miercuri, februarie 9

Intoxicating feeling...

Am riscat de curand si m-am parfumat. Prima oara dupa teribila si intoxicanta experienta povestita AICI. Un strop de parfum, numai unul, atat am dat- picurat si acela cu multa timiditate dupa ceafa. Am folosit Paris de la Balenciaga, pe care il socoteam discret, cand eram in toanele mele cele bune. Acum mi s-a parut puternic, putin agresiv chiar. Nu mi-a mai placut sa ma dau cu parfum, dar nici nu mi-a displacut total. Am avut sentimentul ca am o galma pe undeva. Cam ca cel care a stat la pat cu gripa vreme de o saptamana si face cu teama primii pasi afara, in plin soare. Putin descumpanit adica. A disparut intre timp placerea, vertijul, senzualitatea gestului, ca si cum nu ar fi existat niciodata. Chiar am fost intoxicata cu Michael Kors.
Iar acum nu mai simt, nu mai simt nevoia sa ma parfumez cu nimic...
Si cand te gandesti ce exaltata eram altadata, cand descopeream o mireasma noua. Uneori ma parfumam chiar si inainte de a merge la culcare, mai ales cand celebram o achizitie noua si indelung asteptata de prin strainataturi...
LATER EDIT, a doua zi: pana la urma poate ca nu e chiar asa de rau...o sa ma concentrez mai mult pe genti:)

9 comentarii:

Zuzele spunea...

Imi pare rau pentru tine, babe! Eu tocmai mi-am luat un Dior Midnight Poison :D

adela sirghie spunea...

eu am ajuns sa ma intreb daca vreodata o sa mai pot iubi cu pasiune vreun parfum...

Zuzele spunea...

Hey, lasa pesimismul :) Stai o perioada fara, sa te detoxifiezi, si apoi incearca ceva ce stii ca iti place!:) Si, pentru numele lui Dumnezeu, nu mai testa direct pe piele toate otravurile :)

adela sirghie spunea...

Yes, boss...
Totusi, pe fata care il avea venea foarte bine...

Zuzele spunea...

Pai o fi avut o piele otravibila :P Dar tu protejeaza-te de acum inainte, mai ales daca e vorba despre esente noi pe care nu le cunosti personal :)
Poate reusesti sa te tratezi cu ceva parfumuri pe care le iubesti...

adela sirghie spunea...

Parca as fi luat un pumn in fata-asa a fost!!!

Madalina spunea...

Adela, dar cu Mentafolia ai incercat? Cine stie, poate pe el il vei suporta. Asta daca vrei cu tot dinadinsul sa te parfumezi :)

adela sirghie spunea...

Nuu, nu am incercat, Mentafolia era pastrat pentru vara. Dar o sa incerc, sper sa nu mi se faca brusc impresia ca venit iar gerul..

Roxana spunea...

De ce nu incerci apele de colonie Roger&Gallet, parfumurile naturale Florascent de la MioBio (doua mi s-au parut chiar bune) sau honore de Pres, parfumurile organice create de Olivia Giacobetti- un "nas" exceptional dupa parerea mea?