luni, februarie 21

Azi imi place...

...genul acesta de machiaj!

7 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

e kate moss,nu?ador parfumurile ei.din pacate,nu am gasit vintage,dar cautarea continua :)

adela sirghie spunea...

Da, lovely Kate este, pe cand era mai tinara si mai nelinistita decat acum:)

Andreea spunea...

Mie imi place si tipa :)As lua-o acasa :))
Drept vorbind,imi plac mult ochii verzi.

Stilistele spunea...

me likey

Anonim spunea...

M-am uitat vreo doua minute la fotografie, mai exact la sprancenele lui Kate. Absolut vraiste, absolut subtiri, absolut lasate-n voia sortii si totusi...ii sta bine! Sunt urate sprancenele, daca le luam individual, dar la Kate uite ca, chiar nu are importanta. Fantastic arata fata asta :)
Claudia

Mad@ spunea...

Frumos, natural :)

AlexaV spunea...

Intotdeauna am fost o fana a ochilor rimelati fara multe farduri aplicate. Pare atat de diafan...pacat ca am ochii f mici si nu ma pot bucura de acest tip de machiaj :(((