joi, februarie 24

Fascinatia transformarilor. Azi, Keira Knightley

Mereu am fost fascinata de transformari.
De puterea transformatoare a Artei...
Dar si de cea a unui styling bine ales:)
Daca nu sunteti de aceeasi parere, va rog intrati AICI
Poate o sa imi dati dreptate, poate nu...
Later edit: evident, nu sunt  poze "inainte si dupa" machiaj+tunsoare, dar mi se par relevante, deoarece trasaturile au ramas neschimbate, iar la forma sprancenelor s-a umblat foarte putin.

24 de comentarii:

Lauren spunea...

Imi place tare mult de Keira, chiar daca e destul de slaba.. Dar ea nu pare sa o deranjeze asta si mereu e sigura pe ea. Love her :D

ioana spunea...

mereu am fost fascinata de cat de mult poate sa schimbe o persoana frizura si machiajul potrivit si ad fi curioasa cum as arata si eu cu o astfel de transformare

Cristina Shopping Therapy spunea...

Dar mai sunt si schimbarile care vin cu numarul de ani impliniti :)
E adevarat ca machiajul, plus multe detalii a contribuit la o inflorire a ei.
A fost intotdeauna o aparitie rafinata.

ioana spunea...

acum imi dau seama ca mi-am inceput comentariul la fel ca tine, am furat primele cuvinte fara sa imi dau seama .shame on me! :">

adela sirghie spunea...

inseamna ca suntem pe aceeasi lungime de unda, albaiulianco!

Anonim spunea...

cand era mai mica vad nu avea pout-ul asta enervant. oi fi singura pe care o scoate din sarite cum isi tine keira buzele?

Adelina Eneșca spunea...

E o finuta Keira, imi place de ea si desi s-a shimbat, si-a pastrat naturaletea.

ioana spunea...

Dap, sunt o mandra albanoasa din Aiud,nu chiar albaiulianca dar pe aproape .din pacate(sau din fericire) facultatea m-a dus un pic mai departe de casa,in Cluj, unde stau majoritatea timpului

Anonim spunea...

Chiar azi citeam un interviu cu Keira, in ´´In style´´ februarie.
Este o draguta,(zic eu) spontana si intuitiva.(zice ea).

Claudia

Cupcake Splendens spunea...

primele poze cred ca sunt de cand era o copila...lumea mondena te schimba.daca vrei sa fii mereu in top trebuie sa ai grija de lookul tau,sa fii intr o continua schimbare-in bine-

Anonim spunea...

Imi place mult de actrita asta. Are o frumusete aparte, de epoca..nu degeaba joaca in multe filme cu aceasta tema.

Special Koko spunea...

Trebuie sa fiu de acord cu Cristina :P. Stiu foarte bine efectul pe care-l are machiajul asupra unei persoane...dar aici e vb si de anii trecuti :P pup!:*

Thin Lizzy Store spunea...

este foarte talentata,are f mult stil,atitudine in vestimentatie,iar accentul ei ..ma innebuneste:)

Stilistele spunea...

da, cred ca e ceva diferenta de varsta semnificativa intre Keira din cele doua poze....face ceva schimbari si machiajul, e adevarat. Insa tunsoarea asta bob mie mi se pare ca nu o avantajeaza...

morphine spunea...

ai uitat un e
:P

adela sirghie spunea...

@Morphine:A BIG BIG TX:)

Monica - Pisica albastra spunea...

m-am uitat si eu la slideshow de doua ori, fascinant!
cel mai mult pe mine m-au intrigat diferentele in nuanta tenului, de la "english rose" alb si translucid, pana la un bronz, din sticla, cu siguranta, dar de-a dreptul caraibean!
intr-adevar, machiajul poate schimba multe!ma gandesc cat de frumos ar fi sa stii ca-ti permiti sa arati ca o persoana noua o data la 6 luni de zile :)) does wonders for your ego, i'm sure!! :)

si schimbarile de coafura si tnsoare m-au inspirat mult! incerc sa-mi fac curaj sa ma duc sa-mi schimb si eu tunsoarea azi si am mari emotii! e prima data cand ma duc la aceasta stilista si nu stiu cum va fi rezultatul...oricum, din ce am vazut, am concluzionat ca daca ai atitudinea potrivita, poti face orice tunsoare sa arate ca si cum ar fi cea perfecta :)

mada spunea...

Keira este intradevar deosebita ... imi sugereaza o pisicuta salbatica :).. are un look angelic si provocator in acelasi timp ...

Alexandra spunea...

M-am uitat si eu la poze. Intr-adevar, o persoana poate trece prin sute de schimbari cu ajutorul make-up-ului si al coafurii. Imi place Keira. Chiar daca nu mi se pare o frumusete clasica, are ceva aparte.

Anda Zelenca spunea...

Mie imi place tare mult de ea. E foarte finuta!

elena spunea...

Nu stiu de ce dar mie niciodata nu mi-a placut de ea, nici fizic nici ca actrita, in genere un film cu ea mi se pare ratat din start.

Cruel, se pare ca noi doua suntem pe aceeasi lungime de unda, la inceput am crezut ca are mandibula in fata sau ceva ..

adela sirghie spunea...

@Elena: eu o gasesc interesanta tocmai pe motiv de mandiibula:)

Laura spunea...

E atat de frumoasa, de skinny si atat de diferita de ceea ce se promoveaza la noi..

adela sirghie spunea...

Multe fete promovate in Romania nici macar nu sunt rafinate. Daca nu semeni cu Barbie, nu esti nimic...