joi, februarie 17

Tratament oxigenant la Shades Beauty Lounge

Eu nu merg lunar la cosmetica. Mai degraba sunt genul o data la trei luni. Dar cred cu tarie ca unul dintre lucrurile cele mai nocive este sa iti scoti singura cosurile daca nu stii. Te infectezi, raman urme, iar dupa doua zile vezi ca acel cos pe care tu credeai ca l-ai scos e tot acolo si infloreste mai mare, mai frumos, numai ca are langa el si o rana de toata frumusetea, care are mari sanse sa devina o mica cicatrice. Daca te regasesti in descrierea de mai sus, ai nevoie de o cosmeticiana buna. Ultima oara am fost la salon la extractie in luna noiembrie. In luna decembrie am optat pentru un tratament mai soft, peelig+masaj, mult masaj, apoi masca. O ora jumatate a durat, dar mie masajul tot scurt mi s-a parut, pentru ca tenul meu simtea nevoia de hidratare profuna si relaxare. Cu 15 ani in urma, daca mergeam la cosmeticiana pentru tratament si intrerupea extractia  ca sa avem zece minute de masaj facial, mi se parea pierdere de vreme. Cred ca au fost perioade in care as fi vrut sa mi se  faca extractie o data la doua zile, daca nu chiar in fiecare zi. Intre timp, tenul meu s-a schimbat, chiar am mare nevoie de asa ceva si as vrea masaj facial o data la doua zile:)
La utimul tratament am optat tot pentru varianta oxigenanta, tot cu produse Thalgo, la fel ca si prima oara. Crema de masaj miroasea placut a ciocolata alba, calda, cu vanilie. Iar relaxarea a fost benefica, deplina si senzatia de bien-etre m-a tinut mai bine de o saptamana. Dupa care, evident, efectele au inceput sa dispara treptat
Am optat tot pentru Tatiana de la Shades Beauty Lounge(click pentru preturi si alte servicii), la care mai apelasem pentru extractie si stiam ca are mana usoara. Insa tratamentul cu crema de masaj pe baza de ciocolata alba a fost pura placere. Tatiana vobea incet si calm, m-a rasfatat, m-a lasat sa adorm. Sunt cosmeticiene care in timp ce iti lucreaza fata vorbesc mult, iti pun intrebari, iti dau detalii anapoda despre produse pentru care vad ca esti total lipsita de interes, se duc undeva, se intorc de undeva, se duc sa fumeze, se intorc de la fumat, se cotrobaie nervoase in geanta...in fine, iti creeaza o satre de agitatie si tie. Tatiana este finuta si calma, discreta si echilibrata, ma bucur mult ca am cunoscut-o.
Dupa masaj am rugat-o sa imi verifice zona urechilor, acolo au fost singurele extractii pe care le-a efectuat.
Planuiesc inca o vizita cat de curand, doar suntem in prag de primavara si de schimbare de anotimp, dar de data aceasta voi alege un tratament a la carte, care sa contina si  extractie si masaj:)
Dupa ce am iesit de la salon, am fost foarte bine dispusa, tin minte ca zambeam pe strada si mi-am promis sa merg mai des. Nu in fiecare luna, dar am hotarat sa nu mai las pauze atat de lungi intre doua sedinte de infrumusetare. Era sentimenul acela rotund, placut, ca sunt pretioasa pentru mine insami, ca sunt o fata care are mare grija de felul in care arata, nu-l pot descrie foarte bine in plinatatea lui in acest moment. Dar daca imi revine inspiratia, promit un Later edit:)

7 comentarii:

Anonim spunea...

oooooo, si ce ma regasesc in descrierea de mai sus, din pacate.fac eforturi mari sa ma mai abtin.
mi-as dori sa gasesc acea cosmeticiana perfecta pt. mine in Bucuresti, la care sa merg cu regularitate si de unde sa plec multumita!

adela sirghie spunea...

@Dar in Bucuresti sunt cateva cosmeticiene pricepute, Irini! Daca aveti si alte sugestii pentru Irini, va rog sa nu ezitati sa datinume si saloane, poate chiar facem un top al cosmeticienelor:)

anais spunea...

pot merge la cosmeticiana chiar daca am ten acneic? Se poate face ceva la salon sau ar fi bani aruncati?

adela sirghie spunea...

@Anais; da, au tratamente pesonalizate, trateaza si acneea. Dar mai bine suna intai si vorbeste cu Tatiana, eu la ea am fost pentru ambele tratamente si are o mana usoara.
Dar nu uita ca trebuie sa urmezi si sfaturile mele in ceea ce priveste dieta.
Acneea trebuie atacata pe mai multe parti, tratamentul medicamentos este si el foarte important.

bianca v spunea...

Toate par bune si frumoase, dra mie pretul de 200 lei pentru un tratament facial mi se pare mare. Si oricum , ca sa ai rezultate trebuie sa faci intre 3 si 6 sedinte. Eu am crezut ca fiind criza, vor fi si ieftiniri, dar vad ca preturile au ramas la acelais nivel, in multe cazuri s-au si marit, in timp ce salariul meu scade...

Claudia spunea...

Draga Adela,sunt o tenace cititoare a ta am invatat multe de la tine dar acum am o mare dilema .sa fac sau nu un tratament cu AHA in luna MAI?

adela sirghie spunea...

@Claudia: nu e indicat...