miercuri, februarie 2

Azi imi place...Kate Moss pe strazile Londrei

Ca de obicei, imi place mult tinuta ei (acum doua zile, pe strazile Londrei), pantaloni scurti+ ciorapi negri mati+vesta de blana+esarfa de matase, la care se adauga aerul nonsalant marca proprie.
Insa in ultima vreme(vezi AICI), parul ei pare neingrijit si dezordonat -si nu in a good way. Poate la 20 de ani era ok, dar la 37 nu mai este o idee buna(aici vorbesc din experienta).
Nu ma refer la faptul ca nu e coafata(nu trebuie sa folosesti mereu placa si perie), dar varfurile parului trebuie tunse si temperate.

8 comentarii:

world of leea spunea...

ce mult imi place atitudinea asta lejera si relaxata tipic londoneza! :)

Iulia spunea...

uu :X ador esarfa :)

Ale spunea...

super ochelarii!vreau si eu!

DanielleS. spunea...

Kate Moss... imi place foarte mult caracterul ei dezinvolt! Cat as vrea sa fiu in cizmele ei... :)) E o adevarata inspiratie!

Magda spunea...

azi imi place...maine si forever-kate moss

Rotsin spunea...

Superba :X

Anonim spunea...

kate moss + londra... serios??? ce poate fi mai bun de atat??? delicioasa combinatia :). numai ca tinuta asta nu e neaparat cea mai buna pe care a avut-o kate.

Annamaria spunea...

hmmm...mi wants aceasta tinuta!!!