luni, februarie 28

De gustibus...

Colectia toamna- iarna 2009 de la Givenchy mi se pare speciala, romantica sexy-intelectuala, coborata din magia zilelor si noptilor de dragoste siberiene din dr Jivago:

...Insa noua colectie, noile culori primavara-vara 2011=o mare deceptie. Caramiziul acesta nu flateaza, nu infrumuseteaza, daca fata din imagine ar fi prietena mea si mi-ar spune ca si-a aplicat machiajul in graba, la lumina lumanarii, as ierta-o si as rade alaturi de ea, din toata inima. Dar eu nu as cumpara niciodata asa ceva:


Fiindca de multe ori am fost vehementa in privinta machiajelor/firmelor celebre si unele fete s-au cam suparat, vreau sa va spun ca nu trebuie sa fiti de aceeasi parte a baricadei cu mine, aceasta este parerea mea personala, iar partea buna este ca avem mereu de unde alege...

10 comentarii:

Andreea spunea...

Ce frumos e primul machiaj! Adorabil :*

morphine spunea...

nu asta e articolul pe care l-am vazut:>

adela sirghie spunea...

@Morphine: din pacate, nu imi dau seama ce vrei sa imi spui...

Sense spunea...

Look-ul al doilea mi se pare intentionat exagerat pt a ilustra una din culorile acestei veri. Nu cred ca se asteapta cineva sa adopti acest machiaj. Pacat insa ca unele fete chiar vor reproduce fidel machiajul mandarina...

Primul look este foarte feminin. Luv it :*

Lavi spunea...

mie imi place la nebunie cel de-al doilea machiaj.:P

Georgiana spunea...

Am vazut recent niste poze cu o vedeta machiata cu acest caramiziu si parea plansa, obosita..nu imi inchipui pe cine ar putea flata asa o culoare.

Andreea spunea...

mie imi place caramiziul, am tenul alb si ochii albastri intocmai ca modelul din poza a doua, si chiar m-am machiat asa azi si imi place la nebunie :)

Annamaria spunea...

Nu as folosi acest caramiziu pentru ochi! Poate doar ca lac pentru unghii, desi nu ma incanta ideea foarte mult.Parerea mea este ca ochii par foarte incercanati si obositi, iar expresia fetei este una iritata.
De gustibus non est disputandum... :)

Adelina Eneșca spunea...

Nu imi dau seama cum ar putea al doilea machiaj sa reprezinte primavara...culorile sunt mai potivite pentru toamna si oricum nu cred ca ar flata pe nimeni. Aceste culori ar scoate in evidenta toata roseata fetei si ar da o paloare nesanatoasa. Nu imi place, nu as purta.

Magda spunea...

:)))) inainte sa citesc ce ai scris tu am vazut a 2 a fotografie si am inceput sa rad deci sunt de acord cu tine.NU-MI PLACE :)