luni, februarie 7

Reducere 20% la toate produsele de pe Dulapiorul parfumat al Adelei:)

Incepand de astazi, sarbatorind doua luni rotunde si frumoase de la inaugurare, va invit cu mare drag la primul BIG SALE de pe Dulapiorul Parfumat al Adelei(click aici)
Toate produsele(absolut toate!) au 20% reducere.
Am lasat preturile initiale, le voi modifica pe toate pe parcurs, dar fiecare articol are acum pretul redus cu 20%. Garantat:)
Daca va doriti ceva, va rog mult sa imi scrieti pe mail: adelasir@yahoo.co.uk.
Nu mai retin produsele mai mult de 3 zile decat daca sunteti dispuse sa faceti plata in avans.

7 comentarii:

Agnes spunea...

nici acum fetele din afara Bucurestiului nu au sanse?

Anonim spunea...

Ahhh si acum urasc din nou faptul ca tu nu stai in Constanta sau eu nu stau in Bucuresti!!!

adela sirghie spunea...

La sume mari, pot trimite prin curier, dar la sume mici nu se justifica.

Roxana spunea...

Adela si blogul si minimagazinul merg foarte greu, desi eu am o conexiune foarte buna de net.

adela sirghie spunea...

Roxana, imi pare rau, poate ca blogspot este mai lenes astazi, sper sa ia vitamine maine dimineata.
La mine merg ambele foarte bine, pana acum nu mi-am dat seama ca ar fi vreo neregula.
Daca la cineva mai merge greu, va rog mult sa imi dati de veste, feedback-ul este foarte important in cazuri de acest gen.
va multumesc mult:)

Anca spunea...

ce inseamna suma mare?

adela sirghie spunea...

@Anca:eu nu am stabilit nicio suma minima pentru niciuna dintre fetele care au solicitat livrare prin curier. Ele au ales si firma de curierat dorita, cu care mai lucrasera si unde aveau preturi mai bune.