luni, februarie 14

Ce cred eu despre MAC

In ultima vreme, toata lumea imi cere parerea despre firma de cosmetice Mac. Cred ca sunt singura care nu a scris despre ea, spre marea mirare a multor fete care ma citesc, pentru ca nici nu aveam ce sa scriu. In Romania trece drept firma de lux, dar eu o consider middle level. Ei bine, despre firma Mac eu nu am nicio parere, va spun cu cea mai mare sinceritate, pentru ca nu am cumparat niciodata de la ei. Nimic. Stiu de lansarea din Romania, dar pe mine nu m-a entuziasmat. Nici acum, nici altadata, cand vedeam in strainatate standul lor. In ceea ce priveste firmele de lux de beauty raman impresionata, dupa cum stiti, de cei pe care eu ii consider adevaratii titani: by Terry, Sisley, Guerlain, Giorgio Armani si Chanel. Chiar si Helena Rubinstein. Nu ma atrage niciun ruj de la Mac, ma atrage un ruj de la Giorgio Armani sau Helena Rubinstein -in cazul in care vreau sa incerc ceva nou.
Am avut o singura data un produs de la ei, un fond de ten, pentru fata si corp, primit cadou de la o prietena care se plictisise de el, era o cantitate foarte mare. Cel mai mare fond de ten vazut de mine vreodata. Mi s-a parut mult prea fluid pentru gustul meu, imi curgea printre degete la aplicare si- pentru ca pe vremea aceea aveam un ten mai incarcat, nu eram deloc multumita de acoperirea pe care o avea, care tindea spre zero. Nu uniformiza deloc. Am considerat ca a fost un produs care nu mi s-a potrivit. Se mai intampla, sunt sigura ca ati avut si voi astfel de intampari nefericite, toate firmele de makeup au cate un calcai al lui Achile. Nu sunt curioasa sa vad daca acum mi s-ar potrivi ceva de la ei.
Ca MARKETING- mi se pare un L'Oreal mai spalat. Sponsorizeaza mult si cu succes.
Cred ca mai multe nu am ce sa scriu. Pe mine nu ma atrage, nu imi doresc...deci nu o sa cumpar.

25 de comentarii:

Zuzele spunea...

O parere sincera:) Nici eu nu am cumparat nimic si tot ce am, adica 3 rujuri si un fard in 3 culori, sunt primite! Nici pe mine nu m-au impresionat cu nimic si chiar m-am saturat sa aud pe toata lumea "aaa, pai d-aia s-a intins fardul, ca nu e MAC", "aaa, pai normal ca ti s-au uscat buzele, ia-ti un ruj MAC sa vezi ce tare e!".... Pe naiba! Nu m-a impresionat cu nimic calitatea celor incercate de mine de la MAC...
Imi place nuanta rujurilor pe care le am, insa nu sunt rezistente si nici nu-mi pastreaza buzele ca o piersicuta. Am vazut si farduri dragute, insa nu doar la MAC.
Cat despre Guerlain, ai dreptate: sunt bestiale cosmeticaraiele, si fondurile de ten, si fardurile, si rujurile cu mirosul ala unic pe care il ador...

ELEnNa spunea...

Ooo... da.
In sfarsit aud si eu pe cineva in Romania vorbind despre Sisley. Si alte foarte bune firme de beauty.
Cand am fost in Franta acum un an, am gasit un magazin superb Sisley. Citisem despre ei foarte multe lucruri frumoase pe un site italian. Zis si facut, am sarit pe ele...
M-am ales cu o crema de seara, un gomant (foarte fain, nici nu am mai gasit de atunci altul asemanator), un conceler, un lipstick ... si cred ca mai multe chestii, nu le retin pe toate.

Cand am venit acasa s-au uitat in portfardul meu niste prietene, si mi-au reprosat(nu pt prima data): Cum se face ca tu mereu vii acasa cu cele mai no-name produse cosmetice!! :))
Asa sunt eu, mereu suprind. Ma feresc in general cat pot de mult de produsele care au multe reviweuri si care sunt cumparate in masa, de toate fetele... sau de produsele mult asteptate inca de pe protile fabricii... ei bine, nu pot...
Nu spun ca nu am folosit MAC, am chestii de la ei, dar lucruri despre care nu prea am citit...sau nu prea am vazut prin alte parti.

De ex, aveam o prietena innebunita despre pensulele MAC, care sincer vorbind, costa destul de mult... si le achizitiona pe rand dupa ce face economii dupa economii... eu mi-am luat pensule mult mai ieftine , le-am analizat doar parul si atat, nu marca... Si care sunt mai ok decat unele de la MAC. Si i-am facut cadou un set Made in China de 27 pensule si este fooooarte multumita si le foloseste de atunci incontinuu.. deci, poti gasi lucruri de calitate care nu se ascund in spatele unei marci atat de comercializate. Cand MAC va inregistra un real dezinteres in randul fetelor, atunci poate ma voi uita mai cu drag la standurile lor...

Te pup, o saptamana frumoasa!

Andreea spunea...

Eu sincer nu am reusit sa cumpar nimic de la MAC :)
Tot ce am testat pana in prezent am fost multumita: primer pentru fata,fard de ochi trusa quad si un pigment.Nu sunt in masura sa spun prea multe despre ei,si da,si eu am inteles ca la fondul de ten brandul MAC nu prea impresioneaza.

Cat despre Guerlain si Sisley nu am reusit niciodata sa am in posesie vreun produs de al lor,sunt convinsa ca sunt super produsele lor,dar depaseste cu mult peste bugetul meu.
Tin minte ca am ramas socata de cat de frumos putea sa se "aseze" un fond de ten Sisley pe incheietura mainii mele.Evident am reusit sa imi bag nasul in testerele Sisley.
Pupici!

Anonim spunea...

Adela,sunt bulversata total.Ai scris in postul asta ca pe vremea cand tenul avea probleme, aveai nevoie de un fdt cu acoperire mai mare.Deci asta e solutia??eu am ceva imperfectiuni, nimic f grav, dar oricum.Tenul gras.tocmai ma gandeam la fdt ysl pe care l-ai laudat aici.Dar stiu ca el nu are acoperire mare.Oare cear trebui sa caut pentru ten gras cu mici imperfectiuni(puncte)?Acoperire medie sau mare?Multumesc!

Ana-Maria spunea...

Nici eu nu am incercat produse MAC, dar sunt curioasa de calitatea lor. :D

Mama lauda mult mascara de la Helena Rubinstein. :p

XOXO

Nimphetamin spunea...

Nici pe mine nu m-a prins nebunia MAC, poate tocmai pt. ca prea e toata lumea innebunita dupa MAC :) Nu am niciun produs de la ei si de cate ori m-am gasit in fatat unui stand de-al lor, am fugit stresata de toate nuantele si tipurile si...si... :) N-am atata rabdare ;)

adela sirghie spunea...

@Anonim: am rectificat si un text: acel fdt avea o acoperire ff mica, spre zero, era apropae invizibil pe tenul meu si curgea printre degete cand aplicam mai mult, pentru ca era ff fluid. Nici macar nu uniformiza nuanta tenului.
O acoperire mica inseamna ca uniformizeaza nuanta tenului, este natural pe piele si poti reveni cu concealer pe partile dificile sau cu al doilea strat de fdt pe portiunea unde trebuie acoperit mai mult. Nu uita sa uniformizezi la final si sa aplici un voal subtire de pudra pt fixare.

adela sirghie spunea...

@Elena: eu pur si simplu nu rezonez cu Mac. Nici in urma cu 20 de ani cand am iesit prma oara din tara si am vazut prima oara Mac, nici in urma cu cateva luni cand am fost la El Core Ingles in Barcelona si am vazut standul lor roind de cumparatoare. In loc sa ma atraga, genul acesta de marketing ma face sa evit zona respectiva.
Cat despre Sisley-nu are nici pe de parte exit-ul Mac si nu il va avea niciodata.vInsa, la fel ca tine, consider ca au produse minunate.

Mademoiselle spunea...

uite aici o parere sincera :) multe fete vor sa cumpere produse mac doar ptr ca vad ca au majoritatea fetelor si sa nu le lipseasca si lor.nici eu nu cumpar de la mac nu ma atrage nu am incercar desi as avea posibilitate sa achizitionez dar nu exagerat. sunt multe alte firme sau no name-uri care ma multumesc.te pup

Mirela Niculai spunea...

ce ai incercat tu de la mac cred ca era fdt pentru fata si corp.. intr-adevar e foarte fluid.. insa gama studio e buna :) totusi mai bune sunt mufe decat mac si au cam aceleasi preturi

Zuzele spunea...

Anonim, pot sa-ti recomand eu un fond de ten de la Clinique - Pore Minimizer care este bestial!!!!! Costa cam 120 ron, dar avand in vedere ca iti ajunge destul de mult timp - mie, jumatate de an- si ca este foarte bun pentru tenul normal-mixt-gras cu probleme, cosuri si/sau pori dilatati, MERITA !

Si Vichy NormaTeint este ffff bun si la jumatate de pret fata de Clinique, dar daca ar fi sa nu conteze pretul, as alege Clinique !:)

adela sirghie spunea...

Este evident ca atunci cand alegi un fdt trebuie sa te documentezi, alegi trei-cinci variante maxim si le testezi pe toate inainte de a te decide sa cumperi unul. Aceasta este o regula pe care nu trebuie sa o incalci niciodata.

bebeiusha spunea...

Din pacate am avut si eu mult laudatul fond de ten Studio Fix si nu am fost multumita de el deloc. In primul rand nu mi-a placut cum miroase, si de aici prima bariera... apoi, cand il aplicam pe fata mi se parea ca imi lasa tenul incarcat si uscat in acelasi timp. Acopera destul de bine, dar parca aveai o masca, iar faptul ca se intinde greoi, iti lasa un aspect care pe departe pare a fi unul natural. Este recomandat tenului mixt (este oil free) datorita efectului matifiant si puterii de acoperire (care nu este extraordinara dupa parerea mea), insa pentru mine este un mare NU. L-am dat unei prietene si ea a zis ca e multumita de el :)) Oricum, de atunci, nu am mai cumparat nimic de la Mac... dar nici nu ma tenteaza.

Madalina spunea...

Eu cred ca MAC este faimos in primul rand prin prisma paletei foaaaaaaaaaaaaaaarte generoase de culori si texturi. Eu am avut doar fdt studio fix de la ei si am fost multumita de el. Asa cum spunea si Nimphetamin, si pe mine ma oboseste, la propriu, atata varietate. Daaaar, daca mi s-ar OFERI un make-up box burdusit cu produse MAC, cred ca as sari intr-un picior de bucurie o zi intreaga :)))))

Anonim spunea...

Nu am avut niciodata produse MAC, insa doresc sa-mi cumpar de la ei un fard de ochi (am vazut o nuanta superba si deosebita). Eu mi-as dori sa incerc produsele lor. Sigur ca au un marketing bun, dar asta nu garanteaza succesul intotdeauna, parerea mea. Si pana nu incerc, nu pot sa-mi dau cu parerea. Mai sunt si alte marci care ma tenteaza, dar mult prea scumpe.

adela sirghie spunea...

Sigur, eu nu am incercat decat acel fdt, insa intrebarea ramane: este MAC atat de bun pe cat se spune? Fara pata si fara prihana?
Eu marturisesc faptul ca un markeing atat de elaborat+sponsorizarile Mac, m-au facut sa imi piara elanul. Toata lumea are Mac, toata lumea vrea Mac.Ei bine, eu ma retrag.

Felicia spunea...

Nici eu nu sunt cu mac.
Am avut fard de ochi paint pot-nu mi-a spus nimic in plus fata de produsele revlon de ex.
Apoi acum 2 ani din El corte mi-am luat un fdt care a fost cel mai oribil.Mi-a patat toate hainele .Nu statea de loc pe fata.Groaznic.
Ptr. mine care nu sunt o obsedata a amchiajului cele mai bune produse de machiaj au Guerlain,YSL,Helena Rubinstein si nou descoperitul Benefit care ptr. ochi mi se pare super.
Sa nu uit de Bare escentuals ca fdt minerale.

adela sirghie spunea...

Well, se pare ca suntem cateva fete impotriva trendului...
Ba chiar ne luptam cu el:)

Lilias spunea...

Citesc cu mare placere blogul tau de ceva vreme, dar recunosc ca m-a surprins putin aceasta postare "vehementa". Nu sunt adepta fardurilor prea colorate; pentru mine make-up inseamna uniformizarea tenului intr-un mod cat mai natural, iar fondul de ten si concealer-ul sunt de baza. Am incercat multe produse, de la Dior, Guerlain, Clinique, Lancome, LaPrairie...nimic nu m-a multumit. Daca acopereau suficient aveau aspect de masca, daca erau usoare nu uniformizau tenul, daca hidratau imi lucea zona T si o pudra ar fi incarcat prea mult, daca nu erau hidratante mi se usca tenul si se descuama :(

Stiam de MAC, dar parca nu vroiam sa renunt la brandurile consacrate. Pana l-am folosit prima data, la o sedinta de make-up cu Alex. Abagiu. E adevarat, nu se compara metoda de acasa cu cea a unui make-up artist profesionist, insa m-am incumetat sa-mi cumpar cateva produse din aeroportul din Zurich si de atunci nu ma mai despart de ele: fond de ten, concealer si pudra prep and prime. Rezultatul este foarte natural si rezista toata ziua.

In concluzie, eu cred ferm in ceva ce ai mentionat tu in mai multe postari: fiecare ten este diferit si trebuie sa gasesti acea combinatie de produse care ti se potriveste cel mai bine - fie ca esti in linie cu trendul sau impotriva lui :)

adela sirghie spunea...

@Lilias:Alina, prietena de la care am avut fdt Mac a cumparat acest produs tot dupa o sedinta foto cu Alex Abagiu, in care el a folosit exact acel fond de ten. La inceput i-a placut, dar si ea a sesizat diferenta aplicarii unui fdt de o mana de profesionist, apoi mi l-a facut cadou. Avem acelasi tip de ten si folosim aceleasi nuante. Pesemne ca daca mi-ar fi placut acel fdt, as fi fost mai indulgenta.
Pe de alta parte, isteria marketing-ului ma indeparteaza de firmele promovate excesiv, nu este pentru prima oara cand sustin acest lucru pe blogul meu. Imi place Zeitgeist nu pentru ca am impresia ca tot ce se spune acolo e 100% adevarat, ci pentru ca deschide alte cai de gandire, alte posibilitati de a interpreta stirile decat calupul jurnale+reclama.
Cand ma refer la marketing Mac, nu am in vedere neaparat Romania, unde aceasta firma a ajuns abia acum doua luni, ci la isteria internationala: numai Mac sunt profi, numai Mac sunt buni orice ai incerca de la ei e super.
Lilias, daca as fi fost incantata de produs, asa cum esti tu, pesemne ca alta ar fi fost situatia.
Partea buna este ca avem de unde alege...

Magda spunea...

eu folosesc fond de ten si pudra compacta MAC.nu cred ca sunt cele mai bune produse dar tenului meu se potrivesc.
nu m-a atras isteria internationala sau marketingul lor,am avut nevoie de un fond de ten,l-am incercat ,mi-a placut ,l-am cumparat.

Anonim spunea...

fantastic issues altogether, you simply received a new reader.

What would you suggest about your submit that
you just made some days in the past? Any sure?


Also visit my web-site :: healthy waist to height ratio

Anonim spunea...

Mac Onlinr România sunteți un dezastru total și aici ma refer la personalul online! Este inadmisibil sa nu primim produse și sa le plătim! Banii inapoi nu i-am văzut nici in ziua de astăzi! Sper ca se vor lua cât de curând măsuri pentru ca asta este chiar o bătaie de joc fata de clienți! Sunteți cei mai neserioși!!!!!!!!!!!

Unknown spunea...

Mi se pare caraghios si chiar lipsit de bun simt sa-ti dai cu parerea fara sa fii informat. Mi ar fi placut sa citesc parerea ta, despre produsele pe care le folosesti cu adevarat, nu doar despre cele care dau bine la ureche.

adela sirghie spunea...

@Valeria: cred ca gresesti, blogul meu este plin ochi cu review-uri ale produselor pe care le cumpar si le folosesc. Oricum, eu nu mai scriu de multa vreme aici, am trecut de multi ani pe adelasirghie.ro, acolo sunt ultimele achizitii in domeniul beauty. Despre Mac nu mi-am schimbat parerea, nu am cumparat nici pana acum nimic de la ei. Sunt cateva review-uri pe blog, dar numai produse primite, nicidecum cumparate.