vineri, februarie 18

Din lumea celor care nu cuvanta...

Mie mi-a inseninat dimineata:)

9 comentarii:

Anonim spunea...

iiiiiiiiiii, ce mitzi dragute:)

Zuzele spunea...

Ce fata are doamna mama:))) Pare un golan de tata, dar cred ca totusi este mama :))

Aurelia spunea...

Ce frumosi sunt cu totii!Mama pisica este atat de pufoasa!

Ana-Maria spunea...

Ah, cat de frumosi sunt!

Laura spunea...

Si eu sunt de parere ca seamana cu un tata golan:)) Chiar seamana cu motanul meu la figura, dar difera culoarea.

Annamaria spunea...

E o pisica din rasa Maine Coon...o rasa naturala, cunoscuta pentru talia mare si coada lunga. Niste pisicute deosebite....ma bate gandul sa contactez o felisa sa rezerv si eu o fetita!
Daca ma insel in privinta rasei, imi cer scuze :)!

adela sirghie spunea...

Annamia, nu il vrei pe Mishu? Este atat de dragut...l-am vazut pe blogul fetelor din coloana dreapta de pe blogul meu:)-vezi si poza. Are un an si jumatate...
Mi se pare atat de distins...

Adelina Eneșca spunea...

ce dragutze sunt! si niciun puiut nu seamana cu mama :))

Andreea spunea...

Pisici!!! Cred ca fiecare om ar tre bui sa aiba la casuta lui macar un pisic! Serios!