sâmbătă, august 8

lotiunea tonica


Folosesc lotiunea tonica de cel putin doua ori pe zi, dimineata si seara, dupa demachiere. Uneori, cand e foarte cald si transpir, chiar de mai multe ori pe zi, mai ales daca stau toata ziua la birou sau lucrez acasa. Nu suport lotiunile tonice agresive, nici pe cele care au efect de exfoliere. Imi plac cele care vin in completarea lotiunii sau gelului demachiant si inlatura usor ultimele urme de machiaj, murdarie sau sebum. De cele mai multe ori nu sunt multumita de textura, compozitie, alteori chiar mirosul tonicului mi se pare prea tare. Asa ca am o metoda care nu m-a dezamagit niciodata: torn apa plata izvorul minunilor, sau orice apa din comert, in lotiunea tonica. Tonicul dureaza mai mult, cantitatea se dubleaza, produsul isi face treaba la fel de bine, iar textura obtinuta e mult mai pe gustul meu. Voi ati incercat vreodata?

6 comentarii:

natty spunea...

wow nu m-as fi gandit niciodata
dar oricum nu mi-as strica clarte-ul de la lancome cu apa plata :)
dar vreau sa incerc cu ceva tonic de la body shop care e mult prea uleios pentru gustul meu si oricum il tin nefolosit - iti spun ce rezultate am!

beautyandthecity spunea...

Am descoperit cu incantare lotiunea micelara de la Bioderma - White Objective - care are si un miros placut si o textura lejera, nelipicioasa si pregateste la fix tenul pentru ser si crema.
Am tenul mixt si o sa incerc cand mi se termina White Objective lotiunea Sebium H2O.

O perioada am incercat si eu sa folosesc in loc de lotiune tonica apa oxigenata de la farmacie - pe post de dezinfectant local pentru cazurile cand aveam acnee- era ok dar nu m-a tinut mult pentru ca prefer ambalajele dragute si mirosurile placute ale cosmeticelor.

beautyandthecity spunea...

Am descoperit cu incantare lotiunea micelara de la Bioderma - White Objective - care are si un miros placut si o textura lejera, nelipicioasa si pregateste la fix tenul pentru ser si crema.
Am tenul mixt si o sa incerc cand mi se termina White Objective lotiunea Sebium H2O.

O perioada am incercat si eu sa folosesc in loc de lotiune tonica apa oxigenata de la farmacie - pe post de dezinfectant local pentru cazurile cand aveam acnee- era ok dar nu m-a tinut mult pentru ca prefer ambalajele dragute si mirosurile placute ale cosmeticelor.

adela sirghie spunea...

pt natty:si eu am salvat multe chestii lipicioase cu ajutorul apei plate! neaparat sa imi spui rezultatele!
pt beautyandthecity:nu am incercat niciodata apa oxigenata, dar am mai auzit fete care au folosit. La fel, se plangeau de miros. daca iti plac produsele pharma, si cele care au un miros placut, eu am incercat cateva chestii ff interesante de la lierac, mi s-au parut ireprosabile!

beautyandthecity spunea...

Da recunosc Lierac sunt printre cele mai bune, de-asta am si scris pentru testimonials creat de tine pentru gama Mat-Chrono ;)

Oricum sper sa apara curand in farmacii sau parfumerii, inca nu le-am gasit niciunde.

adela sirghie spunea...

i-am rugat pe cei de la lierac sa imi trimita lista cu farmaciile unde au distributie, dar pana acum nu am primit-o. o sa ii mai bat la cap!