joi, februarie 10

Anunt important!!!

Incepand din aceasta seara, am introdus verificarea prin cuvint a comentariilor, si pe aceasta cale vreau  imi cer scuze de inconvenientele pe care le voi cauza. Am luat aceasta decizie deoarece in ultima vreme am primit o cantitate imensa de spam si teama mea era sa nu intre virusi pe blog si sa distruga munca mea de doi ani.
Sper sa ma intelegeti si sa imi trimiteti si impartasiti si in continuare opiniile voastre la comentarii.
Inca o data, va cer scuze pentru aceasta inconvenienta, dar masura este absolut necesara, cel putin deocamdata. Daca cineva stie vreo alta modalitate de a impiedica spam-ul, va rog nu ezitati sa imi spuneti si mie, nu imi place deloc faptul ca a trebuit sa  introduc aceasta verificare.

9 comentarii:

morphine spunea...

=))
chiar azi am citit ceva:
http://modniza-fashiondoctor.blogspot.com/2011/02/pentru-blogerite.html

adela sirghie spunea...

Chiar e funny:)
Eu pana acum nu am avut aceasta verificare si chiar am avut probleme, in special in ultima vreme. Poate voi gasi o alta modalitate de a contaataca invazia de spam si virus, dar deocamdata nu am o alta alternativa...

Gabitza spunea...

Mie nu mi se pare asa o corvoada. Multe bloguri au deja activat chestia asta si nu ma deranjeaza absolut deloc!

adela sirghie spunea...

Un mic impediment pesemne ca va fi, probabil multe fete vor renunta sa mai scrie comentarii, este un risc asumat, insa am trait cu frica-n san in ultimele luni, gandindu-ma ca din cauza unui astfel de spam poate disparea in trei secunde tot blogul.

Laura spunea...

Nu ma pricep prea bine, dar daca e atat de periculos incat sa dispara tot ce ati scris aici atunci e justificat de ce ati ales verificarea prin cuvant. Poate vor fi fete care nu vor mai scrie des, dar de intrat de blog sigur vor intra.Eu nu scriu la fiecare post, dar intru de cel putin 5 ori pe zi:)

adela sirghie spunea...

@Laura:multumesc frumos pentru incurajari:)
Comentariile sunt si ele foarte importante, pentru ca uneori se dezbat temme importante, se schimba opinii, formule si impresii.
Tocmai de aceea, uneori, comentariile sunt la fel de importante ca si textul scris.

adela sirghie spunea...

@Morphine: am citit opiniile fetelor, vad ca sunt impotriva trendului...dar nu am alta solutie la indemana:(

Adriana spunea...

Sotul meu este developer web si de la el stiu sigur ca in mod normal un website are un back-up. Nu ar trebui sa fie la fel si in cazul blogurilor? Ia legatura cu un informatician ca sa te clarifice...sunt sigura ca exista posibilitatea de back-up in caz de ceva.
Momentan nu este acasa ca il intrebam si iti ziceam mai multe. pup!
P.S. Pe mine nu ma deranjeaza verificare prin cuvinte atata timp cat cuvantul este clar..uneori, intri pe unele siteuri si abia deslusesti ce scrie, atunci e chiar enervant si renunti dupa cateva incercari nereusite...nu e cazul blogului tau din cate observ.

adela sirghie spunea...

@Adriana, multumesc mult pentru bunele intentii, o sa iau legatura cu cineva priceput, eu nu am informatii decente in domeniul web, dar m-am panicat rau in ultima vreme pentru ca a fost o avalansa de spam-uri si am si deschis din greseala cateva:(