joi, februarie 24

Giveaway Benefit-alte mici detalii necesare

Multe fete m-au intrebat daca este ok sa participe la noul giveaway de la Benefit daca au fost castigatoare in editiile trecute(Benefit, Opi, Ivatherm scl), prin urmare, simt ca trebuie sa clarific repede-repede lucrurile, sa nu existe confuzii in acest sens.
Raspunsul este unul singur: sigur ca DAAA, sunteti invitate cu mare drag si chiar cu surle si trambite de argint sa participati:) Conditiile sunt aceleasi: sa imi cititi blogul, sa fiti abonate la newsletter si sa apareti la Google Friend Connect. Daca aveti blog, mai exista o sarcina in plus, aceea de a posta link activ spre giveaway-ul la care doriti sa participati. Daca utilizati Tweeter, Facebook sau mailul catre alte persoane pentru a da de veste despre acest giveaway, este un lucru care m-ar bucura foarte tare, insa ramane la latitudinea voastra.
De fapt, vreau sa va spun ca la toate giveaway-urile pe care le organizez pe blogul meu sunt invitate absolut toate cititoarele mele.
Pentru inscrieri va rog intrati AICI
Sper ca am risipit toate indoielile:)
Daca nu, va astept la comentarii...

6 comentarii:

SILVIA spunea...

oh!!!!
this is so cute!
great post!!!
xoxo
follow u =)

ioana spunea...

nu am vrut sa particip la inceput pentru ca am castigat la giveaway-ul OPI si ma gandeam ca as fi cam nesimtita.acum dupa postul tau m-am razgandit,daca e ok pentru tine incerc sa trec peste faptul ca nu mi se pare corect. totodata este poate singura data in care am ocazia sa detin unul din produsele benefit a caror pret este mult peste posibilitatile mele (deocamdata,sper).

adela sirghie spunea...

@bioana; mie mi s-ar parea discriminatoriu sa nu invit toate cititoarele sa participe...

ioana spunea...

te inteleg.eu ma gandeam ca poate iau sansa unei fete care nu a mai castigat chiar daca premiul e diferit, dar poate a castigat altundeva sau poate isi permite sa cumpere.nu stiu ,sunt multe de luat in calcul,la urma urmei e vorba de noroc si are voie sa participe oricine

micaela_neagu spunea...

Multumesc de precizari, sansele sunt foarte mici sa castige aceleasi persoane, eu si acum ma mir ca am castigat la o tragere la sorti; oricum, bafta tuturor si oricine ar castiga sa se bucure la maxim de produsul Benefit dorit! Multumim, Adela, inca o data!

Adelina Eneșca spunea...

Am postat si pe facebook despre giveaway :)