vineri, august 14

am de gand sa imi pun botox


Nu am mintit niciodata in privinta varstei. Ma bucur insa mult, mult de tot, cand oamenii imi dau ani mai putini si ma cadorisesc cu cuvinte de lauda. Merit cuvinte de lauda, pentru ca investesc mult timp in ingrijirea mea. Ce mai, ma iubesc suficient de mult ca sa am mare grija de frumusetea mea. Am fost de cateva ori acuzata de egoism si cred ca oamenii aveau dreptate. Imi place sa am timp pentru mine, sa ma ingrijesc, sa ma plac atunci cand ma uit in oglinda, sa iau masuri din timp daca observ ca ceva nu e tocmai in regula. Am prietene care si-au facut botox cand au implinit 30 de ani. Eu m-am uitat in oglinda si mi-am zis ca la cum stau lucrurile, o sa ma gandesc dupa ce implinesc 35. Acum o luna sau doua am primit cadou, la un seminar, un voucher pentru o sedinta. Prima sedinta. Iar m-am uitat in oglinda, iar am zis nu. Voucherul l-am facut cadou unei prietene. De curand, la mani-pedi, in mijlocul unui beauty talk, am fost intrebata daca mi-am facut botox. Cea care a intrebat era convinsa ca imi facusem la frunte, unde am o cuta intre sprancene. Apare cand stau incruntata, cand ma stresez, ma enervez sau cand e soarele foarte puternic. Prima oara am observat-o la 14 ani, dar cum o rasfat cu masaje si o ingrijesc cu creme rafinate, am devenit -cum sa zic? oarecum prietene. I-am spus fetei ca nu, nu inca, dar ca nu sunt impotriva acestui procedeu. Dar ca acest procedeu nu tine cont atat de mult de varsta, cat de starea pielii. Am vazut femei foarte ridate la 25 de ani, dar si femei care aveau tenul relaxat si intins la 42. Ma voi uita intotdeauna cu mare atentie in oglinda, in fiecare dimineata. Cand aceasta imi va da semnale sa intru la reparatii capitale, nu voi ezita. Pana atunci, sper eu, metodele vor fi putin mai elevate, mai nedureroase, dar si mai eficiente.
Pana atunci, ma declar botox-virgin.
Voi credeti in botox?

17 comentarii:

Zuzele spunea...

sunt perfect de acord cu tine! Nu numai ca sustin botoxul, dar cred in orice metoda de infrumusetare care te-ar putea face fericita. cand vone vorba de propriul corp, nu cred in restrictii. admir femeile si barbatii, deopotriva, care muncesc din greu pentru un corp frumos, care sunt atenti cu alimentatia, care frecventeaza saloanele de cosmetica si care, de ce nu, apeleaza la bisturiu pentru un plus de frumusete. daca tot s-au chinuit niste oameni sa descopere cele mai performante tehnici de infrumusetare, de ce sa nu apelam la ele, in masura in care ne permitem, bineinteles. Am cunoscut pustoiace care mi-au lasat un gust amar pentru ca erau foarte neingrijite si nu puneau mare pret pe aspect, si am cunoscut bunicute care m-au impresionat pana la lacrimi. recent, am vazut in parc un cuplu foarte frumos, de batranei-- cred ca aveau peste 80 de ani-- pentru ca abia puteau merge. erau foarte bine imbracati, cu haine curate si potrivite varstei lor, se tineau de mana, mergeau cu pasi micuti si s-au oprit pe o bancuta, in fata celei pe care stateam eu. ea ii tot spunea ceva in soapta, iar mai apoi l-am vazut pe el cum a scos un servetel si a tamponat-o gentil pe fata pentru a-i absorbi transpiratia. stii ce a facut mai apoi batranelul? a scos din poseta doamnei o cutiuta metalica, foarte eleganta, despre care mi-am dat seama ca este o pudriera, si a pudrat-o pe sotia lui, atent, pe frunte. pare-mi-se ea nu-si putea misca foarte bine mainile, dar tinea foarte mult la aspectul ei. apoi, profitand ca se aflau intr-o zona retrasa din parc, a scos un ruj de culoarea piersicii si, la fel,cu mana tremuranda, i-a tamponat usor buzele batranicii, iar mai apoi i-a dus oglinga aproape pentru a se putea vedea. zambetul ei a spus mai mult decat orice multumire. parea foarte incantata de aspectul ei, fericita ca nu se face de ras fie si in parc si, in acelasi timp, linistita ca are pe cineva care sa o ajute. mi-a placut atat de tare faza asta ca aproape mi-au dat lacrimile. Mi-am amintit fara sa vreau de pustoice si tinere de 25-30 de ani pe care le vad pe strada, prin mall sau pe la evenimentele mondene...unele par ca nu s-au mai pieptanat de la craciun, altele sunt neepilate, altele cu sprancene stufoase, machiura si pedichiura dezastruoasa, de machiaj nu mai vorbesc, iar in unele cazuri, nici nu au auzit de antiperspirant. ce sa mai spuna aceste creaturi despre botox sau operatii estetice, cand ele nu stiu nici elementele de baza? poate tocmai d-aia, unora---si stim noi cine ;)-- considera operatiile estetice de domeniul fantasticului, iar persoana care indrazneste sa spuna ca si-ar face asa ceva, un proscris care trebuie omorat cu pietre. si, ca sa inchei, DA, mi-as pune botox, DA, mi-as pune colagen in buze, DA, mi-as pune silicoane, DA, imi place sa merg la cosmetica, DA, imi place la pedi-manichiura, DA, alerg in parc, DA, imi doresc un corp si un chip frumos, chiar daca nu intotdeauna fac tot ce trebuie pentru asta si, daca toate astea ma transforma intr-o complexata, atunci DA, sunt complexata :)

Gaby spunea...

Eu încerc să mă conving ca vreau să îmbătrânesc graţios, dar este dificilă munca de auto-convingere.

camelcutza spunea...

cata vreme tu asta vrei,e ok,singurul lucru nasol e sa nu se vada ca folosesti botox,intr-o vreme mihaela tatu arata de parca era nascuta din parinti chinezi,de ce nu incerci peeling-uri chimice si liftinguri fara bisturiu?eu sunt de acord cu botoxul dar mi-ar fi foarte frica sa nu ajung sa nu ma mai recunosc

Beatrix spunea...

Poate as apela la astfel de artificii atunci cand ca tine Adela,as observa ca tenul meu da semne ca "doreste" o imbunatatire.De asemenea eu cred ca punctul cel mai important in aceasta frumusete prelungita este si viata pe care o ai,stresul,alimentatia..intr-un cuvant modul de viata.De exemplu eu provin dintr-o familie longeviva si care dupa numa varsta de 65 de ani au dat semne reale de batranete(riduri,pierderea tonusului),si toate astea fara sa faca nici un tratament cosmetic.Zic ca este bine sa apelam la interventii estetice dar in limita bunului simt,astfel incat sa nu "agreseze" ochii celorlalti,gen tipa bruneta de la Bambi(nici nu ii stiu numele..mereu le incurc) aceasta fiinta omeneasca este dovada unei inconstiente.O "infrumusetare" dusa la un extrem scarbos si in showbiz exista sute de exemplare de genu.

o-felie-de-liliac spunea...

nu cred ca as merge pana la botox... iubesc prea mult naturalul :)
imi ingrijesc f bine tenul si sper ca timpul sa aiba rabdare cu mine :)
dar nu, nu sunt fan botox sau operatii sau din astea :)
imi place fff mult sa ma ingrijesc bine, seara inainte de culcare pana ma pun in pat trece ceva timp pana imi fac toate maglavaisurile asa cum vreau eu :)

adela sirghie spunea...

pt zuze: impresionanta povestirea ta cu cei doi batranei. chiar exista cu adevarat asa ceva? oricum, gesturi de o delicatete rara.
esti o dulcik, noi te iubim asa cum esti fara silicoane, colagen si botox.

adela sirghie spunea...

pt Gaby: este o varianta buna, poate cea mai buna, dar tentatiile vor fi maari maari. mai ales dupa ce treci de 45 de ani, cand vezi ca nu mai ai corpul de la hmm... 30. Eu cu siguranta o sa ma trezesc intr-o dimineata, o sa ma rotesc in oglinda si o sa imi spun de ce nu?

adela sirghie spunea...

pt camelcutza: sunt si variante de botox soft. Ideea este ca daca de ex ai 45 de ani si vrei sa arati bine, nu te duci si bagi botox ca sa ai pielea intinsa ca la 20 de ani. Interventiile pot fi si soft, de umplere delicata, de atenuare si relaxare a rdurilor, nu de transformare in chinez, cum ai remarcat si tu. Uite, de ex la Carla Bruni nici nu se vede ca are boox. E o doamna f bine la 42 de ani, cu botox foarte decent.

adela sirghie spunea...

pt Mika: tu esti foarte tanara, eu cred ca atunci cand vei avea tu nevoie, se va inventa altceva mai performant. Echilibrul si bunul simt ocupa locul 1 si in materie de beauty, asa este. La un beauty rafinat ma refer, cel promovat de noi.

adela sirghie spunea...

pt o-felie-de liliac: cu siguranta te vei bucura de o tinerete lunga! si eu gandeam la fel pe la 24 de ani. dar acum nu mi se mai pare asa infiorator sa mai umpli din riduri, sa mai ajustezi pe ici pe colo. Ipotetic vorbind, pentru ca nu am de gand sa fac nicio miscare de genul acesta in viitorul apropiat.

SoSheSays spunea...

Adela te sprijin in utilizarea botoxului. Vedete care abia daca au 30 de ani il folosesc.
In plus a-ti pune botox nu echivaleaza cu o operatie estetica. Nu e ca si cum ti-ai pune silicoane...no way. Nu sunt anti silicoane ci doar spun ca e un lucru cu mult diferit.
Zuzele si pe mine m-a impresionat pana la lacrimi acea povestioara.
A avea grija de tine nu e un gest de egosim si eu apreciez asemenea persoane. Corpul e templul nostru. Nu stiu cine a zis asta dar bine a zis.Nu fac parte in totalitate din acea categorie, de multe ori ma puteti prinde cu oja sarita de pe unghii sau cu parul nu in cea mai buna conditie, se mai intampla in situatii extreme :D
Este greu sa recunosti ca varsta isi lasa semnele dar e inevitabil... din fericire sunt metode sa ne pastram tinere cat mai mult timp...
Pana la urma exista solutii pentru orice, numai moartea nu o mai solutionam, pe aia nu o solutioneaza nimeni... Inca? Hahaha
Off...

Deci Adela te sustin!

adela sirghie spunea...

ah ce mit istovitor! tinerete fara batranete si viatza fara de moarte!

ovi spunea...

hi...
pot sa fiu si eu prezent in spatziul tau... cu parerile mele???
despre botox... consider ca face foarte bine... medicilor in primul rand...
frumusetzea cea mai de pretz, ramane cea interioara... sufleteasca... ce fizica trece oricum pana la urma... indiferent cat incercam sa o intretzinem... pe cand cea interioara dainuie chiar si dupa moartea trupului...
cu respect,
ovi

Alexa spunea...

Si eu sunt de acord cu botoxul. Cand timpul isi pune amprenta si pe chipul nostru, trebuie sa fim realisti si nu putem sa ne mai asteptam la miracole numai din partea cremelor. Mai existau si injectii cu Restylane.
Pe de alta parte, nu sunt prea informata despre aceste procedeuri, fiind inca tanara. Dar am vazut cateva caricaturi pe net cu "botox face" :)), fata imobilizata. Nu stiu cat de veridice sau nu sunt informatiile astea, probabil depinde mult si de doctor.

Cu siguranta Adela tu nu ai nevoie acum de Botox si sunt sincera, nu vreau sa fiu draguta doar de amorul artei :))

Zuza, si pe mine m-a impresionat povestea expusa, de fapt cred ca ma impresioneaza cel mai mult dragostea si atentia mentinute dupa atat de muulti ani de casnicie.

adela sirghie spunea...

ovi, welcome! welcome din tot sufletul, pentru ca a fost o mare surpriza si bucurie sa gasesc un domn interesat de partea de beauty!
sigur, cea mai de pret frumusete e cea interioara.

adela sirghie spunea...

pt Alexa:si eu am vazut pe net cateva exagerari.
insa eu ma gandeam la un botox discret, de relaxare a cutelor si ridurilor, folosit atunci cand varsta isi spune cuvantul.
exagerarile nu au facut bine nimanui, niciodata.

Butterfly spunea...

Si eu ma gandesc ce o sa ma fac cand se vor accentua ridurile, nu sunt impotriva unor imbunatatiri a aspectului daca asta te fac sa te simti bine