miercuri, februarie 16

Invitatie la lansarea OPI Texas

In aceasta seara, la ora 18 sunt invitata la lansarea Opi Texas care va avea loc la sediul Topline(zona Unirii). La acest eveniment va participa si Joey Brown, trainer international OPI.
Prin urmare, m-am gandit sa pregatesc o mica surpriza si sa invit una dintre cititoarele blogului sa vina cu mine la evenimentul de la ora 18. Ce trebuie sa faceti? Sa imi lasati, pana la ora 16,30 un comentariu pe blog, in care sa imi spuneti ca vreti sa mergem impreuna.
La ora 16,30, voi alege un comentariu, iar expeditoarea va fi invitata la lansarea de la ora 18.
Enjoy&have fun, girls!!!
Later edit: fetele care se inscriu trebuie sa ia in considerare ca la ora 18 trebuie sa ajunga la sediul Topline, locul nostru de intalnire. Imi pare rau ca termenul si locatia sunt destul de restrictive, dar promit ca data viitoare ma voi organiza mai eficient cu acest gen de invitatii, pentru a da posibilitatea cat mai multor fete sa participe la lansarile unde sunt invitata:)

12 comentarii:

yoana spunea...

vreau si eu sa merg cu tine..:) oricum indiferent de cea pe care o alegi distractie placuta si sa nu uiti sa faci poze cu nuantele opi..love them

Cupcake Splendens spunea...

pff din pacate nu sunt din bucuresti,dar iti urez distractie placuta!de abia astept sa ne spui ce mai e pe acolo.

Cristina Shopping Therapy spunea...

si eu as vrea sa merg :) plus ca fac 10 minute pana la Topline. pick me :)

Butterfly spunea...

Suuuuuperrr! Vreau si eu sa merg...si sunt si in Bucuresti...si pot sa ajung si la Unirii...:D

Invizibilul spunea...

Ia-l pe fluturas !

Coconut spunea...

Eu nu sunt din Bucuresti, dar astept poze si alte amanunte de la intalnire.

Butterfly spunea...

@Invizibilul -Multumesc pentru incurajari, si ca un plus am si unghiile facute cu oja OPI (nu ca ar conta asta...dar ziceam si eu ;)

adela sirghie spunea...

Avem un inceput de idila pe blog?
Eu am fost toata ziulica vesela si bine dispusa, asa ca as fi incantata:)

Gabitza spunea...

Ce idee draguta! Eu nu sunt din Bucuresti, dar sper sa va distrati impreuna!

Butterfly spunea...

Bravo Yoana, distractie placuta, ma bucur sincer pentru tine, sa fiti cuminti si sa ne spuneti noutatile
xoxo

maria mihalache spunea...

Minunata idee.Si mie mi-ar face mare placere sa te insotesc.O seara frumoasa!

iri spunea...

fetelor, cine reuseste sa ajunga la lansare sa ne povesteasca si noua dupa cum a fost 8->