marți, februarie 22

Immortal beauty stuff

Sunt produse cosmetice care au facut cariera. Pe unele le-am folosit, pe altele nu, si sunt cateva despre care nu am auzit pana acum(Smith's Rosebud Salve, pe care il aveti in imagine-este unul dintre ele). Iar un produs -e vorba de celebra mascara cu capac roz+verde de la Maybelline a fost o mare dezamagire penru mine, pentru ca imi umfla pleoapele pana crapau. Va rog sa ma credeti ca nu exagerez.
Cititi aici despre cele 17 produse cosmetice care au devenit produse cult si au castigat batalia cu timpul.
Favoritul meu este YSL Touche Eclat, pe care l-am cumparat de trei ori.
In mod clar, in acest clasament, domina ojele. De-abia astept sa incerc Lincoln Park after Dark primit cadou la lansarea...OPI Texas:)

7 comentarii:

Zuzele spunea...

Mie mi-a placut si rimelul roz-verde si uleiul pentru cuticule CND si OPI Lincoln... :P

Andreea spunea...

O,super clasament de beauty stuff.
As incerca si eu YSL Touche Eclat.

Pupici!

Andreea spunea...

Ah,apropo crema de la E.A o am de vreo 3 luni,chiar mi se pare tare buna pentru tenul meu capricios.

Cristina Shopping Therapy spunea...

sa ne incanti cu o poza dupa ce-ti colorezi unghiile cu Lincoln Park After Dark.
Rimelul roz-verde l-am avut d vreo trei ori pana m-am plictisit de el.

Adelina Eneșca spunea...

Interesant clasament, as incerca multe dintre produse si abia astept poze cu Lincoln Park after dark!

Anonim spunea...

Buna!
YSL Touche Eclat se gaseste si in magazine sau doar pe internet? Daca da, in ce magazine?
Si daca poti sa-mi spui pretul aproximativ.
Mersi.

adela sirghie spunea...

Gasesti YSL in Sephora si Douglas, insa convenabil este sa il iei de pe site-uri sigure gen strawberry.
Nu stiu pretul exact, imi pare rau.
Eu le-am cumparat din strainatate.