luni, februarie 7

Suplimentele alimentare

Am luat mereu suplimente alimentare, pentru ca imi este imposibil sa cred ca organismul meu poate primi zilnic, din mancare, doza zilnica necesara unei bune functionari. Prima oara cand am luat multivitamine chinezesti, de culoare rosie, aveam doar cativa ani. Apoi am trecut la Eurovita si Centrum. Am perioade in care iau zilnic, dar si perioade in care nu iau deloc. Si pastile de drojdie de bere (complexul de vitamineB) iau de 15 ani, cu mici intreruperi. In micile intreruperi iau Omega 3-6. Am luat si Oenobiol si Imedeen, sofisticate si costisitoare complexe vitaminice pentru frumusetea tenului.
Multi doctori mi-au spus insa ca aceste suplimente alimentare nu au cum sa imbunatateasca structura pielii, pentru ca pastilutele sunt folosite pentru necesitatile interne ale organismului si nu au cum sa razbata pana la epiderma. Insa mereu am avut impresia ca tenul meu arata mult mai bine atunci cand fac tratament cu Oenobiol sau Imedeen. E mai linistit, mai catifelat, se vede ca este rasfatat.  Nu mi-am cumparat aceste medicamente din tara, cu exceptia Eurovita, ci din farmaciile din strainatate. In acest moment combin Centrum cu drojdia de bere(Levadura de cerveza). Urmatoarea achizitie ? Suplimentele pentru ten de la dr Murad, la care ma gandesc de multa vreme.
Aveti AICI un articol cu un top 5 al celor mai populare suplimente alimentare.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

7 comentarii:

ColourMePretty spunea...

Dupa ce am citit la tine am cumparat si eu suplimente cu drojdie de bere si B-uri, Dacia Plant din Plafar. Am cam 3 saptamani de cand le iau, 3 pe zi. Nu stiu ce sa zic de piele, nu mi se pare nimic schimbat in bine momentan, dar partea buna e ca nu imi mai cade parul. Nu aveam probleme majore, dar mi se parea ca las peste tot pe unde trec cateva fire. Mai ales pe scaunul masinii si pe haine. Si-acum parca nu mai las urme :)
Mi-a fost un pic teama pt ca vanzatoarea m-a avertizat ca s-ar putea sa ma ingras. Am intrebat daca in sensul ca imi creste pofta de mancare sau pur si simplu ca de la unele anticonceptionale. Mi-a raspuns ca nu afecteaza in niciun fel hormonii, ci doar pofta de mancare. Asa ca le-am luat linistita, nu imi era teama decat de cresterea in greutate independenta de alimentatie. Oricum, nici aici nu au fost probleme fiindca chiar nu am simtit ca as manca mai mult/des ca de obicei, nu am pus niciun gram.
Ma tenteaza sa iau si zinc, am citit adesea ca imbunatateste textura pielii si ca e indispensabil pentru cei ce lupta cu imperfectiuni.

adela sirghie spunea...

Ramona, rezultatele se vor vedea dupa trei luni(aprox).
Dupa cum am spus, eu iau drojdie de bere de 15 ani si nu m-am ingrasat nici macar un gram. De ingrasat, te ingrasi din alte cauze, in special cand exagerezi cu mancarea.

Stefania spunea...

Eu am luat Oenobil impotriva caderii parului si am fost f multumita.In cazul meu a fost singurul care a dat rezultate.

Adelina Eneșca spunea...

Foarte interesanta postarea Adela. Si eu iau periodic suplimente alimentare pentru ca in cazul meu chiar nu am cum sa imi iau din mancare, sunt foarte pretentioasa si nu prea mananc cum trebuie. Am luat drojdie de bere, centrum si altele. Ce mi-a mai placut mult a fost vitamina E. Am vazut imbunatatiri la nivelul pielii. Arata muuult mai hidratata, mai bine.

adela sirghie spunea...

@Stefania: si Oenobiol pentru ten a fost bun, imi amintesc exact perioada aceea, tenul meu arata foarte bine...

Madalina spunea...

Adela, off-topic 2 intrebari:
1. cand expira un fdt? Din ce stiam eu, 6 luni de la deschidere, insa pe tubuletz apare de obicei un termen de valabilitate mult mai generos. Sa fie acel termen "extins" valabil doar in cazul in care nu deschizi tubul?
2. Mi-am cumparat in cele din urma Coralista, insa am ramas cam dezamagita :-(. Culoare e mult mai pala pe obraz decat pare in cutie. Iar dupa 3-4 ore de cand m-am dat, s-a si dus de pe fata. O fi expirat? L-am luat din Sephora...

XOXOOOOO

adela sirghie spunea...

@Madalina: daca pe tub apare un capacel deschis langa care scrie 18m(de ex) inseamna ca daca deschizi acel fdt, 18 luni il poti folosi linistita.
Eu cred ca aceste termene sunt relative, de obicei fiecare articol tine cu 6 luni mai mult, am intrebat mai multe surse de incredere inainte sa spun acest lucru. Eu nu l-as arunca...
Coralista este in continuare febletea mea, dari am ajuns la fundul cutiei. La mine e exact invers, uneori culoarea mi se pare prea intensa:)
Pesemne ca piele ta "inghite" mai repede produsele cosmetice. Imi pare rau...ai putea sa incerci sa il fixezi mai binecu un strat de pudra translucida, sau cu un strop de primer pt ochi. Nu e nicio problema daca folosesti primer de ochi pe obraji:)