luni, februarie 21

Monday Morning reading:The Best Jeans for Your Body Type

Cum sa alegi perechea de jeans potrivita siluetei tale?
Exista asa ceva?
Si daca da, unde o gasim?
Un articol extrem de util, dedicat iubitoarelor de blugi(printre care ma numar si eu)  am citit in aceasta dimineata, asa ca ma grabesc sa va indrum catre el. Urmati instructiunile de AICI, fie pentru a va confirma faptul ca ati ales bine, fie pentru a va deschide ochii in fata catorva capcane:)
In foto o aveti pe Jean Birkin, Paris, 1960...
LATER EDIT: abia acum, recitind acest text, imi dau seama ca de fapt 1960 inseamna "acum 50 de ani" sau "acum o jumatate de secol"
Si asa realizez din nou cat de multe ii datoram lui Jane Birkin, pentru frumusetea curajului cu care si-a infruntat epoca.

4 comentarii:

Andreea spunea...

Multa vreme m-am intrebat ce pereche de blugi mi se potriveste.Super utila postarea,ca de obicei!

Pupici :*

nadir_daffo spunea...

Si ce alegi oare cand esti nevoita sa privesti lumea in sus de la inaltimea celor 1.62m si te mai "bucuri" si de conformatia familiei - solduri late, picioare grose, forma de clepsidra? Just askin' ;)

anaioana_ciceoi spunea...

Pentru mine jeansii drepti, indigo, fara nici un fel de decolorare si fara nici un model pe buzunarele din spate sunt sfinti. Am o singura pereche de skinny jeans care ii folosesc iarna alaturi de cizme.
@nadir_daffo: eu am aproape 1.60 si am cam aceiasi problema ca si tine. Cel mai bine imi sta cu o pereche de jeansi luati de la zara, care pe langa "semnalmentele" prezentate mai sus, mai au si o dunga gen pantaloni de stofa. Purtati cu pantofi cu toc, acest gen de jeansi iti alungesc picioarele.

nadir_daffo spunea...

Multumesc mult, anaioana...
Inca sunt in cautarea perechii perfecte in magazinele de la noi (SV); paradoxal, prietenele imi spun ca imi vin cel mai bine jeansii gen picior de elefant, asa ca uzez la maxim singura mea pereche de acest tip, bleumarin, simpli.