sâmbătă, august 29

eu si cutiutzele minunate de pe masutza de toaleta


A inceput acum o saptamana si a atins apogeul in aceasta dimineata. De sambata trecuta, in fiecare zi, dar in fiecare zi, mi se termina cate una din multiubitele mele cutiutze glamouroase de pe masuta de toaleta. Sambata trecuta mi s-a terminat scrub-ul pentru picioare cu miros de levantica si sapunul solid si vanilat, ambele de la Yves Rocher, duminica, tubul acela generos de sampon la jumatate de kg de la yes2 carrots, desi asta primavara credeam ca niciodata nu voi ajunge la finalul butelcutzei, luni a fost randul apei de roze sa isi lase pentru ultima oara mireasma racoroasa pe tenul meu, marti s-a dus si stropul pe care il mai aveam din crema de picioare cu levantica, miercuri am curatat ultima picatura de gel de ochi de la Sisley de pe borcanasul de sticla, joi am sters cu pensula de machiaj firicelele de pudra bronzanta de pe cutiutza de la guerlain, vineri am spus adio unei oje foarte frumoase de la Peggy Sage, nuanta Biaritz care s-a spart si nu a mai putut fi salvata, iar azi dimineata am vazut ca mai aveam fix trei picaturi din fondul de ten de la Yves Saint Laurent sans transfert, preferatul meu in zilele caniculare.

Eu ma despart foarte greu de cutiutzele preferate. In timp, pentru ca apelez la ele cand am probleme, le socotesc un fel de prieteni buni, care nu ma lasa la greu. Am o relatie apropiata cu ele, as putea spune, pentru ca imi infrumuseteaza viatza, ma ajuta sa despasesc surazand cearcane, ten gras si tern, par naclait, calcaie crapate. Asa ca niciodata nu o sa pot spune ah de-abia astept sa mi se termine fondul de ten sa imi iau altul! Stiu ca la un moment dat, acesta trebuie sa se termine, normal, are si el un termen de valabilitate, insa ma uit foarte trista la o cutiutza goala, uneori o mai tin asa, pe raftul din baie, fara nimik in ea, de dragul vremurilor trecute...

20 de comentarii:

Deena spunea...

Nu stiu cum se face, dar la mine cand e sa se termine ceva, se termina toate deodata.Ma trezesc sugrumand tubul de demachiant, storcand ultima picatura de gel de dus de vanilie, rugandu-ma sa imi ajunga lotiunea si pt piciorul numarul 2. Adevarul e ca imi si place sa le sec de tot. Imi da o oarecare satisfactie. Stiu..sunt ciudata!

madalina spunea...

te inteleg Adela... si eu ma despart greu de cosmeticele mele preferate, insa ma duc si imi cumpar altele despre care am auzit ca sunt mult mai bune, mai performante... Si astfel trece dorul de celelalte. Imi amintesc de o pudra de la Estee Lauder (Poudre reflets lumiere), care m-a ajutat sa fiu un pic mai frumusica timp de cateva luni (cred ca 6 sau 7). Inainte de a se termina ma fardam cu ea cu zgarcenia unui avar. Apoi m-am dus la magazin si am cumparat un blush de la Dior si un fond de ten de la Guerlain. Aflasem ca purda a fost editie limitata. Nu am mai gasit-o :). Dar am fost multumita si de acele produse, de fapt mai sunt si azi, inca le mai am.

SoSheSays spunea...

Si mie mi se termina fondul de ten ...si tare nasol e ca nu prea am cu ce sa il iau... de data asta ii voi fi fidela insa si normal, trebuie sa il iau, este o prioritate ca tot ce tine de beauty basics.
Daca as dispune de un buget mai mare nu mi-ar parea rau ci chiar m-as bucura ca se termina sa imi iau altceva :)

Zuzele spunea...

:))))) eu cred ca sunt si mai nebuna! cateodata pastrez cutiutele goale:)) cele care mi-au placut foarte mult, raman si dupa ce li s-a terminat continutul! pur si simplu nu pot sa le arunc de dragalase ce sunt :) asa fac si cu parfumurile! intr-un timp, nu mai aveam loc pentru cele noi pt ca pastram sticlutele goale. fiecare avea amintirea ei si imi erau dragi, dar am facut o curatenie serioasa si a trebuit sa ne luam "la revedere" :)

adela sirghie spunea...

deenab, si eu fac la fel
deci suntem doua ciudate.

adela sirghie spunea...

pt zuze: eu azi am gasit o sticlutza veche, in care era pe vremuri un ulei purifiant de la academie, care mi-a facut foarte bine, nici acum nu am putut sa o arunc, dar am mutat-o din dulapiorul din baie in camara! nu m-a lasat nici acum sufletul sa o arunc.

adela sirghie spunea...

pt madalina si not beautiful enough: aveti dreptate, dar ma simt de parca as pierde niste prieteni dragi si buni.

Alexa spunea...

Ah, si eu sunt la fel...ma simt ciudat atasata de produsele mele cosmetice si mi-e greu sa le arunc si sa ma despart definitiv de ele. Fiecare are povestea ei, amintiri adiacente. Weird me. :)

o-felie-de-liliac spunea...

eu am sticle de parfum pe care nu vreau sa le arunc in nici un caz
:D
subscriu si la partea cu produsele preferate si pastrarea ambalajelor...dar incep sa am muuult prea multe si goale si pline, asa ca am renuntat, pastrez doar parfumuri.

mi-a aparut azi un cos si am inceput sa-l apas. s-a intors de unde a venit pentru cateva ore, dar acum iar isi face aparitia... e chiar langa spranceana, pe tampla, si daca apas e chiar pe os si ma doare putin... hm...

sa vedem cum ii vin de hac :D

Zuzele spunea...

si mie mi se termina cremutele intr-un ritm alarmant:((( parca ieri aveam baia, toaleta si toate sertarasele pline si acum abia daca mai zaresc pe ici pe colo cate ceva :( Nu mai am nici balsam, nici masca de par...si nici sampon nu mai aveam daca nu primeam in dar un minunat Keune :). Apa termala este pe terminate, crema de corp, crema de calcaie, fondul de ten (care este cel mai costisitor)...rimelul, antiperspirantul, lacul de unghii, uleiul pt cuticule...ufff ce multe sunt :( oricum, fondul de ten Clinique este prioritar...sau cel de la Shiseido de care spuneai tu, Adela..sa vad in care ma hotarasc sa investesc:)

adela sirghie spunea...

shiseido!
dar repet, sa te duci sa incerci la sephora, sunt mai multe nuante si texturi.

Zuzele spunea...

pai il vreau p-ala pt ten gras de care ziceai tu, cu toate ca s-a cam dus canicula si n-o sa-mi mai transpire pielea asa de rau! Sper doar sa nu mi-o usuce, dar tu spuneai ca e cremos asa ca am incredere. as cere o mostra pe care s-o folosesc acasa desi nu cred ca se indura domnisoarele de acolo de asa ceva!

Magda spunea...

sa inteleg ca este o perioada grea pentru tnecare iti va lasa o gaura mare in buget.spor la cumparaturi si gandeste-te numai la satisfactia achizitionarii si inceperii unor noi cutiute! :)

adela sirghie spunea...

magda, fiind un blog de beauty, va doresc tuturor cat mai multe cutiutze colorate si frumos parfumate!:)

Magda spunea...

multumesc,Adela!asa sa fie!
eu am hotarat sa imi cumpar cosmeticele de care mai am nevoie cand vin in Buc.sa stau o zi intreaga prin magazine,sa le incerc, sa le miros si sa ma intorc cu multe acasa :)

adela sirghie spunea...

sa ma anunti cand vii, magda,
am testimonials keune pt tine!

Magda spunea...

da da!!!uite alt produs nou pentru mine.abia va astept! :*

Retro Madame spunea...

Buna ziua fetelor.......absolut superb si interesant acest blog.....foarte constructiv deasemenea....Eu trebuie sa recunosc ca nu ma tin foarte mult cosmeticele deoarece prefer mereu sa fie proaspate,si nu apuc sa le termin pe primele,ca-mi si cumpar altele....am impresia ca la inceput arata mai bine la aplicare....fie vorba de creme,de mascara....etc....asta e parerea mea.....acum fiecare vede pe propia piele rezultatul fiecarui produs in parte.....va pup si ne mai auzim....Retro Madame...

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, Retro Madame
frumos nume!
te invit cu mare drag si la testimonials!

Anonim spunea...

ce inseamna testimonials?:D