marți, august 18

si eu am sanii mici!


kate moss, gemma ward, carla bruni, toate sunt foarte cunoscute si au sanii mici. toate- trecute la personal beauty icon.
si eu ma numar printre fetele care au sani mici. pana la 25 de ani nici macar nu am purtat sutien. nu aveam si nici nu imi cumparasem vreodata. apoi am inceput sa trisez cu push up.
nu am nimic impotriva augmentarii de san
dar nu mi-as face niciodata
de ce? simplu
am sanii mici si frumosi
si ma simt bine asa
am gasit o poza cu gemma ward care imi place foarte mult: ea, in rochie de vara, intr-o gradina insorita, se da in leagan.
pare incredibil de tanara si rafinata
daca mai stiti alte fete celebre cu sanii mici, va rog sa adaugati in lista, mie nu imi vin acum in minte.

30 de comentarii:

SoSheSays spunea...

Si eu am sanii mici! La fel ca aceste vedete. Poate o idee mai mari? Sau poate nu. Nu imi dau bine seama. In orice caz port si B si A, depinde de marca de sutien. La Sarrieri port B la Etam A.
Gemma Ward arata suuuper si ma streseaza cu fatza aia inocenta si ochii aia...normal...:))
O sa mai caut vedete cu sanii mici sa ne mandrim si noi! haha

Zuzele spunea...

si eu ii am :(((( dar nu ma simt bine asa! Cateodata nu am probleme, dar in unele situatii ma simt foarte nasol. Iubitul meu imi spune ca sunt foarte ok asa, dar eu simt ca vreau mai mult, mai ales cand port bluze decoltate, rochii fara bretelute si etc :( nu ma simt intotdeauna bine asa neinzestrata. dar asta nu inseamna ca exclud din garderoba mea hainele care nu ma avantajeaza foarte bine.m Port ce imi face placere, nu ma simt complexata, doar ca uneori, mi-as dori mai mult. La "aberatiile" mele, mama imi raspunde ca mai bine ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatoasa, ca nu am probleme ala sani, asa cum patesc atat de multe femei din jurul nostru, si sa scap de obsesia cu silicoanele. Tind sa-i dau dreptate! :)

adela sirghie spunea...

dar oare fetele acestea minunate, kate si gemma, cum au rezistat tentatiei?
inseamna ca se poate...

aventoro spunea...

Cameron Diaz - foarte frumoasa

adela sirghie spunea...

bravo Sergiu!
uitasem de Cameron.
bine ai venit pe beautynews!frumos inceput...

Gaby spunea...

Şi eu am A sau B, în funcţie de greutatea corporală şi mă simt excelent aşa. Cel puţin nu trebuie să mă mai gândesc că pe lângă celulită şi riduri, la 45-50 de ani voi avea şi sânii lăsaţi.

Alexa spunea...

Sandra Bullock, Charlize Theron, Paris Hilton, Gwen...si cu siguranta mai sunt.
Mie personal nu imi plac deloc silicoanele!

Zuza O spunea...

Gwineth Paltrow este o alta vedeta cu sanii mici si foarte frumoasa si naturala, dupa parerea mea

SoSheSays spunea...

O sa scriu un post despre asta. Azi ma plimbam prin Leuven si am vazut o reclama la un parfum cu Kate Moss, arata superb si asa cu sanii mici.

Alexa spunea...

NBE, Kate Moss este extrem de slaba, are vreo 45 kg la 1.70, a avut chiar si spre 40. E imposibil sa mai ai si sani la greutatea asta...

camelcutza spunea...

sincer,nu stiu de ce va plangeti,eu am sanii mari si sunt greu de intretinut,tebuie sa am mare grija sa nu se lase etc,plus k mereu mi-am dorit sa am sanii mici mici!

adela sirghie spunea...

oricum , frumoasa povara, camelcutza.
cum ii ingrijesti?

adela sirghie spunea...

am vazut multe poze cu fetele acestea celebre care au sanii mici, nu poarta sutien de cele mai multe ori, nici macar atunci cand sunt in rochie de seara pe celebrul covor rosu.
insa accentueaza mereu altceva: ochii, picioarele, buzele, talia sau parul, deci au fiecare, cate un element hot.
si in plus, au atitudine.

Julllya spunea...

Si eu am sanii mici. Aproape ca facem un club :)
M-am obisnuit cu ei asa, binenteles ca as fi preferat sa fie mai mari dar asta e...
Eu am grija de ei asa mici cum sunt.. masti speciale, crema de corp ajunge si la ei. Mici, mici, dar sa fie macar frumosi si ingrijiti :)

beautyandthecity spunea...

Ok... sani mici, sani mari, rotunzi fermi, in forma de para, mere etc dar ce faceti pentru ingrijirea lor? folositi ceva produse de cosmetice pentru aceasta zona?

Eu tocmai am citit un articol interesant si am aflat ca pielea din zona aceasta e foarte sensibila si are nevoie de ingrijire similara cu tenul. Pana acum tipsurile mele au fost doar cateva exercitii si dusuri alternative apa mai rece/apa mai calda.

Aveti ceva trucuri, exercitii, produse de beauty pe care le folositi? Eu de acum vreau sa incep.

adela sirghie spunea...

pt julllya: da, ar fi un club übercool
clubul gagicilor cu tzatze mici

adela sirghie spunea...

pt beautyandthecity: da, si eu ma gandeam sa scriu un post despre asta!
o sa ma documentez sa aflu care sunt considerate cele mai bune creme pentru bust. stiu ca cei de la lierac au ceva foarte performant in acest domeniu, dar nu am incercat pana acum.

B.B. spunea...

Am sanii mici... Chiar mai mici decat vedetele de pe aici. Si nu am o problema. Imi alungesc silueta si imi dau un aer diferit. Sanii mari pot ingrasa, si fac fetele sa para mai cocosate si mai late la spate, rapindu-le din silueta feminina.

adela sirghie spunea...

pt Black Bitch: bine ai venit pe beautynews si in clubul(tot mai mare din cate imi dau seama), al gagicilor cu sanii mici!
te invit cu mare drag si pe Testimonials.
m-am uitat si eu pe blogul tau, am vazut ca esti din Cluj
vad ca fetele din Cluj sunt tare ingrijite si cochete, mereu foarte informate in ceea ce priveste partea de beauty, deja ma mandresc cu o micutza comunitate de clujence care ma viziteaza constant pe beautynews. Eu sunt tare fericita ca ma cititi,pentru ca si eu sunt din Alba Iulia si am facut un an la Litere la Babes Bolyai, deci imi sunteti tare dragi, fetelor!

BoutiqueByElisa spunea...

Si eu am sanii mici.....am nascut acum 1 an si 8 luni.........am alaptat doar 3 luni......iar din vara trecuta si pana acum am slabit 7 kg....in prezent am 51 kg,si 1,69 inaltime.....fara bust ma simt foarte penibil....sincer imi doresc cat de curand SILICOANE !!!E o dorinta pe care vreau sa mi-o indeplinesc pana in decembrie 2010....Asta daca vom trai......Vorba aceea:vom trai si vom vedea....totusi o sa va anunt....va trimit si poze:-)
Cu drag o citiotare care a descopeit acest site abia azi,si citeste toate articolele si cometariile fara oprire:-)

adela sirghie spunea...

Ce surpriza frumoasa, Elisa!
Bine ai venit, ma bucur ca ai ajuns pe beautynews.
si eu am intrat la tine si mi-am dat seama ca esti o mama foarte foarte tanara si curajoasa, asa ca meriti din plin felicitari!
si fetita ta e de-a dreptul incantatoare:)
neaparat sa ne tii la curent cu silicoanele, dupa cum vezi din aceste comentarii, nu avem nicio cititoare care sa ne spuna cum este INAINTE si DUPA!

BoutiqueByElisa spunea...

Da.......pe mine ma apucat aceasta obsesie a silicoanelor doar de anul acesta.....anul trecut aveam 85B,iar acum am ajuns chiar la 70 B...deci este o diferenta mare.....in fine,hai ca si femeile fara sani sunt frumoase......vedem ce iese pana la urma....toate cele bune.....

adela sirghie spunea...

toate ne-am gandit la aceasta varianta la un moment dat...

Raluca spunea...

fetelor care va ganditi la silicoane, voi stiti ca un implant cu silicon ( in sani, in fund, in gambe, nu conteaza unde ) va creste de 4 ori riscul de a face mai tarziu boli autoimune ? ati vazut pe cineva cu lupus sau cu sclerodermie in stadiu avansat? daca nu, ar fi bine sa va informati ca sa stiti exact la ce va expuneti. sunt medic, AM SANII MICI, multe dintre colegele mele au sanii mici ( unele chiar sunt chirurgi plasticieni, deci... au pile si informatie in domeniu ) SI NICI UNA NU ARE SILICOANE. oare de ce ?!?

adela sirghie spunea...

iata si un comentariu scris de o doamna doctor!
asadar, riscul la care te expui este mare,o recunosc doctoritele... interesant ar fi sa intre la comments cineva care are deja silicoane si sa ne spuna parerea.

Unknown spunea...

Oare Elisa ce a facut? Mine poimaine ne trezim ca e decembrie iar Elisa nu ne da vesti...ce decizie a luat :)

adela sirghie spunea...

ar trebui sa o intrebam, sa intram la ea pe blog si sa vedem ce mai face!

Diana P spunea...

si eu sunt foarte slaba si am sanii mici. dar ma simt bine asa :)

lenjerie intima spunea...

Mai bine mici decat siliconati.

Anonim spunea...

Fetelor. Sa recunoastem ! =;. Cei mai multi baieti adora fetele cu un decolteu "obraznic". Nu spun ca nu e adearat ca fetele cu sanii mici nu sunt atragatoare. Sunt ! Dar unele ;). Restu` nu prea [-x. Eu nu am sani mici. Ii am chiar frumosi pt. varsta mea :-d. Si nu e adevarata faza cu : " Sanii mari sunt lasati ar cei mici fermi " . Nu`i adevarat =p~. Sanii se lasa dupa sarcina :))) . Asa ca ... depinde cu cine semanati. :P