luni, august 10

bugetul meu de beauty si criza-partea a doua


De curand am citit ceva foarte interesant. Tot ceea ce va voi spune acum este bazat pe un studiu facut de o comisie de specialisti, nu ma intrebati care, ca am uitat de unde am informatia!. Dar rezultatele sunt interesante, asa ca merita sa cititi mai departe. Studiul de care va vorbesc a impartit lumea in doua, barbati si femei(!). Dupa ce ne-au impartit asa primar, ne-au bagat intr-un malaxor. Malaxorul se numeste CRIZA. Iata cum reactionam.

Barbatii se retrag tematori, vanzarile la ceasuri si masini nervoase si yahturi impresionante scad, scad alarmant, vanzatorii lor isi frang neputinciosi mainile, isi smulg parul din cap, degeaba, cumparaturile specific masculine aluneca liber la vale, barbatii nu mai cumpara, sunt stresati, ii doare capul, nu mai e chip sa ii scoti la shopping, poate doar sa le vinzi o curea de ceas daca li s-a rupt cumva, tocmai acum si-a gasit, aia veche. Multi isi simt pozitia in firma amenintata, salariile lor de top au scazut, competitia este acerba, dar premiile, medaliile ...nu mai vin.

In schimb, femeile isi asuma faptul ca e criza, pentru ca ele mereu au avut de trecut, de rezolvat, de depasit una, fie ca e personala, fie ca e la serviciu. Deci se adapteaza mai repede, mai usor, au avut in viata lor ups and downs, deci nu se sperie atat de tare cand il vad pe Mugur la televizor negru la fata. Cariera lor a fost mereu amenintata, cunoasteti tiparul: fata munceste, iar colegul ei, care e barbat, are salariul mai mare, avanseaza fara sa se oboseasca prea tare, seful il apreciaza si il invita la o minunata partida de golf sa ii propuna sa devina partner, scl: vezi niste filme americane. Asa ca in momentul in care afla de la televizor ca e criza, fata se duce la coafor, la masaj, isi ia un parfum, iar restul pune deoparte pentru geanta Chanel pe care se gandeste de vreo 2 ani ca merita sa si-o cumpere.

Prin urmare, vanzarile cu chestii specifie feminine, de la farduri si parfumuri, genti si outfit-uri nu sunt in cadere libera. Argument suprem? Chiar si in razboi, femeile tot se dadeau cu ruj si parfum. Noi am stiut si vom sti mereu sa gasim solutii in criza, pentru ca traim permanent intr-una. La fel cum au facut si mamele noastre.

6 comentarii:

Magda spunea...

Buna!Bine v-am gasit!foarte dragut postul acesta,Adela :)
pupici

adela sirghie spunea...

bine ai revenit, magda! chiar ma gandeam zilele trecute la tine...

Eliza spunea...

adevarat..

adela sirghie spunea...

Bine ai venit pe beautynews, Eliza!
Te mai astept.

Anonim spunea...

foarte frumos scris si cat se poate de adevarat.Cand esti mama de profesie,sotie de profesie(ca sa le citez pe zuzele) corporatista de profesie....deja nu mai simti criza,care criza...............ca la mine e criza `` de ceva`` mereu.

Seara buna.

Anonima care citeste arhiva

Anonim spunea...

Corect!
In plus, femeile nu au niciodata un buget suficient care sa le satisfaca toate poftele (sau au si nu stiu eu?!) In fine, ideea e ca indiferent de buget, ne prioritizam cumparaturile. Poate avem un wishlist mai mare acum cand bugetul e mai mic, dar asteptam mai mult si tot devine achizitie. ;)