duminică, august 9

Testimonials luna iulie SHISEIDO AROMATIC SCULPTING CONCENTRATE


Maine este ultima zi in care mai puteti trimite comentarii despre Shiseido Aromatic Sculpting Concentrate. Fetele care doresc sa incerce aceasta crema anticelulitica de la Shiseido, sunt invitate sa scrie comentariile lor fie aici, fie la textul din luna iulie. Daca doriti sa adaugati cateva comentarii la textele pe care deja le-ati trimis, nu ezitati! Numele celei careia ii va fi oferit produsul va fi anuntat marti. Toate cititoarele beautynews by Adela Sirghie sunt invitate.

13 comentarii:

Magda spunea...

eu nu mai comentez nimic.am scris cam tot ce stiu despre aceasta crema interesanta.astept castigatoarea acestui BODY CREATOR(ce tare suna!).
cu ocazia asta va anunt ca am sa fiu absenta o perioada.



imbratisari,
Magda

adela sirghie spunea...

da, si mie imi place mult numele.
Vacanta frumoasa, Magda!
te imbratisam si noi.

SoSheSays spunea...

Iata ce spune site-ul despre acest produs: A rich-textured cream with an empowering fresh scent that adheres superbly to skin, achieving smooth, sophisticated body contours and reducing visible cellulite with continued use. Dramatically different science for a dramatically different body.
Sa comentam :D
In primul rand imi place textura, foarte, foarte fina si cremoasa, dupa cum am mai spus am testat-o pe mana si mi s-a parut superba! I-am simtit si parfumul, foarte revigorant, fresh, asta in graba si la prima proba. O a doua nu a mai existat. Era atacata rau crema asta la magazinul unde am fost eu, cineva luase o doza serioasa din ea…apropo, cine face disparate mostrele de prin magazinele de profil? Uneori nu poti sa probezi un fond de ten ca nu mai au mostra respectiva…ma lasi?
Anyway, revenind la crema asta minunata care nu trateaza numai celulita ci si lipsa supletei…cred ca sufar de amandoua, m-am uitat ieri in oglinda la piscina, am fost la un water park despre care o sa scriu, si pentru prima data am avut senzatia ca trebuie sa fac ceva! Nu stu, ceva sa imi schimb corpul, sa fie mai suplu! Mai modelat! Imi imaginez ca aceasta crema ma va ajuta enorm . Nu mai zic cand citesc restul descrierii:
The dream of a beautiful body. A body that’s fit (oh da!!), firm, smooth (mmmm haha scuzati intermezzo-urile) and contoured. A body that reflects harmony in its every move. (Superb)
Imi place faptul ca adduce cu sine o noua tehnologie. Asta mi-a placut si la fondul meu de ten de la Givenchy, faptul ca reprezinta o noua tehnologie, ca sa nu las in ceata pe nimeni e vb de Photo Perfexion a carui tehnologie e de a reflecta lumina de pe fata facand invizibile imperfectiuni si creand acea perfectiune si luminozitate ca un efect Photoshop.
Shiseido Body Creator contine cafeina, ulei de grapefruit si alte condimente care actioneaza atat asupra siluetei cat si mental, contribuind alaturi de masaj la o noua perceptie a sinelui, a corpului, a contururilor sale. De aceea e atat de importanta aceasta noua tehnologie pentru ca nu mai e vorba doar despre ideea de crema care face si drege, e vorba despre o crema care combina actiunea imediata asupra corpului cu actiunea indusa mental de acea aroma, de perceptia trupului prin masaj. Masajul este foarte important si cu aceasta crema devine cu atat mai placut avand in vedere ca are acea textura foarte bogata si cremoasa.
Revenind la aroma este important sa mentionez si celelate arome preluate de pe site, sunt niste uleiuri aromatice, despre grapefruit am spus, mai sunt si uleiurile de tarhon(am gasit pe Wikipedia ce inseamna de fapt “estragon” sau Artemisia dracunculus, fenicul si piper.
Suntt convinsa ca e o crema foarte buna, nu astept minuni de la ea dar efecte minunate da. :) E de la japonezi asa ca trebuie sa fie buna!

adela sirghie spunea...

sunt impresionata,
not beautiful enaugh!!!

SoSheSays spunea...

Sper ca in mod pozitiv! :)

adela sirghie spunea...

sigur ca da!
eu nu am mai auzit de vreun loc in care sa nu poti testa crema anticelulitica pentru ca testerul e gol!

SoSheSays spunea...

Era pe jumatate gol si manjit de crema pe exterior de asta l-am numit atacat. haha. E vorba tot despre acea galerie Inno, la multe standuri de make up nu aveau unele mostre la fondurile de ten, credeam ca asta se intampla numai in Romania la Sephora unde puneam lipsa lor pe seama vanzatoarelor dar nu, se pare ca se intampla si la altii :D
In materie de make up aici ori la Galeria Inno ori la Ici Paris XL ori Planet Parfum...nu am vazut Sephora ceea ce m-a indispus! haha

Zuzele spunea...

da, are dreptate not beautiful enaugh! sunt produse care au testerele terminate si pe care nici macar nu le poti mirosi pentru ca domnisoarele din magazin spun ca nu mai au nici mostre, nici testere. si ma refer aici la creme de corp, geluri exfoliante, masti pentru fata, creme pentru calcaie, etc, produse care nu pot fi testate, in mod normal, in magazin. Dar, misterul meu a fost elucidat de o prietena care lucra la sephora. stii ce se intampla? fetele isi incarca cutii goale de la diverse creme cu produse din magazin. d-aia sunt mereu testerele goale, iar o mostra de parfum nu o poti primi decat daca cumperi ceva. total aiurea mi se pare. in fine! nu ma bag la concursul asta desi am mare nevoie de o crema anticelulitica de fitze :) pentru ca not beautiful enaugh a scris prea frumos :)

adela sirghie spunea...

da, se pare ca aceasta crema anticelulitica este foarte tentanta!

adela sirghie spunea...

anyway, ma bucur ca va place rubrica de testimonials, vor mai fi produse foarte interesante de incercat, asa ca va astept comentariile!

Zuzele spunea...

pai adela, cui crezi ca nu-i place sa participe la concursuri? mai ales ca sunt in joc produse cosmetice:) eu as participa chiar daca ai pune premiu un dermatograf Gabrini :)) apropo...in thasos, produsele de plaja vichy erau prezentate ca elmiplantul la noi, iar la mare cinste erau fardurile gabrini :))

adela sirghie spunea...

eu le spun testimonials, pentru ca nu am nicio intrebare la care sa raspundeti, iar de premiat, premiez comentariile documentate si activitatea pe beautynews.
cu alte cuvinte, vreau sa va transform in beauty editori!
asaaa deci: cum ti s-a parut incanto bliss? te astept cu un review, sunt foarte curioasa, micutza sirena venita din thasos.

Zuzele spunea...

ah! si stii ce am mai vazut la ei? produse pentru plaja johnsons's baby. erau mai scumpe decat nivea, vichy sau chiar si piz buin. erau in jur de 35 euro si aratau fff bine. nu am incercat! in schimb, mi-am cumparat un ulei foarte misto cu spf 6. spuneau ca este organic si natural 100%. avea in compozitie ulei de masline, ulei de nuca, vitamina E si o lista intreaga de compusi din plante. mirosea divin si nu m-am ars deloc. in schimb, mi-a facut o piele fina ca matasea si tot timpul aveam un luciu foarte misto, fara ca pielea sa fie grasa.