sâmbătă, februarie 12

Ce sa mananci si ce sa bei ca sa tii acneea sub control

Desi multa lume nu pare sa creada ca intre dieta si acnee si problemele tenului gras cu multe imperfectiuni este o legatura foarte foarte stransa, eu sunt de parere ca "esti ceea ce mananci"
Iata 20 de alimente si bauturi care in timp pot ameliora situatia AICI
Rugamintea pe care am auzit-o de mii de ori, "recomanda-mi o crema sa imi treaca acneea" nu este decat inceputul unei lupte dure, fara finalitate daca nu este combinata cu dieta si tratament medicamentos, va rog sa ma credeti...

8 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Un link util pentru cei cu probleme si nu numai. Cred ca si pentru a intretine tenul sanatos sunt valabile aceste recomandari.
:)

adela sirghie spunea...

Sigur ca da:)
Insa eu m-am gandit in primul rand la fetele care merg la dermatolog si spera ca daca folosesc un unguent sau o crema "cu parafa medicului", problema e ca si rezolvata. Nu, acneea trebuie atacata pe toate partile ca sa cedeze!!!

Andreea spunea...

super utila aceasta postare,la fel ca toate postarile tale de altfel.pupici :*

Agnes spunea...

de cand astept o astfel de lista...

Invizibilul spunea...

Ciocolata vindeca ... :)

Irina M. spunea...

Foarte interesanta informatia - majoritatea alimentelor se gasesc si pe la noi..ce bine ar fi daca s-ar face si o lista cu toate alimentele/bauturile care dauneaza :P

Madalina T spunea...

foarte interesant site-ul, am mai citit aici la tine pe blog de el si mi se par foarte bune articolele.

eu am devenit fanul emisiunilor lui Dr.Oz unde se discuta si se "ataca" multe probleme de sanatate, frumusete :)

Madalina spunea...

Adela, din experienta proprie: am incercat toate cremele scumpe si ieftine, posibile si imposibile (de la dr. Brandt pana la banala crema de galbenele) si nimic nu parea sa dea rezultate. Ma gandeam sa apelez si la peeling chimic, in ultima instanta. Acum 2 saptamani am renuntat sa mai beau coca-cola (eu care beam min. 1 l/zi) si am inceput sa beau 2l de apa/zi (uitasem gustul apei!!!!). Tenul meu a inceput sa se curete miraculos, intr-un ritm fff rapid. Doar ATAT, fara dieta, fara nimic in plus. Asa cum spuneai si tu, daca te rezumi doar la creme, risti sa ai doar rezultate de moment, cu o investitie considerabila. Le recomand fetelor cu probleme ale tenului, sa incerce macar 1 sapt acest mic experiment care la mine a functionat de minune