marți, august 18

Testimonials august LIERAC MAT-CHRONO si tenul gras

ca de obicei, mi-a fost foarte greu sa decid unde vor ajunge cele doua creme de la Lierac. toate fetele care au scris la testimonials si-au justificat si documentat dorinta de a le incerca. dupa ore in sir in care m-am tot gandit, iata ce am decis: beautyandthecity si not beautiful enough sunt cele doua castigatoare. va rog mult sa ma contactati: adelasir@yahoo.co.uk
zilele urmatoare voi avea alte 2 noi testimonials, le rog pe cititoarele mele dragi sa nu se descurajeze si sa se documenteze in continuare!

7 comentarii:

beautyandthecity spunea...

Multumeesc mult,vine la fix mai ales ca mai am cat pentru o saptamana din crema de zi - Normaderm - si chiar voiam sa incerc ceva nou, iar in Cluj din pacate inca nu a aparut Lierac in Sensiblu...
Abia astept sa o testez si sa va impartasesc efectele.

xoxo

SoSheSays spunea...

am citit de trei ori si tot cred ca ar mai trebui sa citesc o data. sunt eu? ...e vorba despre mine? asa se pare. Dumnezeule, super! E prea mult pentru luna asta! Iti multumesc din suflet!!! O sa te contactez acum.

Alexa spunea...

Felicitari, fetelor!! :)

adela sirghie spunea...

fetelor, felicitari si din partea mea!
ati avut niste comentarii foarte bune, nu doar la testimonials, ci si la celelalte subiecte discutate pe blog!
imi pare rau ca nu sunteti niciuna din Bucuresti, mi-ar fi placut mult sa ne si cunoastem
va trimit prin posta produsele, astept comentariile voastre dupa ce le folositi.
bineinteles, va invit cu drag si la celelalte testimonials care vor urma...

SoSheSays spunea...

Multumim Alexa pentru felicitari.
Cu siguranta voi participa si la celelalte testimonials desi numai de dragul subiectului de data aceasta!oricum inca nu imi vine sa cred ca am castigat acele produse. :)

beautyandthecity spunea...

E o zi frumoasa azi! si nu vorbesc despre vremea de afara ci despre faptul ca am primit astazi mult dorita crema Mat Chrono, o sa incep sa deja din seara aceasta, sa o folosesc si o sa scriu mai multe aici
Iar mostrele de la Shiseido sunt super: parfumurile chiar sunt zen!

beautyandthecity spunea...

Au trecut trei zile de cad folosesc crema de fata Lierac Mat-Chrono doar pe post de crema de zi – noaptea folosesc o crema cu AHA pentru exfoliere – si se simt deja cateva imbunatatiri: pielea e hidratata, semi-mata si nu mi-a aparut nici un nou cos. In plus am impresia, poate e si un pic efect placebo, ca punctele negre – marea mea problema – se etompeaza, porii avand diametrul mai mic. Si asta nu intr-un mod agresiv de genul: dupa doua zile de serum pentru minimizarea porilor mi se descuameaza pielea de pe nas.

Pe ambalaj scrie ceva de genul: Avand o formula fresh, emulsia de zi se topeste in piele lasand-o stralucitoare, hidratata. Zi dupa zi textura pielii e tot mai uniforma, in timp ce ridurile fine sunt estompate.
In ceea ce priveste ridurile am cateva linii fine in jurul ochilor si intre sprancene doua linii genetice din cauza incruntarii periodice in fata soarelui sau concentrarii maxime. Prin urmare nu am nevoie de retusuri semnificative, doar de un ajutor pentu a impiedica aparitia altor semne ale varstei si pentru a pastra elasticitatea si fermitatea pielii.
Pe termen scurt, sunt multumita, Lierac Mat-Chrono fiind prima mea crema antirid.