miercuri, februarie 16

SI invitatia Opi Texas este pentruuu...

...Cristina!!!!
o rog frumos sa imi dea un mail de confirmare
adelasir@yahoo.co.uk
Pentru ca mi s-a parut o idee haioasa, voi mai posta astfel de evenimente pe blogul meu, le invit pe toate cititoarele interesate sa participe. Imi pare rau insa ca acest gen de invitatie va fi dedicat mai mult fetelor din Bucuresti. Dar daca vreuna dintre fetele din afara capitalei poate veni la eveniment, nu voi avea nimic impotriva:)
Vi se pare o idee buna?
Later Edit: dintre culorile din colectia Texas, eu am ales-o pe cea mai reprezentativa pentru acest sezon: honeysckle(care parca ar fi o bucata de pepene rece in miezul verii, pe o tipsie argintata, pe masa de fier forjat din gradina din spatele casei)). Numele de scena se numeste Too Hot Pink to Hold'Em. Nu seamana deloc cu ceea ce vedeti pe flyier) Este intre fucsia si rosu, sorbet-finish.

14 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Multumesc de invitatie :D

Cupcake Splendens spunea...

tare frumos din partea ta adela,zau,jos palaria :) si distractie faina!

MISHA stylist spunea...

a foarte tare,poate trec sa va salut si eu ca nu am mai trecut de mult pe la topline!

Mirela Niculai spunea...

imi pare rau ca am vazut abia acum invitatia pe care o lansasei.. dar daca mai ai bunatati de gen mi-ar placea sa stiu de ele :)
distractie placuta!

adela sirghie spunea...

@Mirela: ar fi trebuit sa las macar o zi pentru inscrieri, asa este, insa ideea mi-a venit tarziu, apoi a trebuit sa cer invitatie de la Topline...data viitoare ma voi organiza mai bine, promit!

Deea D. spunea...

Ce nuante minunate ai primit de data asta :X?

Annamaria spunea...

Foarte dragut ca te-ai gandit sa mai inviti pe cineva cu tine la lansarea OPI Texas! Mi-ar fi facut placere sa te intalnesc, insa nu am avut noroc sa ma uit la timp pe blog :)!
Felicitari Cristinei!

adela sirghie spunea...

@DeeaD: eu am primit doua oje pe care abia astept sa le incefc: un Big Apple REd si unLincoln Park After Dark, ambele dramatice...
Cristina, invitata mea, a primit Opi Red si un roz suav de garofita:)

Annamaria spunea...

Adela, va mai fi vreodata un giveaway OPI pe blogul tau? ;;)

adela sirghie spunea...

@Annamaria: Cu siguranta ca va mai fi...chiar ieri am pus bazele unui martior opi, dar mai trebuie discutate detaliile:)

Annamaria spunea...

YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! :D De abia astept! Te iubesc :)!!!

adela sirghie spunea...

mi2:)

Deea D. spunea...

Ade, vaaaaai, sunt minunate nuantele, mai ales Lincoln, l-am pus frumos pe wishlist de mult timp.
Daca vreodata o sa te plictisesti de ele, noi le asteptam la blog sale :-))!

adela sirghie spunea...

deocamdarta nu am reusit sa le incerc:)