duminică, februarie 20

BEAUTYNEWS: Soothing Eye Gel-Yes to cucumbers!

De foarte multe ori mi s-a cerut sa recomand un gel usor pentru ochi,  potrivit atat persoanelor care folosesc acest gen de produs pentru prima oara, cat si pentru fetele care se confrunta cu primele riduri sau care au nevoie de variante light ca alternativa la cremele mai grase. Asa ca iata recomandarea mea: Yes to Cucumbers, fara petroleum, fara SLS si fara parabeni.
Un new-entry la Sephora, unde mai gasesti si Yes to Carrots si Yes To Tomatoes. Are rolul de a calma ochii obositi si cearcanele, dimineata si seara. Este un gel transparent, racoritor, hidratant. Miroase a castraveti, bineinteles- si este o adevarata placere sa il aplici. Desi nu il tin in frigider, pare rece la aplicare si are si efect racoritor, ai nevoie de o cantitate mica deoarece se intinde foarte bine. Il folosesc doar de doua zile, nu mi-am dat seama cat reduce cearcanele si pungile de sub ochi, o sa revin cu amanunte dupa ce il folosesc o luna.
Alte trei puncte in favoarea lui: cantitatea-30 ml(adica dublul unei creme clasice de ochi), faptul ca are pompita si faptul ca 98% din ingrediente sunt naturale.
Este ideal ca baza de machiaj.
Eu l-am primit cadou, dar il gasiti la Sephora, costa 72 lei, pret pe care eu il consider bun, avand in vedere ca vorbim de un tub de 30 ml.
Mai multe detalii despre ingrediente gasiti AICI

7 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Adela,
Daca imi dai voie, as dori sa iti spun cate ceva despre acest gel. Este un gel hidratant foarte lejer pentru un ten normal, care datorita ingredientelor iritante nu este recomandat pentru aplicare in jurul ochilor. Daca te uiti cu atentie, in lista ingredientelor apare acid citric, extract de piper verde si fragrance. Acum imagineaza-ti ca iti aplici in jurul ochilor piper si lamaie.
Mai mult, singurul motiv pentru care acest gel reduce pungile de sub ochi (doar atat timp cat este folosit) este faptul ca este rece si ca la fel de bine ai putea folosi chiar felii de castravete pentru aceasta problema. Castravetele nu are nici o proprietate pentru a reduce pungile de sub ochi, se intampla ca el sa fie folosit pentru acest lucru pentru ca este cea mai comuna leguma care contine atata apa cat sa stea cat mai mult timp rece si sa aiba forma ochiului.
Extractul de castravete are insa, pe langa apa, vitamina C care ajuta la tratarea hiper-pigmentarii, foarte putin acid cafeic care este un bun anti-oxidant, foarte putine minerale. Cea mai mare proprietate a extractului de castravete este faptul ca (testat in vitro) poate proteja pielea impotriva substantelor cancerigene.
Daca simti cea mai mica neplacere atunci cand aplici acest produs in jurul ochilor inseamna ca produsul irita, nu ca isi face efectul.
Pretul pe site-ul lor este 14 dolari.

Thin Lizzy Store spunea...

costa in jur de 70 lei.

Madalina T spunea...

Chiar am nevoie de o crema de ochi si o sa merg pe recomandarea ta Adela :)

Am inteles ca in revista Look de luna aceasta sunt vouchere de reduceri la Sephora si poate il iau si putin redus :)

Sa ai o seara placuta!

Andreea spunea...

Eu chiar m-am uitat dupa el aici in Sephora si nu l-am vazut...Daca il vad ,am sa il iau si eu.
Pupici!

Adelina Eneșca spunea...

Ce mi-ar placea aceasta crema! Am doar 20 de ani insa pielea din jurul ochilor cred ca are nevoie de hidratare si la aceasta varsta. Din pacate nu am Sephora aproape :(

Anonim spunea...

Ce parere ai acum dupa un an? Ai incercat si alte produse de la Yes to in afara de sampoane si gelul acesta?
Ana

adela sirghie spunea...

Un gel relaxant, racoritor, usor si decongestionant. L-am pastrat in frigider si l-am folosit vara. Nu irita absolut deloc zona sensibila a ochilor. Fiind foarte usor, nongras, poti aplica machiajul fara nicio problema chiar si in zilele caniculare. Il recomand fetelor tinere.
Mi-a placut.Am uitat sa ii fac review, acum cred ca e prea tarziu.
Samponul l-am recomandat de foarte multe ori, 95% dintre fetele care l-au cumparat au fost la fel de incantate ca si mine. Am avut si un balsam de buze despre care am scris pe blog si o crema de maini care imi place foarte mult-e uoara si hidratanta.