joi, august 13

tenul gras si lotiunile matifiante


Pentru ca am tenul gras, sunt mare amatoare de lotiuni usoare, fluide- cat de mult posibil, care sa matifieze si sa hidrateze in acelasi timp. Una dintre cele mai bune variante gasite pana acum este emulsia de la Lierac Mat-Chrono, care regleaza zonele cu piele grasa si respecta zonele cu piele normala. Eu nu am sebum pe toate fata,in special zona T este atacata de stralucire excesiva, chiar si in timpul iernii.De cand o folosesc, am observat doua lucruri foarte importante: reduce diametrul porului(deoarece contine acid salicilic) si textura pielii este mai fina. Nu strange pielea deloc, ramane elastica intreaga zi. Dimineata, cand aplic crema, ridurile mele fine sunt estompate, pentru ca are si agent anti-aging, deci o recomand fetelor care au implinit 25 de ani.
Daca doriti sa incercati aceasta emulsie matifianta, va invit sa imi scrieti la Testimonials! Deadline este 17 august, inclusiv.

6 comentarii:

Zuzele spunea...

wow! ce bine suna descrierea ta. cred ca este foarte buna, pana si ambalajul imi da incredere. mi se pare foarte profi si as folosi-o cu mare placere, daca nu as sti ca pretul ei ajunge cam pe la 2 milioane. am probleme cu tenul gras de cand ma stiu, si implicit cu punctele negre si cosurile. cand eram in scoala generala, pe la 12-13 ani eram extrem de complexata..aveam tenul foarte lucios si vara ma napadeau cosurile. pentru ca nu eram nici foarte in tema cu produsele cosmetice, in afara de Protexul cu care ma spalam pe fata si crema de galbenele nu stiam ce sa folosesc. imi mai faceam eu aburi cu ceai de musetel si spalaturi cu ceai de urzica si coada soricelului :) pentru ca citisem undeva ca sunt bune pentru acnee, dar mare rezultat nu aveam. nici mai tarziu, prin liceu, n-am descoperit mare lucru in domeniul cosmeticelor. eram si intr-un oras mic, bani nu aveam decat de la parinti si nu imi permiteam creme scumpe. stiu ca aveam ceva de la ponds si dulapul plin cu Avon si Oriflame. erau mai accesibile ca si pret, dar nu foarte bune pentru cosurile mele. m-am cam luptat in liceu cu treaba asta, dar macar descoperisem fondul de ten si nu mai puteam sa traiesc fara. chiar si asa imi lucea fata foarte mult, pentru ca, na! aveam fond de ten avon --din cel mai ieftin-- si nu acoperea mare lucru, dar eu ma simteam mai protejata :) abia prin facultate am descoperit Nivea, Garnier, chiar si Elmiplant, si mai apoi, Vichy-care m-a ajutat ceva mai mult. Ravneam la cremele scumpe din reviste, mergeam la farmacie sau Beauty Shop ca la muzeu..:) imi placea sa merg si sa ma uit la creme, lotiuni, farduri, toate chestiile colorate din magazinul meu preferat :) aveam o colega de facultate cu care petreceam si 2 ore in Beauty Shop si analizam toate cremele, citeam prospecte, le testam, si, cand intalneam o domnisoara mai draguta, ii ceream mostre :) eram atat de fericite...poate ti se pare o prostie, dar pentru ca nu ne permiteam decat demakiant nivea, ni se parea o mare realizare si onoare in acelasi timp sa folosim, chiar si in cantitati micute, cosmetice clinique sau mai stiu eu ce alte firme de neatins pentru noi :)
cateodata, inainte de cursuri, mergeam la beauty shop si ne machiam :) mamaaaa...nu-ti spun ce bine ne simteam si ce mandre eram de noi...de parca eram miss ase :)
tocmai d-asta ma simt atat de bine acum cand am pe noptiera creme relativ scumpe, cosmetice la care am visat intotdeauna. inca nu am atins nivelul ala cel mai de sus in care sa pot merge la sephora si sa-mi umplu cosul cu creme fara sa ma uit la pret, dar am noroc pentru ca mai primesc, din cand in cand, chestii foarte dragute. ori merg pe la diverse lansari, ori alte evenimente, ori am noroc la rubricile tale si imi dai un cadou dragut. apropo...foarte misto spuma aia shiseido pentru spalat. am mai primit eu, mai demult, o mostra de 30 ml care mi-a placut mult de tot. samponul inca nu l-am folosit, dar mi-a placut si parfumelul mult de tot. de fapt, ambele variante :) fix pe gustul meu. merci mult!

Zuzele spunea...

pe cat de mult mi-a placut demachiantul de la sephora, pe atat de nepotrivit mi se pare acum. am impresia ca imi lasa tenul foarte incarcat :( . nu tocmai gras, pentru ca este special conceput pentru tenul gras, dar incarcat. pare lucios, dar nu este uleios, si nu foarte fin la atingere. plus ca, in combinatie cu apa termala, efectul era de nota :(. imi da impresia ca am machiaj pe fata de 20 de ore si deja ar fi cazul sa il dau jos. poate ca la iarna va fi perfect, dar acum, combinat cu zilele astea foarte calduroase, nu imi da o senzatie foarte placuta :(
am inceput sa folosesc din nou Avene Gentle Gel Cleanser, desi nici asta nu ma incanta foarte tare pentru ca se foloseste cu apa si nu pe discheta. este un gel foarte fin, nu face spuma si lasa pielea foarte curata si placuta la atingere. o sa incerc sa le combin: la inceput folosesc sephora, scap de machiaj si termin cu gelul avene. aseara asa am procedat si m-am trezit cu tenul curat si nu uleios dimineata.

adela sirghie spunea...

si eu am uneori senzatia aceasta.
inseamna ca tenul tau are nevoie de peeling sau scrub.
in privinta dischetelor, nu pot decat sa iti spun ca eu le-am inlocuit de multa vreme cu bureteii de la carrefour, 8 ron 4 bucati, curata foarte bine mai ales tenul gras.

Zuzele spunea...

da, si eu cred ca are nevoie de un scrub, dar mi-e cam teama sa nu raman cu pete pe fata, ca sunt bronzata. o sa incerc, chiar in seara asta sa folosesc scrubul de la Sabon, preferatul meu...de fapt singurul pe care il am :))) oricum, imi place mult si voi aplica o cantitate generoasa, chiar daca risc sa raman fara bronz pe fata :)

adela sirghie spunea...

sa ne spui si rezultatul, zuza g!

Zuzele spunea...

Rezultatul: piele curata, luminoasa, fina si...bronzata :) Am folosit aseara scrubul si a iesit ok. ma temeam ca nu cumva sa raman fara bronz, dar n-a fost asa. am reusit sa scap de senzatia de piele incarcata si murdara :) am pulverizat apoi o cantitate generoasa de apa termala Uriage, apoi o crema antirid Galenic, ceva cu alge albastre...nu stiu exact cum se cheama...foarte foarte buna si miroase excelent. Apropo...am inceput sa folosesc produsele Keune si precizez din start ca nu le laud gratuit. Samponul este foarte fin, miroase a vanilie si migdale...nu identific exact...si face o spuma ffff fina, iar parul este moale inca din momentul samponarii, nu mai este nevoie sa aplic balsam. de obicei, pleata ta :) este destul de batzoasa, iar unele sampoane accentueaza aceasta senzatie. tocmai d-aia trebuie sa aplic muuult balsam. in schimb, Keune Sun Sublime mi-l face foarte foarte moale si placut la atingere, iar de stralucire nu mai vorbesc. Ah! si sa-ti spun ce-mi place mie. Avand in vedere ca il am drept, imediat dupa ce il usuc, imi place sa-mi prind parul cu un clestisor intr-un fel de coc, iar cand il las liber, ramane ondulat in bucle mari :) si, tocmai asta imi place la samponul asta, ca imi face buclele moi si parul nu are aspect de nepieptanat sau pamatuf :) si daca mai aplic si un puf din sprayl din aceeasi gama, efectul este de nota 10. am observat ca este foarte bun si pentru piele. Am inceput sa pierd din bronz si pielea mi se cam cojeste pe maini, dar daca aplic sprayul asta, devine catifelata si lucioasa. Astazi, asa am reusit sa ies din casa intr-un top fara breetelute pentru ca altfel mi-ar fi fost imposibil :) si pielea este lucioasa, insa fara a fi uleioasa si nu mi se mai cojeste...asadar, merita folosite produsele astea!