joi, februarie 3

Beautynews: Philip B-Russian Amber Imperial Conditioning Creme

Dupa cum stiti, mereu m-am revoltat cand am auzit de sampoane si masti de par cu preturi mari. Pur si simplu nu pot sa dau bani pe ele. Din acest motiv nu am incercat niciun produs de la Philip B, the ultimate hair luxury, desi curiozitatea este destul de mare. Pana acum m-am multumit sa citesc despre produsele lor minune si evident, sa investesc in altceva. Russian Amber Imperial Conditioning Creme are totusi un merit: i-a facut si pe beauty editorii de la Refinery29  sa spuna ca parca-parca 150 de dolari pentru un tubulet de balsam e cam multicel, oricat de glamour ar fi sa spui ca in ceea ce priveste parul, nicio suma nu e prea mare pentru tine.
Restul poate fi citit AICI
Mie cel mai mult mi-a placut partea in care se spune ca acest balsam minune contine, printre alte ingrediente secrete, si extracte de plante rare din Estul Europei. M-as bucura mult sa aflu care sunt acestea, deoarece la ingrediente nu am vazut ceva deosebit: rozmarin, musetel...
Pe de alta parte, poate ca mi-as schimba atitudinea daca as avea probleme cu podoaba capilara si as primi asigurari ca acest produs le poate rezolva. Sau banii inapoi daca nu se rezova. Hmm, da, cred as accepta si aceasta varianta...
Gasiti mai multe informatii despre produsele Philip B chiar pe site-ul lor AICI.

3 comentarii:

Zuzele spunea...

Sa ne anunti cand testezi chestiunea aia! :P Eu am vazut ce minuni poate face un sampon scump si ce dezastre poate crea o ieftinitura din supermarket! Cat de fin si stralucitor poate face parul o masca dintr-o gama profi si una de 5 ori mai ieftina! Consider foarte importanta investitia in produse pentru par, de calitate, si mai degraba as renunta la o haina de firma decat la un sapon/masca de calitate!

Ema, Brasov spunea...

Cunosc femei care imi povestesc ca parul lor era perfect pe vremea cand se spalau cu cel mai ieftin sapun inainte de '89: Cheia.
Nu imi mai aduc aminte de el, dar retin sampoanele alea verzi in cubulete de plastic...
Eu pot sa zic ca am folosit sampoane si pentru uz comercial (mai ieftine), dar si produse mai scumpe (profesionale). Pot afirma ca, in ambele cazuri, am intalnit si produse bune dar si prostii.
:)))

Adelina Eneșca spunea...

Eu dau multa importanta parului, si la mine chiar au functionat produsele profesionale. Nu mai am probleme cu parul si se vede diferenta, insa pretul acestui produs chiar e exagerat...