vineri, februarie 25

Mic sondaj pe blog

Dupa cum unele dintre voi au vazut deja, in partea dreapta sus, am asezat, in urma cu cateva minute, un mic sondaj(primul meu sondaj de pe blog, dar a inceput sa imi placa ideea, probabil ca vor mai urma), pentru ca as vrea sa aflu ce varste aveti. Am inceput cu 13 ani, pentru ca exact atatia are, din cate stiu eu, cea mai micuta cititoare a blogului meu. Mi-a si scris in cateva randuri, mi-a cerut niste sfaturi, si cred ca la un moment dat ma citea si mama ei. Daca ma viziteaza fete mai mici de 13 anisori, promit sa schimb, fara sa stau pe ganduri acest prim detaliu din sondaj!
Acesta este asadar motivul pentru care am inceput cu 13:)
Va rog mult de tot, daca nu va deranjeaza prea tare, participati la micul meu sondaj.
Sunt tare curioasa sa aflu rezultatul final- si de aceea l-am lasat sa se desfasoare pe o perioada mai mare, 34 de zile. Daca ma intrebati de ce 34, in afara de "n-am avut alta rima", eu alt raspuns plauzibil nu am:).
Intre timp, va trimit virtual, ca semn de multumire(in genul scolaresc: si ca semn ca te iubesc/colo jos ma iscalesc), nu flori, ca altadata, ci dulci si pacatoase macarons:)
Va multumesc!

19 comentarii:

Andreea D.D. spunea...

Buna Adela!

Cred ca era mai indicat sa pui categoriile de varsta "13-19", "20-29" etc.
Eu am fix 20 de ani si n-as sti in care sa ma incadrez.
Sper sa nu te deranjeze remarca mea, e doar o sugestie.

In rest, you go girl!Imi face placere sa te urmaresc ♥

FemeiaStie spunea...

Votat! :)

Adelina Eneșca spunea...

Multumim Adela pt pacatoasele macarons :)

Lira spunea...

e posibil sa fie prima sau a doua oara cand comentez pe blog, desi il citesc de ceva vreme, dar sunt genul de silent reader aparent.:D
e buna ideea cu sondajul:D eu am aproape 20 de ani...keep up the good work;)!

DeliasBeautyBlog spunea...

Am participat si eu.
Sa ne zici si noua rezultatul ptr ca sunt curioasa :D
Pup!

Zuzele spunea...

fara legatura cu sondajul, tre' sa spun ca imi plac la nebunie prajiturelele din poza :p Macarons de la Paul Bakery :D

adela sirghie spunea...

@Andreea DD: daca ai implinit 20, atunci la la 20-30.
Daca mai ai o zi pana la 20, la 13- 20:)
Ai o varsta foarte frumoasa.
Daca e ziua ta azi, LA MULTI ANI !

Andreea D.D. spunea...

Ii ♥

Multumesc, multumesc! :*
Am votat ♥

adela sirghie spunea...

@Andreea D.D: multumesc frumos.
Tu chiar ai dreptate si am vrut sa editez sondajul, insa nu mai pot decat daca sterg toul din pacate. si in acest moment am peste 120 de votutri:(

adela sirghie spunea...

@Sweet Crazy Lollipop: sigur ca voi publica rezultatul la final, sa ajungem impreuna la o concluzie:)

Cupcake Splendens spunea...

votat.
sunt tare trista acum,chiar am nevoie de o portie de macarons. :)

Anonim spunea...

Adela, cititoare de ganduri ce esti! :))
M-am intrebat, la modul cel mai sincer, care ar fi media varstei cititoarelor tale. Am pastrat nedumerirea pentru mine, si ce vad in seara asta? Sondajul..:)

Particip si eu, imediat.

Claudia

LittleD. spunea...

Votat! :D

LittleD. spunea...

P.S. - nu ai idee ce pofta mi-ai facut cu poza de la acest post :))

Andreea spunea...

Eu am votat deja :P
Pura coincidenta sau nu si eu ma gandeam acum vreo luna de zile sa fac un astfel de poll :)

Pupici!

Amalya spunea...

Votat! Yam yam prajitureleee ;)))

Irina M. spunea...

Votat si eu! :)

Mihaela Pojogu spunea...

Votat !

maria spunea...

Votat, 30-40 :)