturi nu mai am nici o idee , in atata timp cu siguranta s-au tot modificat.De fapt apelez la salon doar pentru tuns varfurile, o data la 3-4 luni.