joi, februarie 3

Din lumea celor care nu cuvanta...



Stie cineva cand se incalzeste vremea?

10 comentarii:

Irynuk spunea...

ce scump e:X

iguanitza spunea...

OMG! Prea tare ♥ I wanna squish it:))

Alex spunea...

ce cute :)

Alexandra spunea...

cat de dulce poate fi:X

Butterfly spunea...

Da, se pare ca duminica vor fi 9 grade...ce bineeee ca nu mai suport gerul asta...
P.S. Foarte dragut pisoiul

mada spunea...

ce tare e:))) mi l-am pus pe desktop

Adina spunea...

Superb! Am avut si eu unul exact asa.
Ma bucur sa vad ca iubesti animalele, si eu le hranesc pe cele de la bloc:)

Rotsin spunea...

Awwww ce as vrea sa am si eu unul :X
Nu mai suport frigul,iesitul din casa nu mai este o placere pentru mine in momentele astea :(

Gabriela spunea...

eu si prietenul meu il iubim pe acest pisoias smecher!!!!!!!!!!!!!!!!! Multumim de postare

adela sirghie spunea...

Este o figura maaare!
Din pacate, nu mai stiu de unde am luat poza, am un folder plini de pisici:)