vineri, august 28

frumusetea se educa!


Multe din prietenele mele bune, care ma stiu de ani si ani, ma intreaba frecvent: stii ai scris pe blog ca parul tau e ars, ca ai calcaiele crapate, ca ai tenul gras si uneori cosuri la ciclu, ca te epilezi singura si ca de 10 ani ai celulita, de care nu mai scapi. Da, zic eu, nedumerita, asa este! Hmmm pai cum ai celulita ca esti slaba, cum ai ten gras si pori mariti, noi nu vedem asa ceva. AAAAAAAAAAA, zic eu, asta este altceva.


Important mi se pare sa iti cunosti imperfectiunile si sa incerci sa te imprietenesti cu ele. Sa nu porti fustitze mini si short daca ai celulita. Fustele pana la genunchi ti se potrivesc de o mie de ori mai bine! Sa folosesti creme matifiante si servetele care pot sa absoarba surplusul de sebum. Sa tratezi cu grija orice bubita ca si cum ai fi chiar tu bubitza aia:)!!! Sa tunzi varfurile tocite si sa folosesti un serum de calitate pentru a le ajuta sa creasca sanatoase. Sa bei apa suficienta, sa faci sport. Sa te duci la dentist ca sa ai un zambet cu adevarat frumos. sa mananci sanatos. Si daca ai chef, sa le incalci pe toate, o zi, doua, trei... dupa care sa fii constienta ca va trebui sa muncesti de doua ori mai mult ca sa revii pe linia de plutire.

Daca vrei sa fii frumoasa este o munca full time. Trebuie sa te educi in asa fel incat sa ai timp pentru dulcea educatie sentimentala a frumusetii, pentru ca mai tarziu, sa nu iti fie greu sa te uiti in oglinda.

PS stiu ca baietii care imi citesc blogul ar spune repede ca de fapt frumusetea interioara conteaza, si nu ii contrazic. Dar adaug: pentru ca frumusetea interioara sa se vada, ai treaba, nu gluma! xoxo

13 comentarii:

MS spunea...

Draga mea , sa stii ca mare adevar graiesti . Eu am observat la mine , daca ma ingrijesc mai mult parca ajung sa ma si cunosc mai mult . Conteaza fiecare gest neuitat si repetat si e valabil pentru tot - de la aplicarea ojei pana la un masaj sub dus sau un machiaj de seara .

adela sirghie spunea...

da, mihaela, unul dintre lucrurile cele mai placute din viatza este sa ai timp si pentru tine: sa citesti o carte, sa savurezi o cafea sau un ceai, sa asculti muzica, si sa iti construiesti un mic spa in baie pe care sa il si folosesti frecvent.

SoSheSays spunea...

Ca bine spui! Asta e si filozofia mea desi nu am bugetul pe cat il ai tu! Dar ma simt incomparabil mai bine atunci cand sunt ingrijita pana in varful unghiei. Imi creste ceea ce se numeste in engleza self esteem dar eu la ora asta nu mai functionez cum trebuie asa ca nu as putea spune in romana.

adela sirghie spunea...

da, not beautiful enough, varsta te sileste sa investestesti mai mult in intretinerea personala.
trist dar adevarat

hannah spunea...

buna
de cateva zile ti-am adaugat bannerul pe directorul meu de bloguri sper ca e ok :)
http://directordebloguri.blogspot.com

Gaby spunea...

So true...

adela sirghie spunea...

hannah, multumesc mult.
nu stiu de ce, dar la tine nu am putut lasa mesaj, asa ca te rog aici. As vrea sa inlocuiesti bannerul cu unul de aici pe care il ador, este cel care seamana cu o revista glossy.
http://living-or-not.blogspot.com/2009/08/bannere-pentru-adela-ii.html
ai si tu un banner la mine, sper sa fie cel pe care il vroiai
let me know...

Magda spunea...

:) ai foarte mare dreptate.mereu ma inspiri si ma ajuti cu sfaturile si ideile tale.

adela sirghie spunea...

multzumesc, magda!

Alexandra S spunea...

Mare dreptate ai,Adela si foarte frumos gandesti! Iti citesc blogul cu mult drag,esti o adevarat inspiratie,cum spunea mai sus si Magda :)

adela sirghie spunea...

Welcome on my blog!

Alexandra S spunea...

Multumesc frumos,iti urmaresc blogul(in tacere pana acum :D) inca de la inceputuri,faci o treaba minunata!

adela sirghie spunea...

Mai tii minte cum ai ajuns pe blogul meu?
xoxo!