luni, august 31

serumul care aresteaza timpul


Una dintre marcile mele favorite, dr Brandt(eu am dezvoltat pasiuni pentru dr murad, dr brandt, dr haushkha, dr perricone, mai degraba decat pentru paula begoun, pe care nu o cultiv in niciun fel), a lansat in aceasta toamna o gama ofensiva, Time Arrest, cu age reversing platinum technology. Acest sistem eficient de administrare cu platina functioneaza asemanator unui GPS al pielii, transportand ingredientele active in cele mai profunde straturi ale epidermei, oferind contact direct cu zonele problematice. Eu folosesc de cateva zile serumul pentru ochi.

Toata vara am aplicat, dimineata si seara, un gel de ochi racoros, foarte usor, pe baza de extracte de plante de la Sisley, dar acum am simtit ca am nevoie de ingrediente mai puternice. Ce pot sa observ foarte usor in fiecare dimineata este ca serumul acesta imi intinde liniile fine din jurul ochilor, iar laba gastei nu este deloc vizibila. Practic, vad ca imi intinde pielea si o hidrateaza. In prospect scrie ca recreaza un aspect tanar, imbunatateste structura si densitatea pielii, ofera un contur al ochilor catifelat, tonifat si un aspect mai odihnit. Daca toate acestea se traduc simplu prin: ochii mei arata foarte bine, atunci pot sa spun ca ma declar multumita, serumul acesta isi face treaba.

Este de fapt cel mai puternic serum pe care l-am folosit pana acum, il recomand celor care au trecut de 35 de ani, sau celor care sunt foarte ridate.
In aceeasi gama mai exista cateva produse foarte interesante, un fluid si o crema pentru fata, o alta crema special creata pentru zona gatului si o crema laser tight. Le aveti pe toate in turnuletzul de creme din imaginea de inceput. Serumul pentru ochi pe care il folosesc eu este al treilea produs.

11 comentarii:

Zuzele spunea...

cred ca sunt foarte bune, dar nici nu vreau sa ma gandesc la pret:( apropo..nu ai nici o reteta antirid pe bani putini? sa zicem..vreun brand romanesc ceva mai accesibil :)

Zuzele spunea...

am dat eu cautare pe google ca tot omul si am gasit cremele tale! :) serumul costa 85 $, crema 100 $ si fluidul 90 $ ! cam scuputz, dar le cam lauda divele pe forumuri! :)

Unknown spunea...

unde se pot gasi?

adela sirghie spunea...

pt zuze si valentina: da, sunt produse scumpe
in romania se gasesc numai la sephora

adela sirghie spunea...

pt zuza: nu prea cunosc cremele romanesti. insa gerovitalul dr ana aslan imi inspira incredere.

Unknown spunea...

dupa cuvintele de lauda cred ca merita incercat; au si ceva testere?

adela sirghie spunea...

da, au testere.
eu la un moment dat am mers la sephora cu o cutiutza si fetele mi-au pus in ea o cantitate micutza dintr-o masca de la dr murad sa o incerc acasa.
au fost foarte dragutze, sper sa nu se fi schimbat!

Zuzele spunea...

tu esti norocoasa adela, dar unui muritor de rand nu ofera nici macar un pliculet de crema desi au sertarul plin! am patit-o si eu si muuuulte prietene ale mele! fetele de la mall vitan sunt ceva mai dragute, dar cele de la plaza pastreaza totul pentru ele! :(

adela sirghie spunea...

mie fetele de sephora magheru mi s-au parut dragutze.
in mall-uri merg ff rar, nu prea stiu cum sunt cele de acolo

madalina spunea...

foarte scumpe...si sincer, eu nu prea cred in ele

adela sirghie spunea...

eu de-abia am inceput sa folosesc acest serum. aveam nevoie de o crema puternica, dearece din cauza soarelui am stat toata vara asa, nu stiu cum sa spun, cam zgaita cred ca e un cuvant potrivit. si incruntata, chiar daca am purtat ochelari de soare. prin urmare, am observat ca mi s-au adancit ridurile, in special laba gastei si reteaua aceea fina dar vizibila din jurul ochilor. Serumul acesta, aplicat dimineata si seara, le-a calmat si nu mai sunt vizibile. Dar evident, nu pot fi decat subiectiva, pot spune ca mie imi este foarte bun. Mi se pare cea mai buna crema de ochi pe care am avut-o pana acum.