miercuri, august 5

TESTIMONIALS luna iulie KEUNE SUN SUBLIME

De data aceasta am intarziat putin cu castigatoarele de la Keune, sper ca nu v-ati imaginat ca am uitat! Nuu, dimpotriva! Devine din ce in ce mai greu sa stabilesc cine va primi produsele la incercat, pentru ca toate comentariile sunt interesante, iar multe dintre voi sunteti niste prezente foarte placute si extrem de active pe acest blog, lucru care nu are cum sa treaca neobservat. Iata ce am ales de data aceasta: Magda si Zuza G! Celelalte fete sunt invitate cu mare drag si la urmatoarele Testimonials din luna august, stiu ca sunt fete care au participat la toate cele trei testimonials din iulie, urmatorul termen este luni 10 august, sper ca veti continua sa participati. Va rog nu va descurajati, sunt multe multe produse care de-abia asteapta sa fie testate de prietenele mele virtuale. Va astept cu mare drag in continuare si sper din tot sufletul ca veti ramane la fel de active si pe viitor!

4 comentarii:

Magda spunea...

Super!Iti multumesc foarte mult,Adela!!!!am mare nevoie de el si abia il astept.promit ca revin cu pareri dupa ce il folosesc.

Te imbratisez cu drag

adela sirghie spunea...

cu mare drag, magda! te mai astept si la alte testimonials.

Zuzele spunea...

Iar a castigat Zuza G? Sunt invidioasa pe ea :(((( Dar promit sa fiu mai consecventa si mai atenta la comentarii de acum inainte :)

adela sirghie spunea...

draga zuza o, colega si prietena ta, zuza g a scris cu o mare pasiune pe blogul meu, mi-a fost pur si simplu imposibil sa nu ii dau sa incerce produsele! zilele urmatoare va incepe un nou testimonial Keune, te astept cu mare drag si o sa iti adiuc aminte de promisiunea de mai sus!
xoxo