duminică, februarie 6

Vintagemania: azi, blugi in stilul anilor '70



Nu mi-am mai cumparat blugi de cativa ani ani. Am probat insa multe perechi in acest timp, convinsa ca o sa dau peste o pereche de care nu o sa ma mai pot desparti. Cum acest lucru nu s-a intamplat, i-am tot purtat pe cei vechi.
In stilul anilor '70 nu am avut niciodata, dar ma tenteaza, pentru ca imi place mult combinatia jeans+platforme. Very Jean Birkin.
Se pare ca cea mai apreciata pereche de jeans in acest moment este modelul Marrakesh(de la firma MiH, despre care eu de-abia acum am auzit), ii gasiti AICI

8 comentarii:

Zuzele spunea...

Imi place foarte mult modelul asta, dar cu conditia sa nu aiba talia pana la gat! Dau foarte bine cu platforme:d

Anonim spunea...

Am crezut tot timpul in blugii evazati. :) Si am vrut mereu sa ma pot machia cu rosu la ochi, insa culoarea parului nu imi permite. :(

Coconut spunea...

O sa incerc si eu sa probez o pereche, cu toate ca sunt mica de inaltime si nu cred ca m-ar avantaja, cu atat mai mult cu cat o sa-mi fie lungi, va trebui sa-i scurtez si pa pa evazare :). Oricum, pe model vin super.

A.M. spunea...

foarte fain modelul.

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Blugi evazati!!! Ce bine ca revin! Oare cand o sa apara si in magazine? Cred ca mai dureaza un an suprematia blugilor skinny...

Stilistele spunea...

foarte misto jeansii evazati...mie imi plac mult cei cu talie inalta...yummy!!! dar trebuie sa ai fundulet mititel sa iti vina bine, ma gandesc

Cornelia spunea...

Sunt fana a blugilor evazati.Am 4 perechi,preferatii mei sunt cei indigo inchis pe care ii port la birou cu camasi albe si sacouri :)

Mirabela N. spunea...

Sunt foarte slaba si este singurul model de blugi care îmi vine bine :)
Preferatii mei.