marți, februarie 22

You're invited:)

Maine seara la ora 18 sunt invitata la lansarea a doua noi game de la Tigi BedHead- Urban Antidotes & Style Shots, la sediul Topline, din Unirea. Carl Zachhau – Tigi International Trainer va fi prezent si el la acest eveniment  si vrea sa ne dezvaluie cele mai noi tendinte  londoneze in styling:)
Prin urmare, vreau sa invit una dintre cititoarele blogului sa ma insoteasca la acest eveniment. 
Daca va doriti sa mergem impreuna, va rog lasati-mi un comentariu la aceasta postare, iar maine dimineata voi alege o castigatoare.

13 comentarii:

yoana spunea...

pick me..pick me..:) pupici..oricum have fun maine..

Anonim spunea...

Mi-as fi dorit sa merg, insa din pacate, nu sunt din Bucuresti.:(
Distractie placuta, fetelor!

Beatrix spunea...

buna Adela
eu vreau sa merg pentru ca imi doresc sa te cunosc :) nu stiu foarte multe despre brandul care tine eventul dar vreau sa merg cu tine :)

Annamaria spunea...

Uuuuuuuffffffffff.......maine am ore la doctorat intre 16:00-20:00 buhuhuhuhuh :((...
Anyway, dezmatz placut maine! :)

Cristina Shopping Therapy spunea...

Distractie placuta. Eu maine ma duc la o conferinta la BCU, insa oricum as fi preferat sa se bucure si alta cititoare :)

From Mona with Gloss spunea...

Buna Adela!

Mi-ar placea sa vin cu tine la lansarea Tigi BedHead! Mersi! Te pup!

Mirela Niculai spunea...

acum vreau si eu :P

Adelina Eneșca spunea...

Ce norocoase sunt fetele din Bucuresti! Sa ne spui cum a fost, Adela!

Ioana spunea...

Buna!
Si eu mi-as dori sa merg cu tine la lansare:)
TE pup

biscuit spunea...

yeeeey! Tigi! Tigi! Tigi! Ador Tigi, de aceea ti am "furat" Tigi Queen For a Day Thickening Spray...alege ma pe mine!

Stilistele spunea...

off....norocoase pot fi fetele din bucuresti!

Anonim spunea...

Me, me, me!!! Poate am noroc cine stie. Asa cunosc mai multe blogerite, nu mai spun ca te tine am auzit cuvinte de lauda :-) Astept cu nerabdare maine sa anunti fata pe care o alegi.

Jules spunea...

Buna Adela, mi-as dori sa merg, abia astept sa "cunosc" noua gama :), multumesc Iulia